פרסום ראשון: בנט פוצץ את ישיבת סיעת הבית היהודי - סרוגים

פרסום ראשון: בנט פוצץ את ישיבת סיעת הבית היהודי

חברי הכנסת של האיחוד הלאומי עשו שריר ואיחרו במכוון לישיבת סיעת הבית היהודי. כשנכנסו פוצץ בנט את הישיבה ופיזר אותה כשהוא צועק "בזבזתי חצי שעה אני לא מוכן לזה"

author-image
פרסום ראשון: בנט פוצץ את ישיבת סיעת הבית היהודי
  לא מוכן לתרגילים של האיחוד הלאומי. בנט (פלאש90)

פיצוץ בישיבת סיעת הבית היהודי. חברי הכנסת של האיחוד הלאומי שזועמים על ביטול ישיבת המו"מ בין המפלגות, החרימו את ישיבת הסיעה והתכנסו בנפרד.

לאחר כעשרים דקות, הם החליטו כי המסר הועבר, ונכנסו לישיבת הסיעה. ראשון הגיע בן דהן ואחריו כלפה, סטרוק ואריאל. הישיבה שהתחילה באיחור ניכר עוד הספיקו לדון על מספר סעיפים ואז דרש אורי אריאל, לממש את החלטת הסיעה מלפני ארבעה שבועות, לפיה חלק מהחכ"ים יפרו משמעת קואליציונית וייעדרו מהצבעות במליאה במחאה על הקפאת הבנייה ביו"ש.

בנט שעוד זעם על התרגיל, החליט לפוצץ את ישיבת הסיעה ויצא כשהוא צועק "בזבזתי חצי שעה ואני לא מוכן לזה" צעק לעבר חברי האיחוד הלאומי, כשהוא נוטש את חדר הסיעה.

מוקדם יותר החליפו גורמים בשתי המפלגות האשמות זה לעבר זה. גורמים בבית היהודי הגיבו על האיחור של חברי האיחוד הלאומי ואמרו: "״אורי אריאל מתפצל סדרתי , וצורת האיומים הזאת לא מקובלת עלינו. השר בנט לא יכנע לאיומי פיצול בנוסח ״תשריינו שישה או שאתפצל. מי שמוכן להעמיד עצמו לבחירה דמוקרטית של הציבור מוזמן, זוהי אחדות אמיתית״.

בתגובה אמרו גורמים באיחוד הלאומי: ״בנט מפחד לדון בדמותה וערכיה של המפלגה. הוא מעדיף לפצל את הציונות הדתית ולמכור את ערכיה וציבור המתנחלים רק כדי לקושש כמה קולות נוספים של מצביעי יאיר לפיד״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
תקומה רוצו לבד ותעלמו
חיים | 01-12-2014 16:09
2
תקומה תעלם והבית היהודי...
אריק | 01-12-2014 17:29
יפסיד קולות..המון קולות!!!
3
תבינו אורי אריאל זה איש של בית אל ב'
די מאסנו בזה | 01-12-2014 17:34
שמה מפצלים ה-כ-ל ישוב מפוצל רבנים מפוצלים הכל מפוצל ע"י משפחת הבוס זה שיטת המשילות שלהם ומי שרוצה לראות עוד דגם כזה שילך לאחד הישובים בשומרון שנמצא על הר גם שם העסק עובד באותה צורה או שאתה מיישר קו עם משפחת הבוס או שמפצלים אותך מכולם הגיע הזמן לאנשים אחרים טובים יותר ומאוחדים יותר שייצגו את הציבור הדתי לאומי
4
הבית היהודי זה ליכוד ב
יונתן | 01-12-2014 19:03
רק בן ארי עוצמה יהודית הוא הכי אמיתי והכי אדיאולוגי שיש
5
זה יעשה רק טוב לשני המפלגות!!!
אלעד | 01-12-2014 19:21
תקומה יחברו לעוצמה לישראל, שבבחירות האחרונות עברו את 2 המנדטים, ורק בגלל אחוז החסימה 2% לא נכנסו , ויקבלו ביחד בסביבות ה5 6 מנדטים, בנט ירד בסביבות ה3 מנדטים שהוא עומד עליהם כרגע בסקרים, שזה בערך 14 15 מנדטים, מה שיוצא שבסה"כ יהיו לשתי המפלגות יחד בסביבות ה20 מנדטים....
6
אורי אריאל מאוס
שלמה | 01-12-2014 20:02
כשל בתור שר הבינוי. הכח האלקטורלי שלו מוטל בספק אבל אין ספק שהוא מבריח מצביעים מהבית היהודי.