באופן חריג: הרב טאו השתתף בכנס פוליטי. צפו - סרוגים

באופן חריג: הרב טאו השתתף בכנס פוליטי. צפו

הרב טאו השתתף בכנס שקיימה מפלגת נעם לפעיליה המרכזים. מדובר בכנס ראשון מתוך סדרת כנסים ומפקד שאליו יוצאת המפלגה בימים אלו, בחודש הבא תקיים המפלגה ועידה וכנס פעילים

באופן חריג: הרב טאו השתתף בכנס פוליטי. צפו
  (צילום: יוטיוב / מפלגת נעם)

מפלגת נעם קיימה השבוע כנס לפעילים מרכזיים במפלגה ובו הציגה את התוכניות העתידיות של המפלגה וכיצד נערכת נעם לבחירות נוספת, אם הממשלה תתפרק כבר בתקופה הקרובה.

עוד באותו נושא

נערכים להמשך: מפלגת נעם יוצאת למפקד חדש


13

באירוע השתתף נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי טאו, ששיבח את חה"כ אבי מעוז על פעילותו הרבה מאז נבחר לכנסת בבחירות האחרונות כחלק מסיעת הציונות הדתית.

"שמענו תגובות נפלאות על השיחות של אבי בכנסת" סיפר הרב טאו לפעילי המפלגה. לדברי הרב, "חושבים שזה דברים שאף אחד לא שם לב אליהם אבל בדיוק להפך, יש צימאון גדול".

הרב טאו סיפר: "אמר לי מישהו כמה הדבר הזה הוא חשוב וממלא את הצימאון ולכן אסור להפסיק עם זה אלא צריך להעצים ולהגביר את זה. בכך לקבע ולהעמיק את העמידה ואת הבהירות נגד כל המשחיתים, וכל המדשדשים, וכל אותם אלה שמהנדסים לנו את התודעה ואת הרוח, מדכאים ולא משאירים שום חלקה טובה".

בהמשך דבריו מרחיב הרב טאו על הצימאון ההולך וגבר. "אספר לכם שבישוב… סיפר לי ידיד שהחליט להקים תלמוד תורה וכבר בשנה הראשונה נרשמו 120 ילדים. יש צימאון גדול ויש רצון רב, צריך רק לגעת בזה, לעורר את זה, להביא לכך שאדם הוא לא לבד. אדם יושב והוא שומע את הרדיו או את הטלוויזיה הוא חושב שהוא בודד בעולם עם הציפיות שלו עם הגעגועים שלו ועם השאיפות שלו. אבל הוא לא לבד. צריך להראות לו שיש רבים אין קץ של אנשים שהם בדיוק כמוהו מצפים למילה גואלת, מרוממת, מחזקת. הדברים רק ילכו ויתעצמו ואשריכם שאתם עוסקים בזה".

עוד באותו נושא

3 שבועות לבחירות: הרב טאו בהתבטאות חריגה. צפו


99

"ככל שזה יותר ישמע ויעסקו בזה, יותר יפיצו את זה, כך העצות והרעיונות וההרחבה יבואו הרבה מעבר להשתדלות שלנו והברכה תשרה ותראו את התוצאות מגיעות יותר מהר ממה שמצפים. צריך להרחיב את השורות ולהעמיק את התודעה ולא להיבהל מכל המילים המטשטשות והמאבדות מאתנו את זהותנו והכרת ערך עצמנו, הם רק יותר מכשירים את הצימאון, מכשירים את השאיפה ואת הציפייה לישועה במובן המהות והגדול", אמר הרב טאו במהלך הכנס.

כאמור, הדברים של הרב טאו נאמרו כחלק מכנס פעילים שערכה מפלגת נעם לפעיליה המרכזים. הכנס הינו כנס ראשון, מתוך סדרת כנסים, שבסופם צפויה להתקיים בעוד כחודש ועידה של המפלגה בהשתתפות מאות פעילים.

עוד באותו נושא

מפלגת נעם מגיבה לסערה: 'לא יטיפו לנו על אהבת אדם'


55

בנוסף, כפי שפורסם לראשונה בסרוגים, יוצאת המפלגה בימים אלו, למבצע התפקדות. מטרת המפקד החדש הוא לתרגם את פעילות השטח, שהתבטאה באופן ניכר בבחירות האחרונות, למתפקדים רבים וכן על מנת להביא תומכים נוספים למפלגת נעם.

ראש מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, חה"כ אבי מעוז, דיבר אף הוא בכנס ואמר: "בימים אלו אנחנו יוצאים להרחבת השורות, מדובר בהרחבה נדרשת שתחזק אותנו מאוד. בזכות כך שמפלגת נעם נמצאת היום בכנסת, לדבר על הזהות היהודית של המדינה זה כבר לא דבר מגונה".

"כולם כבר מבינים שזה הדבר שמאחד בין כל חלקי הממשלה הנוכחית, הרצון לשנות את המדינה ממדינת הלאום של העם היהודי למדינת כל אזרחיה ולטשטש את הזהות היהודית. אנחנו צריכים לעמוד על המשמר אל מול האתגרים שהממשלה החדשה מציבה לנו, ומי שיוביל את המלחמה אל מול הנושאים הללו, זאת תהיה מפלגת נעם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
כבר מזמן לא חריג משתתף בכל כנס של נעם.
אריאל | 24-06-2021 17:12
כולל בכנס הניצחון במוצאי יום הבחירות.
2
אשרינו שזכינו לרועה...
יוני | 24-06-2021 19:07
אשרינו שזכינו לרועה רוחני המרומם ויודע לעמוד בפרץ ולהוביל את האומה לתהליכי התפכחות שכל כך נצרכים מתוך הבנת גודל העומק והצימאון לדברי אמת. מפלגת נעם חיזקו ואמצו! אני כבר התפקדתי וקורא לכולם להצטרף.
3
הרב טאו צדיק...
גיא | 24-06-2021 19:25
הרב טאו צדיק גדול. מדהים כמה אמת ואור יוצאים ממנו.
רפול דבר לעניין ונמק ואל תזרוק לאוויר סתם
מומין | 30-06-2021 12:39
דבר לעניין. בנתיים הוא דיבר הכי מציאותי שיש בכל השנים האחרונות. אם אתה אומר שמשהו לא מציאותי תנמק ואל תזרוק סתם אמירות באוויר.
@מדהים כמה הוא...
רפול | 27-06-2021 1:16
@מדהים כמה הוא לא מציאותי
4
עצוב מאד ...
אלי | 24-06-2021 21:14
עצוב מאד
5
אייי הר המור...
מורדים | 24-06-2021 22:20
אייי הר המור המור מה יהיה אתכם
6
הרב מעוז המשך...
יעל | 24-06-2021 23:22
הרב מעוז המשך בעוז ובגבורה להשמיע את דעת התורה. אנחנו מאחוריך.
7
סליחה, אבל לא שומעים את אבי מעוז
הר המורניק שרוף | 24-06-2021 23:58
יש 4 חכים חדשים: את איתמר בן גביר שומעים, את שמחה רוטמן שומעים, את אבי מעוז משום מה לא כל כך שומעים (גם לא את הרביעית שאפי' איני זוכר את שמה) לנאום לערוץ הכנסת זה נחמד, אבל אף אחד לא רואה את זה. אבי! קח זאת כביקורת בונה.
8
יאללה לחבור חזק...
אהרהם ושרה ישראלי | 28-06-2021 9:51
יאללה לחבור חזק לאחינו החרדים ולהפיל את ממשלת האחים המוסלמים!
9
אני בטוח שהוא מקבל משכורתו מקופת הציבור
סניה | 28-06-2021 11:40
ובשעות העבודה מבלה בעיסוקים פוליטיים. אני גם בטוח שהוא לא ממש עבד יום אחד בחייו.
הוא היה מנכ"ל משרד השיכון ומנכ"ל חברות גדולות
מומין | 30-06-2021 12:41
הוא היה מנכל משרד השיכון ומנכל חברות גדולות. אז אני חושב שהוא עבד קצת בחיים
10
הרבי
נועם | 04-10-2021 8:58
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף