זועבי תעזוב את הכנסת? שוקלת לרוץ לרה"ע נצרת - סרוגים

זועבי תעזוב את הכנסת? שוקלת לרוץ לרה"ע נצרת

בדרך החוצה מהכנסת? חברת הכנסת חנין זועבי, אחת הדמויות במשכן השנויות ביותר במחלקות, שוקלת להתמודד על ראשות העיר נצרת. "אני שוקלת ברצינות להכריז על-כך", אמרה היום

זועבי תעזוב את הכנסת? שוקלת לרוץ לרה"ע נצרת
  זועבי. בקרוב ראשת העיר נצרת? (צילום: פלאש 90)

חברת הכנסת חנין זועבי, אחת הדמויות במשכן השנויות ביותר במחלקות, שוקלת להתמודד על ראשות העיר נצרת. כך דווח לראשונה בחדשות ערוץ 2.

גורמים במשפחתה סיפרו כי צפויה להכריז כבר היום במסיבת עיתונאים על התמודדותה לראשות העיר. יש לציין כי באחרונה נפוצו שמועות על כוונתה של זועבי להתמודד לתפקיד, וככל הנראה היום יתברר לאן מועדות פניה.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

ח"כ זועבי אמרה היום כי עדיין לא החליטה אם לקיים מסיבת עיתונאים רשמית, אולם לא הכחישה את כוונותיה. "אני שוקלת מאוד ברצינות להכריז על התמודדותי", אמרה.

זועבי הזדהתה לא אחת עם הפלסטינים בעימותים מול ישראל, כשלשיא הגיעה בהשתתפותה במשט הטורקי לעבר עזה, בו הותקפו לוחמי השייטת בנשק חם וקר על ידי מחבלים  מארגון הIHH, כשוזעבי נמצאת על הסיפון.

בעקבות זאת, ביקשו מפלגות הימין לפסול אותה מלהתמודד בבחירות האחרונות אולם תשעת שופטי בג"צ קבעו פה אחד כי היא רשאית להתמודד.

קודם לכן, פסלה ועדת הבחירות המרכזית ברוב גדול את התמודדותה של זועבי במסגרת מפלגת בל"ד, מפני שעשתה מעשים הנוגדים את צביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אז מה שנוי בה במחלוקת?
| 13-08-2013 11:11
מה ששנוי במחלוקת זה השופטים...
2
מגיע לה שריון גם בתור צעירה גם בתור אשה וגם בתור ערביה!
| 13-08-2013 15:39