זיו שילון על ההפגנה בכיכר רבין: "טעיתי" - סרוגים

זיו שילון על ההפגנה בכיכר רבין: "טעיתי"

אחרי ההפגנה בכיכר רבין בה נטל חלק, כתב זיו שילון: "טעיתי בכך שהייתי תמים מספיק לחשוב שהפעם לא יעזו לקחת את הכאב הזה ולקדש באמצעותו את הקרע"

זיו שילון על ההפגנה בכיכר רבין: "טעיתי"
  (צילום: תומר ניוברג\ פלאש90)

היזם והפעיל החברתי זיו שילון, שנפצע במהלך הלחימה ברצועת עזה, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ארוך בו הוא משתף בתחושות הקשות איתן יצא מההפגנה שנערכה שלשום בכיכר רבין.

הפוסט המלא של זיו שילון

התקשיתי להירדם וחלטתי לכתוב לכם. הרגשתי שטעיתי. מודה ועוזב ירוחם.

לא טעיתי בכך שרצתי 15 ק"מ מרמת השרון לתל אביב בשביל לשמוע את זעקת העם שעבורו נלחמתי. לא טעיתי בכך שהלכתי לשמוע צעירים שפורקים את כאבם על התקופה המרה הזו. לא טעיתי בכך שסיכנתי את עצמי, הרי חבשתי מסכה ועמדתי תמיד רחוק לפחות 2 מטר מכל אדם זר אותו פגשתי. לא טעיתי בכך שעמדתי כתף אל כתף עם הקולות להם אני מנסה לסייע להם כבר חודשים בכל דרך אפשרית. לא טעיתי בכך שאני חש חמלה ומזדהה עם אחיי שנמצאים בערפל.

טעיתי בכך שהייתי תמים מספיק לחשוב שהפעם לא יעזו לקחת את הכאב הזה ולקדש באמצעותו את הקרע. טעיתי בכך ששיערתי שלא יעלה על הבימה הזו אדם אנוכי מספיק לפגוע בזעקה של אזרחים שחייהם התהפכו ברגע, באמצעות דברי שנאה כלפי ראש ממשלה. טעיתי בכך שחשבתי שהדבר הזה שינה אותנו.

אני חייב לומר לכם, בידיעה אעורר תגובות מצקצקות: לכל השונאים של ראש הממשלה – תתביישו. אם ראש ממשלה, שבכפוף להחלטותיו לחמתי 7 שנים, ישב מאחורי סורג ובריח, ליבי יישבר לרסיסים. המראה של מנהיג, שעומד בראש המדינה הזו כבר מעל לעשור, עומד בפני שופט גורם לי כבר היום לבחילה וצמרמורת.

הידיעה שצו בית משפט ולא ציבור הבוחרים יכריע בהחלטה מי יוביל את הספינה המורכבת הזו, תדיר שינה מעיניי. המבט באדם נערץ בעיני רבים, כזה שליווה גם אותי בדחיפה ובמילה טובה, במכתב ובשיחה בכל אירוע משמעותי שחוויתי, לטוב ולרע, מאז אותה פציעה, ירסק אותי מבפנים. התמונה בעיתון של ראש ממשלה כדוגמת נתניהו מלווה בשוטרים, לא תצא לי מהראש לעולם.

הדבר האחרון שאני רוצה לראות זה את ביבי בכלא – זו תהיה, בוודאי אחרי אולמרט, תעודת עניות למדינת ישראל.

עוד באותו נושא

המחאה יצאה משליטה: פצועים, עצורים וונדליזם


11

ובאותה נשימה, לכל אלו שאינם מאפשרים ביקורת על ראש הממשלה – תתביישו. מדוע הזריקו לכם (מה זה לכם? לנו. על מי אני עובד?) מדוע הזריקו לנו למוח שביקורת על החלטותיו של ראש הממשלה היא אסורה. ממתי העם הזה, שגדולתו היא בכך שקרא תיגר כמעט על כל מוסכמה, שניצח מנהיגים אפלים והקים מדינה, שבנה כאן בית יהודי גאה ואיתן, שמוביל בגאון את המדע, הטכנולוגיה, הרפואה והמחקר, ממתי העם הזה גזר על עצמו לא להטיל ספק? ולמה לעזאזל? מי שמביע ביקורת שונא את נתניהו? שונא את המדינה? למה כבר לא ניתן בשום צורה לשפוט התנהלות לגופו של עניין? למה אותו בר דעת שמשבח את נתניהו בפעולותיו המבריקות, לא יכול להביע את ביקורתו כאשר הוא מרגיש שההתנהלות לא הייתה מספיק טובה.

הכל הפך שחור או לבן, אלו שבמחנה 'ביבי הקדוש' לא מוכנים להביע את כאבם גם כאשר אין להם אוכל בצלחת, רק שלא יגידו חס וחלילה 'אתם לא בעד ביבי'. ומן העבר השני מחנה 'ביבי השטן' שלא מוכנים להכיר בשום דבר חיובי שהאיש עושה ועשה כאן כבר שנים. מה נדפק איתנו ה׳? למה השנאה הזאת? ולמה העיוורון? איך הפכנו להיות שני קטבים שביניהם נהר שלא ניתנת למעבר?

עוד באותו נושא

צפו: סרן זיו שילון מעניק סיכות לוחם לחיילי בגדוד צבר

אז אתם יודעים מה? אני קופץ לנהר. לא פחדתי מעולם לשחות, גם כשלקחו לי את הידיים. להיפך הפכתי נחוש יותר לצלוח ים סוער. לוחם הייתי ולוחם אשאר. אז אני קופץ לתוך הסכנה כי אני אוהב את המדינה הזאת אהבת נפש, אני מחובר אליה בדמי ובדם אחי לנשק תרתי משמע. אני מוכן למות עבור הדגל המדהים הזה וגאה לחיות עבור כל חיוך של ילד ישראלי שגדל כאן יהודי, מוסלמי, נוצרי או דרוזי. אני קופץ לנהר הזה בניסיון קלוש לבנות בו גשר, גשר של ביחד, גשר של תקווה, גשר של מעשים טובים נטול דעות קדומות. גשר שעליו אפשר לחבק את ביבי ולהעביר עליו ביקורת. להעריץ את גנץ ולבחור בבנט, להאמין ליאיר מעומק הלב ולהתרגש שדרעי וליצמן מצטטים פסוקי קודש. להתמלא גאווה שסמוטריץ׳ מדבר על העם היהודי ולהקשיב בשקיקה לנאום של טיבי ביום השואה.

לא אני לא פרווה, אני אוהב אדם. וחונכתי להקשיב לכל אדם שמשמיע את קולו – בערבית, אנגלית או עברית. לא אני לא פופוליסט, אני אומר מה שאני חושב – אם צריך לבקר את רוה"מ אבקר ולא אעצום עיניי – זו חובתי. בשעה בה אני מתפוצץ מגאווה שהוא ראש הממשלה שלי אצרח זאת בלי חשש. כך גם לגבי מנהיגים אחרים, מהמגזר הציבורי והפרטי, הצבאי והדיפלומטי.

לא, אני לא מבולבל או מזוגזג אני פשוט לא בוחר צד. כי מבחינתי אין צדדים, יש אמת. כמו שאני רואה אותה. אמת אחת ויחידה ולעיתים גם היא ניתן לפרשנות. אמת שעבורי היא מעל הכל – טובת העם הזה. אני מתחייב שאלחם בכל מי שמאיים עליו ואחבק את כל מי שרוצה בטובתו, גם אם זה בדיוק אותו אדם.

עוד באותו נושא

מרגש • 5 שנים אחרי: לזיו שילון נולד בן


4

תעלו על הגשר חברים, ימין ושמאל זה חרטא. על ציר הזמן ההיסטורי החלטות ספציפיות נזכרות ולא השאלה מאיזה צד היה מקבל ההחלטה.

ולגבינו, אני בוחר באמונה ולא בתמימות לדבוק בכך שאנו אנחנו עם אחד ולב אחד ורק ככה ננצח, אנחנו עומדים בפני שנה תקדימית. רק אם נשכיל לחזק את המנהיגות לצד העברת ביקורת כשזו נדרשת. להביע עמדה וגם להודות בטעויות, לשמור על מרחק וגם להרגיש קרובים בנפש, רק , אבל רק אז – יש לנו סיכוי לנצח.

אוהב אתכם עם ישראל – תודה שהפכתם אותי למי שאני היום. תאהבו אחד את השני ותקשיבו – זה באמת באמת נצרך עכשיו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
114 תגובות - 73 דיונים מיין לפי
1
לפי התורה שלך ... מדוע שכל גנב/רמאי/שקרן ....
אזרח | 13-07-2020 11:11
ומועל ומרמה ועושה שימוש בכספי אחרים (שלא לדבר על כספי המדינה) לא ישב בבית כלא בשל פשעיו. שים לב למה שכתבת ... כך באמת היית מוכן שבית הספר של החיים יחנך את ילדיך, תלמדו ילדים, ביננו מסתובבים אנשים שבעבר היו יושביים בבית האסורים כי פעם זה היה פשע לעשות את שעשו. לא אני ולא אתה נחליט אם מעשיו של ראש הממשלה הם פשע !!!! נשאיר זאת לשופטים
עדיין חף מפשע
צדקיהו | 27-07-2020 19:38
כל עוד לא נתגלה במשפט העוולות שנעשו בתפירת התיק שבו בשקט בסבלנות
צודק
מהאום | 16-07-2020 16:21
נכון ומדויק
צודק
דגבא | 13-07-2020 11:51
אבגד
2
אדם משכמו ומעלה. הלוואי כמוהו בפוליטיקה
ישראלי | 13-07-2020 11:42
כתב בצורה נפלאה!
כתוב בצורה פופוליסטית
אשר | 13-07-2020 20:36
אם ביבי ישב בכלא זו תעודת עניות לביבי. ביבי הרוויח את השנאה כלפיו (בחוסר) יושר. ביבי נכשל בכל פרמטר וצריך ללכת הביתה.
3
אז תשמור את זה לעצמך
רויטל | 13-07-2020 12:18
זה לא ראש ממשלה זה ראש כנופיה אטם אתה רוצה להמשיך לקדש אותו אתה מוזמן תעשה זאת בלי להטיף לנו כי כןןןןן זיו ממה לעשות צהאיש הזה הוא הבעייה של המדינה הזאת ולא הפיתרון אתה יכול להמשיך להיות שבוי שלו ומה שתרצה אתה גם מוזמן להמשיך לפרנס אותו ואת המלכה ואת הנסיך הזה שלא הי ה בא איתך לשום קרב ואם יש לך עודף אתה מוזמן לתרום להם דיייי נמאס שחרר זה לא מוסרי לא כלכלי לא ביטחוני לא ערכי האיש הזה פשוט דיי שיעוף הביתה הוא לא רואה לא אותך ולא שכמותך ולא אף אחד ממטר מלבד עצמו זו אחיזת עיניים והמצב שאנחנו מנמצאים בו היום זה בדיוק אבל בדיוק ההוכחה שהמלך הוא עירום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
היה שווה בשביל פוסט כזה. יפה מאוד
דני | 13-07-2020 12:30
אמיץ לא רק בשדה הקרב
כל מילה בסלע...
אפי | 17-07-2020 13:42
כל מילה בסלע
5
תגובה ראויה להערכה, מאדם שכבר הוכיח שהוא ערכי
דבורה שפירא | 13-07-2020 12:43
משמח לראות אומץ ודברי טעם. תומכת בכל מילה ומילה שלך!
תומך בחלק ניכר...
חייט עלית | 13-07-2020 13:54
תומך בחלק ניכר מדבריו , אבל חסר לי החלק הנוזף בביבי, שתוקף את מערכות החוק והמשפט בטענות הזויות על תפירת תיקים ממניעים פוליטיים - כשכל החייטים הם אנשי ימין שהוא מינה. במדינת ישראל לא תופרים תיקים. מגישים אישומים כשיש ראיות לכאורה לעבירה, ובית המשפט יקבע אם יש אשמה או חפות. לא תפירת תיק.
6
אתה מוזמן לתרום...
עוד מטיף .... יאללה.... | 13-07-2020 13:45
אתה מוזמן לתרום לו סיגריים , שמפניה וורודה ותכשיטים אבל רק משטרן ורק עם זה סט מושלם ..... ואל תשכח לשלוח הכל עם נהג ובמעטפות אטומות ..... בהצלחה
7
ללא קשר למשפטו...
דמעות התנין | 13-07-2020 13:50
ללא קשר למשפטו של נתניהו ,ניהול משבר הקורונה הוא כשלון טוטאלי .... ועל כך המחאה .... 5 חודשים מאז תחילת המשבר ועדיין אין גוף אחד עם סמכויות שירכז את המידע וינהל אותו ויחליט על דרכי פעולה .... מי אחראי לזה ? מה לדעתך אמורים לעשות אנשים שכבר נגמרו להם החסכונות .... ועם 2 ילדים קטנים לא יכולים לחזור להורים .... אם לא אהבת את ההפגנה הזו , חכה להפגנה הבאה .... היא תיהיה חוויה הרבה יותר קשה .....
8
עצמך אמרת, השמעת...
אייל שטיינר | 13-07-2020 14:53
עצמך אמרת, השמעת ביקורת, 'נלקחת למחנה רק לא ביבי, אז איך אדם פשוט שאין לו טור בעיתון יביע את דעתו המורכבת מבלי שתנוצל???
9
צר לי אחי, אך גם אתה נפלת בפח הלוגי היקוש הזה
נביא בעירו | 13-07-2020 15:36
הידיעה שצו בית משפט ולא ציבור הבוחרים יכריע בהחלטה מי יוביל את הספינה המורכבת הזו, תדיר שינה מעיניי אינו אלא סילוף. בית המשפט יכריע רק בדבר אחד: האם מר נתניהו אשם או לא בהאשמות הפליליות העומדות לפתחו. הא ותו לא. בית המשפט לא יקבע האם הוא מתאים לתפקיד ראש הממשלה. החוק בישראל הוא שיקשר בין שני האירועים. אם יצא זכאי - איש לא ינסה להדיחו בשל האישומים, אך אם יצא חייב, ובעבירת קלון - לא יוכל לכהן במשרה הרמה מכל. זה הכל. ואם טענת שאפשרות זו מדירה שינה מעיניך, מה גורמת לך האפשרות ההפוכה. האפשרות שבה אשמתו או חפותו של נאשם בפלילים תיקבע בקלפי, או בכנסת, או באינטרנט או בכיכרות.
10
זיו-דבריך הם חושך בלפורי.ועדיף שאסיים כאן.
גידי | 13-07-2020 15:40
הזדעזעתי עמוקות מדבריך,אסון טרמינלי.
11
זיו החשוך
גוי דובר עברית | 13-07-2020 15:50
הזדעזעתי ונחרדתי מדבריך-שתן היוהרה מציף את מוחך.
12
עם כל הכבוד...
אמיר יצחק | 13-07-2020 16:19
עם כל הכבוד לך אתה מפספס בגדול. חייב לבחור צד. זה לא עניין אישי. הבן אדם סרח והוא מביא את המדינה לעברי פי תהום. הורס כל חלקה טובה רק כדי להישאר השולט ולא לעמוד לדין על דברים שהוא אחראי להם. אני מתפלא עליך. שמעת על פרשת הספינות והצוללות. רק בריאות
13
אף אחד לא...
חיים בן ארוש | 13-07-2020 17:10
אף אחד לא טוען שאסור לבקר ראש ממשלה לפחות לא מאנשי ימין אבל רבאק קריאות הסתה לרצח ראש ממשלה יום יום הן נקראות ואין שום תגובה הולמת להסתות המתמשכות כלפי משפחת נתניהו וביבי הצביעות שלך מבצבצת אין פהשום ביקורת כלפי ראש ממשלה יש פה הסתה לרצםח
אל תדאג כולם...
אפשר להרגע | 13-07-2020 17:24
אל תדאג כולם שומרים עליו , אפילו ראש המוסד בכיס שלו .... תיהיה רגוע לא יקרה לו כלום ....
14
ביבי .. בוגד בנושא הצוללות
מוזר עד מתי? | 13-07-2020 18:10
מוזר שיש עוד אנשים שלא מבינים כיי ביבי הינו הבוגד הגדול בתולדות המדינה .. כאשר רובם ככולם של בכירי מערכת הביטחון טוענים ביבי סכנה מוחשית ומיידית לקיומה של מדינת ישראל , שהבגידה שלו יכולה לגרום למאות הרוגים, ודווקא חייל פצוע יוצא להגנת ביבי
ביבי מלך ישראל...
אזרח | 17-07-2020 22:42
ביבי מלך ישראל הציל את הכלכלה ואת העם מהגרעין האירני מהיכן השנאה לביבי מי הזרי לכם את השינאה רצח בעינים אתם מעדיפים את אחמד טיבי ראש ממשלת ישראל ולא את ביבי שמאל פשיסט מזל שאתם רק 15 אחוז מעם ישראל.
בוש והכלם ...
משה | 14-07-2020 9:30
בוש והכלם
15
הרוב נוכלים שקרנים ..
מלי | 14-07-2020 14:58
מי שלא מצליח בחייו מפיל את זה על הקורונה והממשלה הרופסת המטומטמת הזאת מצייתת למדושני העונג בתא .. אין רעבים אתמול ראיתי במו עיניי באחי אילת ק. חיים מסעדות מפוצצות אדם... עובדים שנמצאים בחלת עובדים בשחור כדי שאחכ יקבלו הבוסים מענקים יש מיליון דרכים לעשוק ולגזול את קופת המדינה.. רוב רובם שקרנים היום אתה מחפש עובדים הם לא רוצים לעבוד כי הם בחלת אומרים רק בשחור... אתם מבינים את הממשלה הסתומה הזאת... זורקת מיליארדים לנוכלים .. 7500 אלף פר עובד .. בלאו הכי הוא צריך אותו בחזרה למה לשלם לאותו מעסיק כסף סתם למה...???
וואוו כמה את...
פנינה שטרן | 14-07-2020 17:08
וואוו כמה את צודקת. הבעיה שיש הרבה שקרנים שעושקים את קופת המדינה ומי שנפגע זה הישרים והחלשים. זה נורא .צריך שהממשלה תהיה חזקה ותבדוק היטב את צעדיה ולא תבהל מההפגנות שיקריות שמטרתן פוליטי והם וניצול המצוקה
16
תודה לך איש...
רות | 14-07-2020 20:03
תודה לך איש יקר, בהחלט מילים היוצאות מהלב, תודה על הבנה ואחריות אישית שהיא לגמרי לא מובנת מאליה, אין ספק שאנחנו כאזרחים משלמים מחיר כבד, בתקופה זו, אין ספק שיש מקום לביקורת שתאמר, בהחלט חשוב שהביקורת תהיה עניינית, עם הרבה כבוד.... קל לשבת על כסא ולבקר... אם לנו זו תקופה לא פשוטה, בטוחה שזו תקופה לא פשוטה גם למי שמנהיג את העם. חבל שיש פה ירידה לפסים אישים של אנשים כאלה ואחרים... מעריכה מעומק ליבי את הכינות שלך.
17
חכם זה אתה...
שמעון | 14-07-2020 23:37
חכם זה אתה , ויש לילמוד מימך חוכמה וזה מה שהעם בישראל צריך להבין ,עם ישראל גאה באנשים כמוך ,ישר כח,
אני פשוט התאהבתי...
דוד | 15-07-2020 1:59
אני פשוט התאהבתי באיש כמוך ,איש של צדק באמת ,הגון ,פטריוט אמיתי וגיבור ישראל , הגנת על העם שלנו ,יש מאת מאוד מזן כמוך ,ריגשת אותי עד דמעות.שיהיה לך ולמשפחתך הרבה בריאות ,עד 120 !
18
וואו מרגש אותי...
יפעת | 15-07-2020 1:00
וואו מרגש אותי מעורר ונוגע ישר בלב
זה קשה...
נעמה לוי | 27-07-2020 4:10
זה קשה כנראה לראות שמנהיג נערץ שסומכים עליו שיעשה בשבילך מתגלה כשקרן
גם אני התרגשתי
אשר | 19-07-2020 22:50
גם אני בכיתי כאשר קצב האנס נכנס לכלא גם אני בכיתי כאשר אולמרט נכנס לכלא או דרעי וגם אבכה כאשר ביבי אם יורע יכנס לכלא. נכריז על יום צום כמו צום גדליהו
19
לא הבנתם את...
ציפי סלומון | 15-07-2020 9:55
לא הבנתם את מטרת דבריו. השיח והשינאה הם שיהרסו את מדינתנו. ככתוב מהריסייך ומחריבייך ממך יצאו
לא ממש.משום...
נעמה לוי | 27-07-2020 4:09
לא ממש.משום שרוב השינאה באה מהימין.אלא שיש כאלו שמאד אהבו אוהבים את ביבי ומתקשים עם העובדה שהוא מתנהג בדיוק כמו שהשמאל אמר עליו.זחוח שקרן אנוכי אדיש לא אכפת לו.יש רבים שהעריצו אותו ועזבו בגלל שהוא נחשף במערומיו.ביבי צריך לשבת בכלא על האניה שהוא מרמה את עמו.שנים.ו..הנה,זה משהו ולא לא כלום
20
זיו לא ברור...
בן הארץ! | 15-07-2020 13:19
זיו לא ברור מי אתה , האם עוץ לי גוץ לי אתה , השתול שפועל מטעם ביובי !!! איין לך כבוד לעצמך , ולתושבי ישראל , ששבאו , משרלטנים ונצנלים מקצועיים , מבית היוצר של הארכי פושע ביובי , שהרס הורס ועושק את חיי תושבי ישראל , בכל תחומי החיים , כשהתווסף אלוו מחדל הקורונה לו הוא אחראי !!
ממורמר טיפש .,...
ןבן שמים | 17-07-2020 10:49
ממורמר טיפש ., בן הארץ השתגע
21
אתה אדם מיוחד...
טלי | 15-07-2020 13:31
אתה אדם מיוחד ומסכימה עם כל מילה שכתבת. תעודת עניות למדינת ישראל אם ראש ממשלה כזה, כמו ביבי ישב בכלא
כך גם אמרת...
מל | 17-07-2020 9:59
כך גם אמרת על אולמרט? במה הוא שונה מהביב?
מה זה כזה...
המושחת מבלפור | 15-07-2020 18:13
מה זה כזה ? כזה ששר הבטחון שלו אמר שמעשיו גובלים בבגידה ? כזה שראשי המוסד והשבכ אומרים עליו בפנים גלויות שהוא סכנה לבטחון המדינה ? כזה שמפכל המשטרה אמר שיש מעקבים על החוקרים שלו ? כזה שמשתלח בכל מערכות האכיפה ביועמש שהוא התעקש למנות ? בקיצור ראש ממשלה מושחת שקוע בחקירות ומשפטים לא ראוי לכהן בתפקידו שכן יש חשש אמיתי שהחלטותיו יהיו מוטות .... זה ביבי אמר .....
22
חבל שנכנסתי לפוסט,כל הערכה שלי למעשייך(כיום)
דוגית | 15-07-2020 15:43
התאדו,להבין שיש מי שחושב שמתוקף המינוי/הבחירה/השלטון אשפר לפגוע במדינה שלמה לא נתפס
23
חזק ביותר
שלום | 15-07-2020 19:34
יישר כח!
חזק מאוד כמה עלובים כל אלו שהשנאה נוטפת מפיהם
אפרים | 27-07-2020 19:35
עלובים המשיכו לטפטף שנאה
24
אתה לא תמים....
לילי | 16-07-2020 8:10
אתה לא תמים. אתה מלקק לכולם...
ואת מה מוצצת...
עוזי | 16-07-2020 17:00
ואת מה מוצצת לכולם?
25
אתה איש רציני,...
דבורה בן אהרון | 16-07-2020 9:53
אתה איש רציני, בדוק מי גרם למצב הנוכחי, מי מלבה את השינאה ומי דואג רק לשבט שלו, בדוק ואל תהסס להגיע למסקנות. יישר כח.
תזכורת בן אהרון החליט...
דני דין | 18-07-2020 11:43
תזכורת בן אהרון החליט שצריך להחליף את העם! האם השתנה משהו בתפיסה של הפוליטרוקים ??
השמאל המציא את...
בנימין בן יעקב | 17-07-2020 9:27
השמאל המציא את שנאת האחר השפל ממך לשם שנאה ואינטרס פוליטי. אבל זה לא הזמן לשנוא את השמאל. זה הזמן לטפל בגישה הקלוקלת הזו של שנאה תמורת אינטרס פוליטי של כל צד. ולכן הגיע הזמן לגשרים וביקורת עיניינית בכל הכח כפי שכותב הפוסט הציע
26
כל הכבוד !!!! אולי...
תקוה | 16-07-2020 15:02
כל הכבוד !!!! אולי תוכל להרים את הרעיון - אשמח לעזור עלה לי רעיון של הדסטרט למען בעלי מקצוע שנפגעו ישירות ממשבר הקורונה. (אנשי תאורה , סאונדמנים וכיוצ') זאת כדי שיצופו עד יעבור זעם. 1.הם יצטרכו להביא מסמכים על כך שפרנסתם נגדעה באחת 2.מצב חשבון בנק כולל. את העסק ינהלו רוח עוד ועוד 3 חברים - והם יחלקו את הכסף (הכל בהתנדבות . הדסטרט יקבל נניח הוצאות ו500 שח על כל אחד. כל אחד שיהיה זכאי - יקבל 50-70אלח לחשבון הבנק כדי שיהיה אוויר יוכל לשלם את המשכנתא אין כפל וכאשר מסיממים נניח עם תאורנים, עוברים לסאונמנים, שחקנים, ושאר נפגעי קורונה. מאיפה הכסף ? מהציבור שיתרום !!! יש ציבור גדול שלא ניזוק מהקורונה. עובדי נמל , חשמל, שופטים, חכים, מורים, ועוד... יש אנשים פשוטים שרוצים לתרום ופרוטה לפרוטה תצטרף למאה... ורוצים שינהלו את זה אנשים ראויים ומבינים. עם שיווק נכון זה יכול לתפוס ולעזור לאנשים נומטיבים להמשיך לחיות בכבוד מבלי להכנס למעגל חובות שלא יגמר.... איש לרעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק !! ובעה שהכל יגמר ... יחזרו הם ויהיו מהנותנים. מקווה שמישהו עם כוח ירים את הרעיון - פשוט כואב הלב על חלומות שמתנפצים ודיכאון שמשתלט... אפשר לעזור וחייבים לעזור
אנחנו קצת...
נעמה לוי | 27-07-2020 4:05
אנחנו קצת תמימים ומנותקים אה? מה נראה לך ש500₪ יכולים לתת.הם לא צריכים קצת תרופות ולבן,העסק שלהם קרס
27
אם אפשר לבקר...
אחת | 16-07-2020 15:40
אם אפשר לבקר את ראש הממשלה- למה אי אפשר גם לדרוש ממנו שיהיה כפוף לחוק כמו כל אזרח אחר במדינה? מה הסיסמאות האלה של בית המשפט לא יכריע? בית המשפט יעשה את תפקידו ויקבע אם ביבי עבר על החוק, זה הכל.
חחחח ממורמר ...
אחד | 17-07-2020 10:47
חחחח ממורמר
אכן כך. ...
מלי | 17-07-2020 9:57
אכן כך.
28
צו בית משפט...
אזרחי | 16-07-2020 20:28
צו בית משפט אינו קובע מי יוביל מדינה אלא מי חף מפשע או עבריין.
29
כי השמאל האנרכיסטי...
שימי משדרות | 17-07-2020 6:36
כי השמאל האנרכיסטי תוקף את ראש הממשלה בעצמו לא את התנהלותו החכמה...כי השמאל המנוול פשוט שונא את נתניהו....לעולם הם לא יפגינו על גופו של עינין..זה יהיה רק תירוץ...ההפגנות של המנוולים הללו הם לגופו של אדם
30
שלום זיו הכי...
קובי | 17-07-2020 6:54
שלום זיו הכי גרוע שאתה מנצל. את הפציעה שלך לקדם כול מיני אנטרסים שלך כותב לך נכה צהל. שנה את דרכך
לחלוטין הוא לא...
לבקוביץ יורם | 19-07-2020 13:06
לחלוטין הוא לא מנצל
31
כנראה שהאיש מנסה...
דוד דיטמן | 17-07-2020 9:08
כנראה שהאיש מנסה לקדש את השחיתות. ביבי הוא רב נוכל שטיפס לעולם הפוליטי וזיהם אותו. כבר ב1987 אמרתי על ביבי שהוא יזהם את הפוליטיקה. ומאז אני רק מתמלא אימה מלראות את תחזיותי מתגשמות. כל ההתלהבות מאשפיותו בתקשורת מעידות על חוסר מלך מילדות. אנחנו פשוט עם מוכה גורל המתעקש על שימור הפרימיטיביות ההרסנית שלו!
כבר ב-1987???? כלומר אתה...
יצחק | 19-07-2020 1:02
כבר ב-1987???? כלומר אתה נביא, ונבואה ניתנה כידוע לך למי.
דוד דיטמן טיפש...
דוד דיטמני | 17-07-2020 10:46
דוד דיטמן טיפש אהבל כסיל מצוי אתה מ ש ע מ ם
32
הפוסט הכי מרגש...
יולי | 17-07-2020 14:11
הפוסט הכי מרגש ומחמם את הלב בתוך חוסר הסובלנות בתקופה מאתגרת זו. זיו שילון תודה!!
33
פוסט מרגש ביותר....
מיה | 17-07-2020 18:18
פוסט מרגש ביותר. איש חכם ומוכשר. יישר כח.
34
זיו בא אני...
רפי | 17-07-2020 18:21
זיו בא אני אגלה לך סוד אנחנו עם ששונא את עצמו עם הערבים היו מספיק חכמים היו יושבים בשקט ואנו היינו מחסלים את עצמנו לבד
35
זיו שילון - יש לך שיניים יפות!
שי | 17-07-2020 18:58
כל מה שכתבת כאן - אידיוטיזם טהור!
36
ביבי חביבי ...
אבי | 17-07-2020 19:44
ביבי חביבי
37
להזכירך זיו, היה...
יובל | 18-07-2020 7:56
להזכירך זיו, היה כאן עוד ראש ממשלה שהוצא להורג בכיכר העיר, מי שרדף את אותו ראש ממשלה (שאגב היה גם מגדולי הלוחמים של עם ישראל לדורותיו, רמטכל ששת הימים, משחרר ירושלים ועוד) הוא אותו אדם שהיום נמצא בראשות הממשלה, הרצחת וגם ירשת... ואידך זיל גמור.
יאיר ממילא...
נעמה לוי | 27-07-2020 4:02
יאיר ממילא העיקר לזרוק טונות של זבל באויר,אינפורמציה שגויות ומטעות כדי להתיש את המוח ולבלבל את האוייב נכון?
מגדולי הלוחמים? לא...
עמי | 26-07-2020 15:11
מגדולי הלוחמים? לא צריך להגזים בכדי להעצים את דמותו
כמה שאתה שקרן...
זוברובסקי | 20-07-2020 14:22
כמה שאתה שקרן את נתיב הלה שמעת עליו איך השיכור מויסקי על חישבון הצבא והמדינה ברח והשאיר את חייליו למות איך הוא ניפנף בידו כלפי מתיישבים יהודים שהזהרו אותו מההסכם הנפשע שעלה לנו עשרות מליארדים מאז ההסכם עם חיה אדם וקרא לנרצחים קורבנות השלום עלוב בין עלוב ואיפה הכסף שהעלים מתחת לשולחן כשהיה שגריר מי שהציל אותו זה אותו פושע שחקח את החוק לידיים שלו והחליט שבית השימוש הגבוהה הוא הריבון חא האזרחים ואיפה שמענלה שקיבל 10 מליון ליום ההולדת שלו ומעניין למה כי אין דבר כזה שחא הייתה תמורה .שוחט ויצקק מחקו לקיבוצים 38 מליארד שח על חישבון מי זה היה.איך אמר חבר כנסת בשם מרגלית תחזירו לנו את המדינה באמת סליחה שאנחנו חשבנו שיש פה שלטון דמוקרטי ולא דמוסובייטי
התלהבת יותר מדי...
יאיר | 18-07-2020 21:21
התלהבת יותר מדי . מסתבר שאתה לא מכיר את העובדות .
38
אמת
שמעון | 18-07-2020 10:35
כי מבחינתי אין צדדים, יש אמת.ציטוט קטנטן מדבריך האם אתה רואה את הרדיפה האובססיבית של הימין וביבי האם אתה רואה את תפירת התיקים האם אתה רואה את השחיתות של הפרקליטות והעברינות שם ובעליון ובמישטרה אתה מדבר על אמת? אז זו האמת וזה שאתה יושב על הגדר ואומר לא ימין ולא שמאל זה כל כך לא רלוונטי אם אתה לא תופס צד סימן שאתה תומך בשקר ולא באמת
שמעון, כתיבה לא...
רם שמעוני | 18-07-2020 20:50
שמעון, כתיבה לא ראוייה. אדם מהיישוב כמוך וכמוני אינו מצוי בתיקים, בעובדות , בעדויות ועל כן יש בירור משפטי. אם זו תפירת תיק או שניים ניחא, אבל שלשה כולל שוחד? לא נראה לך שכדאי לבדוק משפטית מה באמת היה שם?? ומה דעתך על כך שתיק הצוללות וספיחיו אינו נבדק על ידי ועדת חקירה ממשלתית? הלא נתניהו אינו חשוד שם והנושא חשוב מאוד לביטחון ישראל, האם לא מן הראוי שראש הממשלה דווקא הוא ייזום וועדת חקירה ממלכתית בנושא? האם זה שאינו יוזם - איננו מחשיד?
39
אני לא הצלחתי...
ליאת | 18-07-2020 11:30
אני לא הצלחתי להבין את האמביוולנטיות בדברך. מצד אחד מותר לבקר את הממשלה ומצד שני אתה תשב שבעה עם ראש הממשלה ימצא אשם ובכלא. לא הבנתי
40
אין ברירה זיו...
ציון אזולאי | 18-07-2020 22:54
אין ברירה זיו אחינו כולנו חשבנו כמוך בהתחלה
41
זיו שילון ... יישר...
יהודיה | 19-07-2020 7:22
זיו שילון ... יישר כח גדול על הדברים !
42
מול ליבך בכנותו עומד ליבי בשברונו. הנתחרה?
שנים של הרס ופילוג | 19-07-2020 10:18
עולמו של ביבי נתניהו נבנה מלכתחילה על הסתה ופילוג
43
,,,,,לכל המגיבים שלילי...
נתי | 19-07-2020 11:18
,,,,,לכל המגיבים שלילי ,,,,, אתם אנשים מגעילים ....רעים ...טינופת ...חלאת אדם .... בא בנאדם משכמו ומעלה שאמר דברים נוגעים ללב (לחלק מהעם אולי גם לרוב העם ) אז למה למה להרוס אתם צריכים להיות בבידוד בסגר עד שישתחרר לכם .הבורג החלוד ...במוח הדפוק שלכם.. קצת!! קצת אהבה
קצת. קצת...
מיכל | 27-07-2020 9:27
קצת. קצת שכל!
טינופות, חלאת אדם-ואתה...
צביקה קפלן | 24-07-2020 14:44
טינופות, חלאת אדם-ואתה מדבר בשם האהבה? אתה אפילו לא מסוגל להבין את הדיסוננס
44
יפה מאוד ישר...
נתי ש | 19-07-2020 11:20
יפה מאוד ישר כח זין שילון ירבו כמותך
45
זיו אתה אחלה...
אבנר כהן | 19-07-2020 12:00
זיו אתה אחלה בן אדם אבל זאת עמדה פרווה וככה לא יהיה שום שינוי. ביבי ימשיך לדבוק בכיסא שלו ולא לראות אותנו ממטר. מי שגרם לכל הכאוס הזה ולקרע בעם זה רק ביבי. הגיע הזמן שיסיים את חלקו ויפרוש לטובת כולם
אני איתך. לאן...
מממיה | 19-07-2020 22:05
אני איתך. לאן באים? רוצה לחזק כל מילה וכל משפט. מוכנה לצעוק אותה ברחובות. יש בתוכי בול את אותה זעקה/בקשה/חלום. בוא נקים תנועה רק על זה. נעשה תהלוכה רק על זה. נניף דגלים רק על זה. המדינה שלנו שווה את זה
46
זיו,הכל נכון אמיתי...
אסתר בן שלומי | 19-07-2020 12:05
זיו,הכל נכון אמיתי ומרגש מאד,יישר כח גדול על ההסתכלות שלך משני צידי המטבע,כל הכבוד על היושרה
47
ריגשתה גיבור ישראל...
אליעזר | 19-07-2020 20:20
ריגשתה גיבור ישראל זיו שילון
48
זיו היקר. דבריך...
חיים שמעוני | 20-07-2020 5:55
זיו היקר. דבריך ריגשו אותי דברת מליבך אתה מקור השראה אוהב אותך
49
מזדהה עם כל...
יעל | 20-07-2020 7:26
מזדהה עם כל מילה אשריך!!!!!!רוצה להוסיף ולהזכיר לכולם שדווקא בימים אלו בגלל שנאת חינם נחרב הבית שלנו ,מאחלת לך שבה תמיד השמחה והאהבה תשרה בביתך אמן ואמן .
50
אכן יש מנהיג...
סבינה ג | 20-07-2020 19:26
אכן יש מנהיג אחד לכשלון המפואר בטיפול בנפגעי הקורונה בגוף וגם בכסף ..ראש הממשלה בנימין נתניהו אולי הוא חף מפשע משפטית אבל אשן במאה אחוז במצב הקיים
אנחנו לא...
נעמה לוי | 27-07-2020 3:57
אנחנו לא רואים את זה.לא מרגישים את זה.אנחנו חווים את ביבי באופן שונה לחלוטין
סבינה כמה שאת...
יהודיה | 23-07-2020 19:01
סבינה כמה שאת לא קאויה לתגובה , חבל שאחת כמוך לא יודעת מי זה באמת ביבי נתניהו, הוא מנהיג לא כמו אלה שציפית, מנהיג דגות שכת העולם מכבד ומוכיר ואילו אנשים כמוך , שנאת החינם טבועה בהם ובך.
51
ישר כוח.חזק ואמץ...
חי | 20-07-2020 22:44
ישר כוח.חזק ואמץ
52
תומכת ומעריכה.אולי תצא...
דפנה | 21-07-2020 4:11
תומכת ומעריכה.אולי תצא מהמצב הזה תנועה עם רוח חדשה של כבוד הדדי.
53
תודה. כתבת נפלא....
רחך | 21-07-2020 13:51
תודה. כתבת נפלא.
54
מילים מרגשות, מזדהה...
שולה | 22-07-2020 9:21
מילים מרגשות, מזדהה עם מילותיך.
55
נכון מאוד ומרגש...
צביקה מטאור | 22-07-2020 9:49
נכון מאוד ומרגש לקרוא, גאה בך , אתה מודל לחיקוי והערצה
56
אוי אוי אוי...
Az | 22-07-2020 22:50
אוי אוי אוי צדיק הדור לוקה בסומה. מ ז ו כ י כ ס ט
57
תלמדו להעריך את...
יניב | 23-07-2020 0:30
תלמדו להעריך את ראש הממשלה שעשה פה עולם ומלאו תכבדו את ראש הממשלה הוא עובד ומים ולילות כדי לשמור על העם הזה די די די לשנאה הזאת דייייייייייייייייייייייייי כבררררררררר
הוא לא...
נעמה לוי | 27-07-2020 3:51
הוא לא עשה כלום ולא היה כלום.ועד עכשיו הוא נתן לנו לחיות בשקט.מהיום והלאה אנחנו נסבול נקמנות ודנאה מצידו.הוא מנסה לסחוט את המדינה להיכנע לריבונות המוחלטת.אנחנו לא מסכימים לזה.אבור לנו להיכנע לשגיונותיו. גם הכותב מפחד להגיד דברים רעים עליו.וצריך לומר.הוא איש רע ביבי וכשהוא שונא הוא שונא ואינו סולח
לא עשה כלום....
קובי | 25-07-2020 18:09
לא עשה כלום. מלבד הסתה, הגברת השנאה והפילוג, חינוך עם שלם לרמאות וקומבינה.
58
כמה שאתה צודק. שה0מאל...
קלי | 23-07-2020 11:59
כמה שאתה צודק. שה0מאל ההזוי ישלוט כאן במדינתנו. לא תהיה שום דמוקרטיה בממשלה כזאת. הם יעצרו,ישפטו,ויעשו הכל כדי להמשיך לשלוט עד צעד לשלילת הצבעה בבחירות. זאת תהיה ממשלה שהופכת את עצמה לדקטטורה. אז במחשבה נכונה תראו שם את הנאצים האמתיים ועוד משכללים את השיטה.
ביבי עושה דיקטטורה...
Or | 25-07-2020 7:59
ביבי עושה דיקטטורה ואנחנו מכל קצווי העם ימין ושמאל ואמצע רוצים ממשלה שדואגת לעם בלי רמאים
59
אתה אלוף זיו....
ישראלית | 23-07-2020 23:02
אתה אלוף זיו. תבורך
60
מי כמוך יודע...
רינה עמרמי | 24-07-2020 20:13
מי כמוך יודע שיש רגעים שצריך לקחת החלטה, לא נראה לי שברגע הזה הצלחת לקחת. אי אפשר להיות תמיד נחמד עם כולם.
61
זיו מילותיך הן...
דרכי נועם | 25-07-2020 9:07
זיו מילותיך הן כמו כתר לראשך עטור התהילה . אהבת חינם ולא שנאת חינם . מי יתן שאתה ושכמותך יצטרפו לפוליטיקה וינקו את הטינופת שדווקא ברבים מאיתנו . זיו שילון . מרים פרץ . ועוד שכמותכם אתם מנהיגים אתם דוגמא ומופת וחבל שאין רבים כמותכם .
62
כמו שמו כן...
איילה יהודה | 25-07-2020 9:23
כמו שמו כן הוא, זיו הוא אור גדול, אומר דברי טעם בחוכמה, הלוואי שכולם יתחברו למה שהוא כותב, הוא ככ ריאלי הגיוני שוחר צדק ומדבר לכולם...
63
מלים כדורבנות. הבדל אחד...
זיגי | 25-07-2020 14:43
מלים כדורבנות. הבדל אחד בכל זאת קיים: התחסדות וצביעות השמאל בולטת במיוחד
64
עם כל הסימפטיה...
אחד | 25-07-2020 17:26
עם כל הסימפטיה לא יקום ולא יהיה ששקרן מניפולטיבי ועבריין בפוטנציה ינהל לנו את המדינה. חד וחלק
65
הרשו לי לצקצק. כשביבי...
אורי זה אני | 26-07-2020 3:19
הרשו לי לצקצק. כשביבי מסית ומפיץ שנאה, אל יתפלאו שזה חוזר אליו כבומרנג.
66
היי...קצת התבלבלת...מקומו של...
אביגיל | 26-07-2020 7:14
היי...קצת התבלבלת...מקומו של גנב ונוכל בכלא. גם אם הוא ראש ממשלה. או נשיא. הבושה היא שלו. לא שלנו האזרחים.
נשמע לי...
נעמה לוי | 27-07-2020 3:48
נשמע לי שבכל זאת יש להתייחס לעיכוב התבשילים שנהייה בהפגנה.מילא לדרוש שהוא ילך למישפט משום שזה מפריע לו לנהל את המדינה,אבל מה שייך הכיבוש,והסיפוח.? המחאה היתה אמורה להיות על דרך ניהולו את המדינה.דוקא על הכיבוש והסיפוח הוא ויתר לעת עתה.לפחות על זה יש להעריכו.בעניין הזה אני מסכימה עם הכותב.אני רק לא מבינה איך הוא חושב שדרכו של ביבי השקרים בהתחמקויות הזילזול בעמוד,האנוכיות שלו,איך כל זה לא צריך לגרום לשנאה.איך אפשר לא לשנוא דבר כזה.זה לא בריא לא לשנוא את זה
67
אפשר לבקר ולהביע...
תמי | 26-07-2020 9:59
אפשר לבקר ולהביע דיעה גם אם אתה בצד של ראש הממשלה השאלה באיזה דרך עושים את זה השמאל השתלט על המחאה הלגיטימית והמסרים הפכו להיות די לכיבוש מושחתים נמאסתם ביבי הביתה .זו לא מחאה של עצמאים שנאנקים תחת הנטל .
68
זיו שילון היקר....
משה | 26-07-2020 18:16
זיו שילון היקר. סייג לחוכמה, שתיקה !
69
זיו שילון אתה...
גליה | 26-07-2020 21:18
זיו שילון אתה צריך פשוט להתבייש. ראש הממשלה איננו שונה מכל אזרח אחר ואינו מורם מהעם. אם הוא עשה עבירות הוא צריך לעמוד לדין בפני בית משפט כמו כל נאשם אחר. אנחנו לא רפובליקת בננות.התמימות של הימין כאילו ביבי עושה משהו בשבילו איננה ברורה.איזה צעד ימני בדיוק הוא עשה? הרי אפילו את הסיפוח הוא לא העביר. ומי בכלל זוכר את זה. ומה זה ימין לכל הרוחות? מה זה בכלל אומר? האגדה הזו כאילו יש ימין ושמאל...אין הבדל בכלל.התמימות כאילו ביבי פועל למען המדינה ולמען הימין מחרפנת. תפתחו את העיניים שלכם תתעוררו מה הוא עשה בשבילכם? הקורונה חשפה את את מה שחצי האחר של העם יודע ממזמן. בלנאום ובלדבר ביבי הוא מעולה. זה לא מספיק כפי שרואים בימים אלה וממך זיו שילון הייתי מצפה ליותר תבונה. אתה ניראה אדם אינטלגנט ואי אפשר לשכוח את תנועת היד המעודדת על האלונקה באותו יום שנפצעת. והלוואי שלא היית נפצע . כואב לראות שגם על אדם כמוך ביבי מצליח לעבוד.
70
אבל מה לעשות...
נעמה לוי | 27-07-2020 3:39
אבל מה לעשות שראש הממשלה הזה הוא זה שנכשל בתפקידו לעזור .מה שהממשלה צריכה לעשות וזה הוא זה שניצל את הבמה לפוליטיקה.כשהוא מפחד מפוחיטיקה הוא בעצם אינו רוצה לעזור לסובלים. איך אפשר לא לשנוא את זה,הרי זו מדיניות קלוקלת,גזענית מרושעת.זה ביבי.אם אתה לא שונא את זה אז איך תעזור איך היעזר מה יהיה במקום.
71
ביבי יכול להיות...
נעמהלוי | 27-07-2020 3:42
ביבי יכול להיות אדם מקסים חשובה לב,אכן,הוא חזיון תעתועים אחד גדול.ויותר מהכל הוא נכשל בהושטת היד הזו שאתה לכאורה כל-כך חושב שצריך.קשה להאמין לך.מה באת לרגל?
72
זיו שילון יקר,...
ל.ש.ע | 27-07-2020 7:07
זיו שילון יקר, איתך על הגשר. עם חיבוק
73
אתה ממש מתעקש...
באבא | 27-07-2020 11:43
אתה ממש מתעקש להישאר עיוור אה? או שהיית נרגע אם כל אישיות ידועה שנחקרה והוחלט להגיש נגדה כתב אישום, היתה מקבלת מיידית סליחה ומחילה, אה?