שטרן: הרב יגאל לוינשטיין מסית כמו שוברים שתיקה - סרוגים

שטרן: הרב יגאל לוינשטיין מסית כמו שוברים שתיקה

ח"כ אלעזר שטרן קורא להקיא את ההתבטאות של הרב יגאל לוינשטיין "שכמו 'שוברים שתיקה' נועדו לפגוע בצבא ההגנה לישראל"

author-image
שטרן: הרב יגאל לוינשטיין מסית כמו שוברים שתיקה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

סערת הרב יגאל לוינשטיין.

ראשון המגיבים במערכת הפוליטית לדבריו של ראש המכינה בעלי נגד גיוס בנות, הוא ראש אכ"א לשעבר, ח"כ אלעזר שטרן מ'יש עתיד' שמשווה בין דבריו של הרב יגאל לבין ארגון שוברים שתיקה.

"מי שמסית נגד צה"ל, בין אם זה שוברים שתיקה ובין אם זה הרב יגאל לווינשטיין, אסור לנו לאפשר לו להכנס לבתי ספר ובוודאי שלא למכינות קדם צבאיות. מי שאומר שבת שנכנסת יהודיה לצבא יוצאת לא יהודיה הוא פוגע בבנות דתיות, הוא פוגע בנשים ומעל הכל הוא פוגע בצה"ל." מסר שטרן לסרוגים.

"אני קורא לשר החינוך בנט לשתף פעולה, בהתאם להצעת החוק שניסחנו יחד נגד פעולות מסיתות נגד צה"ל נוסח שוברים שתיקה, גם בהרחקתו של הרב לווינשטיין ממערכת החינוך ובוודאי מהמכינות הקדם צבאיות. זאת לפי החוק שקידמנו יחד: 'מניעת פעילות ארגונים הפועלים נגד מטרות החינוך ונגד צה"ל' (לשון החוק). אני קורא למנהיגי הציונות הדתית ורבניה להקיא מתוכם את ההתבטאויות מסוג זה שכמו 'שוברים שתיקה' נועדו לפגוע בצבא ההגנה לישראל."

שיגעו לנו את הילדות, מגייסים לנו אותן לצבא

מוקדם יותר פרסמנו בסרוגים כי בשיעור הכנה לצבא במכינת עוצם אמר הרב יגאל לוינשטיין: "אני לא מפחד להתחתן בצבא, כי כשאתה חם מהתנור אתה בוחר אישה חמה. בדוסיות. ודאי שהיא חמה כי היא אישה, אם לא שירתה בקרק"ל, אחרת איך תהיה חמה?", הוסיף הרב. "אז מה אם תהיה מפקדת פלוגה? שאלה של שיגעון, זה שייך לבית משוגעים. אבל זה ילדה דתית, עזבו את החילונים. שיגעו לנו את הילדות, מגייסים לנו אותן לצבא. הן נכנסות יהודיות, הן לא יהיו יהודיות בקצה.

לא במובן הגנטי, כל מערכת הערכים שלהן תשתבש, סדרי עדיפויות: בית, קריירה – ישגעו את כולן, אסור להסכים לזה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
במקום להתקומום נגד הצבא תפנו
| 07-03-2017 16:29
אל הבנות. אין חובת גיוס לבנות במדינת ישראל. בת לא מקומה בצבא .הצבא נראה זוהר לבנות הצעירות עד שהן נכלאות שם באין מוצא.ההורים צריכים לחזור בתשובה שלמה למען הבנות שלהם כדי שהבנות ימצאו עניין במשהו אחר טוב יותר.
2
אלעזר שטרן למד מידידו אברום בורג
פיני | 07-03-2017 16:45
הח"כ הקטן הזה פותח פה ובלי בושה תוקף רבנים עוד מהתקופה שלו בצבא. כולה ראש אכ"א וכבר חושב שהוא יודע הלכה יותר מכל רב. אלעזר תתבייש לך פורים כפורים. אין רבנים יראי שמיים שמתירים לבנות להתגייס כקולקטיב, אז אם אתה רוצה להמציא דת חדשה נצל את הקיימים ושים כיפה לאישתך ורקדו בכותל והצטרף לרפורמים! דיי נמאסת כל בת תלך עם הרבנים שקרובים אליה אך גיוס קולקטיב לבנות אין היתר בעולם היהודי הרבני!
3
ואתה דתי כמו אחרון הרפורמים.
ישראל | 07-03-2017 20:30
גם אם אין אתה מסכים אם דעתו של הרב, עדין י עליך לדעת לכבד תלמידי חכמים. אתה פעם אחר פעם פוגע בכבודם של תלמידי חכמים. לכן אין אלא לומר שמי שאין לו כבוד תלמידי חכמים אין לו כבוד שמים.
4
אמר זה שנמצא אצל הדור השני של שונא התורה.
דניאל | 08-03-2017 7:33
שטרן=בורג 2.