למה שי פירון הסכים לשיר בסינגל של יוני יעיש? - סרוגים

למה שי פירון הסכים לשיר בסינגל של יוני יעיש?

שר החינוך לשעבר, הרב ועכשיו אתם יכולים לקרוא לו גם הזמר שי פירון התארח בסינגל הבכורה של הזמר יוני יעיש. הסינגל 'עץ' הוא סינגל ראשון מתוך הפרויקט המיוחד "חשבתי לעוף" שכולו עוסק

למה שי פירון הסכים לשיר בסינגל של יוני יעיש?

שר החינוך לשעבר, הרב ועכשיו אתם יכולים לקרוא לו גם הזמר שי פירון התארח בסינגל הבכורה של הזמר יוני יעיש. הסינגל "עץ", הוא סינגל ראשון מתוך הפרויקט המיוחד "חשבתי לעוף", שבו עתידים לקחת חלק שורה נרחבת של אנשים טובים ומעוררי השראה ביניהם: מרים פרץ, שרה בק, אלי אילדיס ועוד.

הסינגל "עץ", עוסק בביקורת חברתית על חברה אשר משליכה לשוליים את המתקשים, ביקורת על קהות הלב והאטימות כלפי החלשים, אך לצד כל זה יש בו תקווה ואמונה באפשרות של שינוי. ובעיקר תקווה הנובעת ממעשיהם של אנשי חינוך שמבקשים לשנות את המציאות ולעשות טוב ולצורך כך אין מתאים יותר מאשר לארח בשיר את איש החינוך, שי פירון.

את כל הטקסטים בפרויקט 'חשבתי לעוף' כתבו והלחינו יוני יעיש וחילי טרופר. שהם בעצמם קודם אנשי חינוך ובמקביל גם עוסקים במוזיקה. יוני הוא מורה במסגרות שונות לנוער בסיכון ובמקביל הוציא כבר שני אלבומים וכתב מספר שירים לאמנים דוגמת איל גולן וישי לוי. חילי הוא איש חינוך, שניהל בין השאר את תיכון ברנקו וייס רמלה, הוציא שני ספרים שהפכו לרבי מכר וכיום מנהל אגף החינוך בירוחם.

הפרויקט, נולד מתוך עבודה יום יומית עם ילדים ונוער בסיכון ועם אוכלוסיות הנמצאות בשולי החברה. השירים בו מחברים בין האהבה למוסיקה וליצירה ובין אהבת אדם לאמונה בו, הדבר בא לידי ביטוי הן בטקסטים והן בלחנים את קשת הרגשות והתכונות כמו: אור,כאב יופי, חסד, קושי, נפילות, תסכול והשראה המתקיימים בתוך המעשה החינוכי והחברתי.

השירים מבקשים להשמיע את קולם של הילדים הנדחקים לשוליים אך יותר מכל לבטא את את הבחירה היום יומית של כל מי שפועל ועובד עם אנשים: להאמין באדם-כל אדם ולהחזיק את התקווה. תמיד!
חשוב לציין כי לאלבום אין מטרה עסקית וכל הרווחים הם קודש למסגרות העובדות עם נוער בסיכון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בשביל פרסום פירון יעשה גם עירום.
| 09-01-2017 17:43