עכשיו זה רשמי: עקיבא נוביק מצטרף לתאגיד - סרוגים

עכשיו זה רשמי: עקיבא נוביק מצטרף לתאגיד

העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק שפוטר מחדשות 13 לפני מספר שבועות הצטרף לתאגיד. נוביק ישתלב בפרוייקטים מיוחדים ועבודת תיעוד (דוקו) בתאגיד

עכשיו זה רשמי: עקיבא נוביק מצטרף לתאגיד
  צילום באדיבות ערוץ 10

העיתונאי הסרוג, עקיבא נוביק, שפוטר לפני מספר שבועות מחדשות 13 במסגרת תכנית הקיצוצים של החברה, הצטרף לתאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

בצהריים (א') פרסם חשבון הטוויטר של כאן, תמונה מעובדת של נוביק כשחקן כדורגל המצביע על סמל חולצתו בה כתוב 'כאן'. נוביק הוסיף כי הצטרף לתאגיד. נוביק ישתלב בפרוייקטים מיוחדים ועבודת תיעוד (דוקו) בתאגיד.

נוביק אמר היום כי "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם קהל חם ונאמן שכיף לשדר עבורו. לא יכול לחכות להתחיל להתאמן, ולשתף פעולה עם מאמנים כמו אלעד טנא ולי-אור אברבך. לא סתם הדיגיטל של התאגיד נחשב כמה רמות מעל כולם, ואני מודה על ההזדמנות ומרוכז כולי מעכשיו בהצלחת התאגיד"

עוד באותו נושא

אחרי שעזב את חדשות 13: התחנה הבאה של עקיבא נוביק


6

נוביק, ששימש ככתב הפרלמנטרי של חדשות 13, הודיע לפני שלושה שבועות כי פוטר מתפקיד. המהלך הגיע יומיים לאחר שמגישת החדשות הוותיקה טלי מורנו פוטרה גם כן מהחברה.

בציוץ בטוויטר כתב נוביק כי "פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי". בהמשך הודה כי "האמת היא שטכנית התפטרתי. אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בהצלחה! ...
בהצלחה | 26-07-2020 17:22
בהצלחה!