מסר לנתניהו? אשתו של גדעון סער חתמה בתאגיד - סרוגים

מסר לנתניהו? אשתו של גדעון סער חתמה בתאגיד

העובדת ה-600 של תאגיד השידור הישראלי 'כאן' היא גאולה אבן, רעייתו של שר הפנים לשעבר גדעון סער. האם מדובר במסר לראש הממשלה שמבקש לסגור את התאגיד?

מסר לנתניהו? אשתו של גדעון סער חתמה בתאגיד
  צילום: פלאש90

גורלו של תאגיד השידור הישראלי 'כאן' לא ברור, ותלוי בועדת השרים שהקימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון, אבל היום בתאגיד משדרים עסקים כרגיל, עם מסר ברור לנתניהו.

מגישת משרדי האקטואליה של הערוץ הראשון גאולה אבן, חתמה היום בתאגיד, ותגיש תוכניות אקטואליה בטלוויזיה וברדיו. גאולה אבן-סער היא רעייתו של שר הפנים לשעבר גדעון סער, מי שפרש מהליכוד וממתין מחוץ לקווים כדי לחזור לפוליטיקה.

אבן-סער התחילה את דרכה בגלי צה״ל ומילאה תפקידים רבים בהגשת תוכניות אקטואליה בערוץ הראשון ובטלוויזיה החינוכית מאז שנות התשעים, לרבות הגשת ״מבט״, ״יומן״, ״ערב חדש״ והובלת משדרים מיוחדים. היום מגישה את התוכנית היומית ״המוסף״ בערוץ הראשון. אגב אבן-סער לכאן, משלימה גיוס של 600 עובדים עד היום.

האם זהו המסר ששולחים בתאגיד לנתניהו, כשמחתימים את רעייתו של מי שעשוי להיות יריבו על הנהגת הליכוד בהתמודדות עתידית? נזכיר כי בינתיים עברו עשרה ימים מתוך שלושת השבועות שהוקצבו לבחינת חוק ביטול התאגיד שהעלה דוד ביטן ונתקל בהתנגדויות מצד משה כחלון בגלל העלות הגדולה של המהלך. האפשרויות שעומדות על הפרק הן ביטול התאגיד והמשך קיום רשות השידור או פירוק שניהם וביטול השידור הציבורי ואפשרות שלישית היא מיזוג רשות השידור בתאגיד, אך עם החלפת הנהלת התאגיד.

התלתלים מגיעים לתאגיד

ובתוך כך איש התקשורת הסרוג אריאל פלקסין חתם בתאגיד.

פלקסין, ישמש כעורך תכניות בחטיבת הרדיו של התאגיד 'כאן'. עד כה שימש פלקסין ככותב במקור ראשון ובמוצש, ולאחרונה הצטרף כחבר פאנל בתכנית סטטוס-קוו בגלי צה"ל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו