"נתניהו יפטר את בנט אם לא יתנצל עד יום א' ב 10:00" - סרוגים

"נתניהו יפטר את בנט אם לא יתנצל עד יום א' ב 10:00"

כתב ערוץ 2 עמית סגל, צייץ הערב בטוויטר כי נקבע תאריך אחרון לאולטימטום עבור בנט. עליו להתנצל עד לתחילת ישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון או שיפוטר

author-image
"נתניהו יפטר את בנט אם לא יתנצל עד יום א' ב 10:00"
  צילום מסך

כתב ערוץ 2 עמית סגל שחרר הערב פצצה כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו על האולטימטום שהוקצב לשר נפתלי בנט להתנצל בפני נתניהו על הביקורת שהטיח כלפיו בכל הנוגע להצעה שיצאה מלשכתו.

"עכשיו יש מועד אחרון לאולטימטום: נתניהו יפטר את בנט אם לא יתנצל עד יום א' ב-10:00" צייץ סגל כשהתאריך הוא תחילתה של ישיבת הממשלה השבועית ביום ראשון.

המתיחות בין נתניהו לבנט החלה בעקבות ספין שיצא מלשכת ראש הממשלה לפיו הוא תומך בהעברת ישובים לשליטה פלסטינית. בנט יצא במתקפה נגד התוכנית וכינה אותה "אבדן עשתונות דרך ערכי". בעקבות ההתבטאות יצאו איומים מלשכת ראש הממשלה נתניהו לפטר את בנט, אם לא תתקבל התנצלות פומבית על התבטאויותיו. שיחת נזיפה אותה הבטיחו בין השניים לא התקיימה. אך כעת מתפרסם האולטימטום.

הבוקר פרסמנו בסרוגים כי רבני הציונות הדתית מחזקים את בנט על עמידתו האיתנה נגד כל פגיעה בארץ ישראל ובמתנחליה.

"אני מחזק את ידיו של השר נפתלי בנט על עמידתו האיתנה מול כל התוכניות ההזויות שעולות על הפרק ובאות לפגוע קשות באחיזתנו בארצנו שלנו", אמר הרב חיים דרוקמן ומוסיף כי: "התברכנו בשר מרכזי בממשלה שעומד על המשמר ונלחם בגופו כדי למנוע כל מימוש של תוכניות אלה בשטח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו