עכשיו זה רשמי: נתניהו אינו חשוד בפרשה 3000 - סרוגים

עכשיו זה רשמי: נתניהו אינו חשוד בפרשה 3000

פרקליטות המדינה הודיעה על מעבר מבדיקה לחקירה בפרשת כלי השיט המכונה 'פרשת 3000'. ומבהירה כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו אינו בין החשודים

עכשיו זה רשמי: נתניהו אינו חשוד בפרשה 3000
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לא יהיה כלום, לפחות בפרשה 3000.

פרקליטות המדינה הודיעה לפני זמן קצר (שני) על מעבר מבדיקה לחקירה בפרשת כלי השיט המכונה 'פרשת 3000'.

בהודעה שנמסרה מטעם הפרקליטות נכתב כי "פרקליט המדינה החליט היום, על דעת היועץ המשפטי לממשלה, להורות על מעבר מבדיקה לחקירה ב'פרשת כלי השיט'. ההחלטה התקבלה על רקע המידע שנאסף על ידי המשטרה במסגרת הבדיקה שהתנהלה בחודשים האחרונים ולאור איסוף ראיות שהעלו חשד סביר נגד חלק מהמעורבים בפרשה לביצוע עבירות מתחום השחיתות הציבורית".

בהודעה נמסר עוד כי "למען הסר ספק וכדי למנוע פרסומים שגויים נציין, כי על פי ממצאי הבדיקה עד כה, ראש הממשלה איננו בין החשודים בפרשה".

כזכור, לפני מספר שבועות, פרסמה לשכת ראש הממשלה את לוח הזמנים של רכש כלי הים.

בהודעה שנמסרה מלשכת ראש הממשלה נכתב כי "בניגוד לטענות שהושמעו, רכש ארבע ספינות השטח נעשה בהתאם להמלצות חיל הים ומשרד הבטחון עצמו. ראש הממשלה והקבינט פעלו בהתאם להמלצות הדרגים המקצועיים". לפי נתניהו, "לוח הזמנים המדיני-ביטחוני של רכש ספינות השטח תועד במועצה לביטחון לאומי ומגובה במסמכים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נתניהו רואה בשחיתות חלק אינטגרלי מן המשילות
אל האופק | 01-03-2017 18:12
לפי תחקיר ערוץ 10 - יש בספינות שחיתות שזועקת ללב השמיים בכל השחיתויות האלה מעורב דוד שמרון - עורך-דין וקרוב משפחה של נתניהו נתניהו אמר שלא ידע דבר על תיווכו של שמרון בספינות ועל היותו שותף !! בהפרטת המספנות יכול להיות שזה נכון אלא שמכשפורסם הדבר - היה מתבקש מנתניהו לפטר את שמרון. מה שאפילו לא הועלה על ידי נתניהו בכלל (כמו למשל שהכריחו את נתניהו למנות שר תקשורת). מזה ניתן להסיק שנתניהו הינו לכל הפחות תומך פסיבי של שחיתות כלומר רואה בשחיתות כחלק אינטגרלי מן המשילות. כשאתה גם ראש ממשלה - זהו תהליך משחית שמשפיע על כל המדינה