נאור נרקיס יוזם מיזם "חוזרים בתבונה" בו הוא מנסה לחלן את הציבור החרדי, הגיב לכתבה בסרוגים בה נאמר כי פעולותיו נגד הציבור החרדי והדתיי הם כפייה: "אנחנו מתכוונים לעשות לכם את מה שעשיתם לנו במשך שנים. אתם התנחלתם בלבבות – אנחנו נתחלן בלבבות".
דבריו המלאים :"כאשר קראתי את המאמר שפרסמתם נגד תנועת חוזרים בתבונה ומיתגתם את השיח שאנחנו עושים מול דתיים וחרדים על עקרונות החילוניות כ״כפייה״ -שפשפתי את עיניי ולא האמנתי למה שאני קורא".
"עיתון של מגזר שמאמין בהתנחלות בלבבות, בבנות שירות שמחזירות בתשובה ילדים חילונים, בדוכני תפילין בכל פינת רחוב, בגרעינים תורניים בעלות של מאות מיליוני שקלים למשלם המיסים, ובהדתה של כל תכנית לימוד – עיתון כזה יוצא נגד פעילות של חזרה בתבונה בדרכי נועם ומתוך בחירה חופשית? הייתכן? האם הגמל לא רואה את דבשתו".
החגיגה שלכם על חשבון החילונים – הסתיימה
"ואתם אכן לא רואים את הדבשת שלכם, אבל אני פה לעדכן שהחגיגה שלכם על חשבון החילונים – הסתיימה. אתם ניצבים בפני דור חדש של חילונים שישאל אתכם הרבה שאלות. למשל, למה לבנות דתיות בגיל 18, יש פטור אוטומטי משירות צבאי כאשר אחיותיהן החילוניות נשלחות להיות תצפיתניות בעזה ולסכן את חייהן?
"מדוע לבני 18 דתיים יש שירות צבאי מקוצר, של רק 16 חודשים, שאתם אוהבים לקרוא לו ״ישיבות הסדר״ אבל בפועל מדובר בקיצור שירות בתנאים נוחים, שאף חילוני לא נהנה מהם. למה רק לכם מגיעה הפריווילגיה הזו? ואחר כך אתם עוד ממתגים את זה כאילו הצבא רשום על שמכם, כאשר הנשים הדתיות לא מתגייסות כמעט (רק 28%, יותר גבוה לחרדיות עם 0% מאשר לחילוניות עם 89%) והבנים עושים שירות מקוצר בישיבות הסדר".

"אנחנו גם נתחיל לשאול אתכם למה רק לכם יש מערכת חינוך דתית, אשר הטפסים הרשמיים שלה מאפשרים לפטר כל מורה חילוני אם הוא לא תואם את השקפת העולם הדתית של לימודים ברוח קידוש השם. למה שניתן את זה לכם על חשבוננו כשלנו אין משהו מקביל כזה כחילונים?אנחנו גם קובעים חד משמעית ש״בנות שירות לאומי״ אשר מעזות להגיע לבתי ספר חילוניים ולהחזיר בתשובה ילדים חילונים, לא עושות שום שירות לאומי. הן עושות שירות דתי מגזרי, ואנחנו מתכוונים להפסיק את זה"."
נאור נרקיס נגד סרוגים: "אתם התנחלתם בלבבות – אנחנו נתחלן בלבבות"
"רווינו מספיק מכשלונות כלכלת ״בעזרת השם״ שהמפלגה שמייצגת את המגזר הזה מובילה. ויותר מדי דם חילוני נשפך על רעיונות משיחיים של התנחלויות בשטחים ובעזה. ההנהגה החילונית הבאה לא תהיה מוכנה שדם חילוני יישפך על ההזיות המשיחיות שלכם. לפני כשבועיים ביקרתי במכינה בעלי, ויצאתי משם מודאג מאד.

"הרבנים אסרו על תלמידי המכינה לדבר איתנו, ואחד מהם ניגש אליי בכל זאת ואמר לי שהוא מעריך את הפעילות שלי אבל שהרבנים אמרו לו לא לדבר איתנו. שאלתי אותו מה גילו. הוא אמר ש-18 וחצי. אז אמרתי לו ״אתה עוד שנייה עומד להחזיק נשק, גם אז תקשיב לרב שלך לפני שתקשיב לחוק? לפי החוק מותר לך לדבר עם מי שאתה רוצה בגיל 18 וחצי״ – את הדברים המדאיגים האלו בדיוק שקורים במקומות האפלים האלה, אנחנו מתכוונים לעצור, כמו גם את טיפולי ההמרה הנוראיים שמאמללים הומואים דתיים לאומיים. את זה אמרתי ישירות לרב לוינשטיין, לפני שבועיים, כשבאתי לבקר בעלי".
"בכוונתי כחילוני גאה, לעמוד מול כל מערכת הפריוולגיות שיש לכם ומניתי פה, מהפטורים לנשים בצבא ועד למערכת החינוך הפוליטית שלכם, ולטפל בכל הדברים האלה כפי שנטפל בעוצמה בפריוולגיות של החרדים. אתם תפסיקו לעשות לנו גניבת דעת. אנחנו נציע את עולם הערכים החילוני גם לדתיים לאומיים, וילך לנו יופי עם הצלחה בשיעורי החילון – אנחנו מתכוונים לעשות לכם את מה שעשיתם לנו במשך שנים. אתם התנחלתם בלבבות – אנחנו נתחלן בלבבות".
מה דעתך בנושא?
462 תגובות
22 דיונים
בת-שבע טובה
אני לא מבינה למה סרוגים נותנים לטמבל הזה במה בכלל. אין לכם עמוד שדרה?
13:09 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ברור. את כל כך פלורליסטית שמי שלא בצד שלך צריך לסתום לו את הפה...
איראנית!
13:18 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ספי
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אה את לא בעד הידברות, שיחות, וכל החרטא שאתם מוכרים לנו?
13:21 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני, לא פראייר
בתגובה ל: בת-שבע טובה
למה לא? קצת דיון ופלורליזם לא יזיק לכם
13:29 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני באידיש כן אומרים פרייאר
אני גם אם הייתי חילוני הייתי עושה לצבא אצבא משולשת אני לא מתגייס כי לא בא לי אני לא חייב לכם שום דבר
17:30 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני
בתגובה ל: בת-שבע טובה
מפחיד אותך שהחילונים מתחילים להיאבק על שיויון זכויות?!?
13:30 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פרנק קאסל
זו הגישה שמסבירה למה נאור נרקיס כו חשוב!
13:54 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אין אני
בתגובה ל: בת-שבע טובה
פרסמו עליו כתבה, מן הראוי שיתנו לו לענות
14:16 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת-שבע טובה
בתגובה ל: ברור. את כל כך פלורליסטית שמי שלא בצד שלך צריך לסתום לו את הפה...
מעולם לא טענתי ולא אטען שאני פלורליסטית.
16:48 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת-שבע טובה
בתגובה ל: ספי
מי זה אתם, ומתי אני מכרתי לך משהו?
16:49 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת-שבע טובה
בתגובה ל: פרנק קאסל
נאור נרקיס חשוב לפלסטינים כדי להסביר לעולם למה למדינת ישראל אין זכות להתקיים. כי התורה היא הזכות היחידה שלנו על הארץ.
16:50 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני
ספרי מיתולוגיה לא מוכיחים שום זכות של אף אחד לשום דבר. זאת ארצנו, כי כאן חיו אבותינו לפני אלפי שנים. זה שהם המציאו לעצמם איזו דת מטופשת, ושהיה נדמה להם שיש דבר כזה "אלוהים", ממש לא מעלה ולא מוריד מזכותנו על הארץ.
12:19 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אלון
למה את זקוקה להסביר לעולם שיש לישראל זכות קיום? היא כבר קיימת. והעולם כבר אמר לה "כן" ב-48.
16:42 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
למה ככה
חילול השם, לטעון שכתוב בתורה לרכב על יהודים אחרים.
01:30 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
גאה להיות משתמט
גאה לחלל את השם שלך, כי הוא לא השם שלי האלוהים שהחילונים והדתיים לאומים מאמינים בו הוא לא האלוקים שלי שברא את העולם בששה ימים, אני גאה לחלל את השם של האלוהים שלכם
12:40 13.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת-שבע טובה
בתגובה ל: אין אני
פרסמו גם כתבות נגד חמאס. לתת להם לענות?
16:50 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת-שבע טובה
בתגובה ל: חילוני
כמו הזכות לשנוא דתיים?
16:52 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת-שבע טובה
בתגובה ל: חילוני, לא פראייר
כמו הדיונים והפלורליזם בקפלן?
16:52 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אייל
בתגובה ל: בת-שבע טובה
האמת קשה לך
16:57 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פלוני חבר של אלמוני
בתגובה ל: בת-שבע טובה
היות וזה נשגב מבינתך, תסיקי את המסקנות.
17:14 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהודי גאה
בתגובה ל: בת-שבע טובה
זו הבעיה שלכם אתם רגילים להשתיק ולהחביא מה של מוצא חן בעינכם. חבורת מזויפים
17:18 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
עמית
בתגובה ל: בת-שבע טובה
האמת כואבת לכם. דורשים הדדיות
18:26 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
גוג
בתגובה ל: בת-שבע טובה
וואלה? אז איך זה שסאטמר בשם התורה מצדדים בפלסטין?
18:29 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יש דין ויש דיין
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אז תסתמי את את הפה
19:17 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אורית גורי
בתגובה ל: בת-שבע טובה
את כנראה מאד מפחדת שהנוער שלכם יחשוב וישאל שאלות. אחרת לא היית נחרדת כל כך. זה רק מראה חוסר ביטחון בעמדות שלכם. איפה היהדות הפולמוסית החכמה? לאן נעלמה ונאלמה החכמה היהודית?
21:45 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
כי
בתגובה ל: בת-שבע טובה
הוא אומר אמת. גם אם לא נעים לשמוע אותה
23:59 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
צליל
בתגובה ל: בת-שבע טובה
התורה זה לא מסמך נדלן ולא קרדום לחפור פה ולקבור את החילונים
00:21 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
צליל
בתגובה ל: בת-שבע טובה
כן. היית פעם בקפלן? או שרק שמעת אגדות ולשון הרע? בקפלן יש הרבה חילונים שהולכים לצבא ומשלמים מיסים
00:23 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני
בתגובה ל: בת-שבע טובה
את צודקת. עדיף לחסום כשאין תשובה.
00:53 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
צדק
בתגובה ל: בת-שבע טובה
הזכות על הארץ אינה מבוססת על הפיק שנקרא תורה. היא מבוססת על החילונים שנלחמו עליה ובנו אותה.
00:53 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני
בתגובה ל: בת-שבע טובה
זכויות שאף אחד לא מכיר בהם אינם זכויות אילה אמונה. מדינת ישראל מוכרת על ידי מדינות אחרות כי האו"ם הקים וגם החליט על הקמת המדינה. בותו זמן הוא גם הקים והכיר במדינה פלסטינאית.
00:57 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יוחנן
בתגובה ל: בת-שבע טובה
החרדים הביאו על עצמם את השינאה, אין להם אלא להלין רק על עצמם
05:46 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שטופי מח
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אז את מוזמנת לקחת ספר תורה ולנסוע איתו לעזה להחזיר את החטופים ולחסל את החמאס.
05:49 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהודיה עצמתית אמתית
בתגובה ל: בת-שבע טובה
זכותך לחשוב שאנחנו כאן בזכות נתורה לא זכותך לכפות את החשיבה בזאת על אחרים
06:53 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פרח
בתגובה ל: צדק
אני ממש לא דתיה אבל התנך הוא עובדה כבר 4000 שנה זאת עובדה! כל דור רואה אחרת את חיוו ושאיפותיו. אבל התנ״ך נשאר איתנו לתמיד אחרת למה אתה חי בכלל בארץ הזו? העולם פרוס לפניך …
07:24 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
Os
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אנחנו עדיין מדינה דמוקרטית ולא משנה מה דעותיו ואם אנחנו מסכימים איתם או לא זכותו להביע אותה טוב עשה העיתון שאפשר לו להביע את דעתו
07:41 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אזרח אחד
בתגובה ל: בת-שבע טובה
הטמבל הזה מנסה להציל את הילדים שלך ואת המדינה שלו בזמן שאת דוגרת על הביצים בבית יא תרנגולת
08:19 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהיר החלול
בתגובה ל: בת-שבע טובה
את עדיין לא הבנת שהאתר הזה מתחזה כבר שנים רבות כדי לפעול נגד המסורת היהודית ונגד המדינה הציונית - הם פועלים בשם הפרוגרס !
08:21 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נתן
בתגובה ל: בת-שבע טובה
את מפחדת שהוא צודק?
08:49 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נתן
בתגובה ל: בת-שבע טובה
דקלום חלול
08:50 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אמיר
בתגובה ל: בת-שבע טובה
התורה היא לא הזכות היחידה שלנו, אנו עם עם היסטוריה ארוכה ומולדת שעליה ישבו אבותינו ונגזלה מאיתנו, ושבנו אליה, ללא קשר לדת.
08:54 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שטויות. לכל שאר המדינות אין תורה ויש זכות על הארץ שלהן
בתגובה ל: בת-שבע טובה
לצ'כיה אין תורה. את טוענת שאין לצ'כים זכות על צ'כיה? זה טיעון אינפנטילי. יש היסטוריה.
09:39 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אתה צודק
בתגובה ל: יוחנן
אבל הם אוהבים לקרוא לזה "נהיה טרנד לשנוא חרדים". הטרנד האמיתי הוא לשנוא טפילים וטפילות כמו חרדים משתמטים, ערבים משתמטים וחילונים משתמטים. כולכם טפילים שחיים על חשבונינו. הגיע הזמן לגרש את כל העבריינים האלה וארגוני הפשע מהמדינה שלנו
09:45 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מיכל
בתגובה ל: בת-שבע טובה
קשה לך להתמודד עם האמת. אבל החילוניים סיימו לותר ״ולהכיל״ אתכם. אנחנו שיוויון בזכויות ובחובות.
10:02 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שם מלא
בתגובה ל: בת-שבע טובה
זאת בדיוק הבעייה שלכם טחו אוזניכם משמוע את האחר דברי לעניין: למה בנותיכם אינן משרתות בצבא? למה בניכם זוכים לשירות מקוצר? שוויון כולם בפני חוק אחד שווה לכולם חלאס עם הבטלנות, הפרזיטיות וההשתמטות שבענו מכם
10:50 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נעמי
בתגובה ל: אייל
לא האמת קשה לה, השנאה קשה לה.... ויש בו המון שנאה
11:21 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
נעמי
בתגובה ל: צדק
טעות הסיבה היחידה שיש לנו זכות על הארץ הזאת זאת התורה ונלחמו עליה חילוניים ודתיים יחד... וכולם, גם הדתיים האמינו בצורה. גם בן גוריון האמין בתורה!! בן גוריון היה יותר ימני מבנימין נתניהו היום... אתם פשוט התקלקל ם..
11:25 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שרון
בתגובה ל: בת-שבע טובה
נראה שנאור פגע לך בנקודה רגישה. תנסי לחשוב מה מרגיז אותך במה שהוא כתב ולמה. אל תפטרי את עצמך ב״למה נתנו לטמבל הזה במה?״ ( אגב טמבל הוא לא!(
13:35 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע
בתגובה ל: בת-שבע טובה
את באמת משווה אותו לחמס? את מבינה לאיזה רמת פילוג הגענו. חייבים לחזור להיות עם אחד, כי לי אין ארץ אחרת ואני מבטיחה לך שגם לך לא.
13:44 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ע
בתגובה ל: בת-שבע טובה
לקפלן וגם בשאר הערים בעצרות, מגיעים מפגינים רבים שיוצאים נגדינו. הם לא חוששים לשלומם. הם יקבלו צעקות ומחלק שיח לא נעים. אבל מה יקרה לי אם אכנס להםגנה שלכם? יצליחו להציל אותי? ברור לך שלא בטוח.
13:46 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
משה למד
בתגובה ל: בת-שבע טובה
לא. אין להם עמוד שדרה. הם סומכים על הרב, על האלוהים( שאף פעם לא שמר עלינו, 7/10 זו רק דוגמה). כל הכבוד לכותב המאמר ועל דרכו.
13:57 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יפר
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אני לא מבין כמה טמבלית צריכה להיות בכדי לפחד מעמדה אחרת. מה את פוחדת שתשני דעה?
14:02 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יאיר עשור
בתגובה ל: בת-שבע טובה
את לא חייבת לקרוא
16:39 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
תול
בתגובה ל: צדק
החילוניים גזלו מהפלסטינים.
20:53 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מגי
בתגובה ל: ברור. את כל כך פלורליסטית שמי שלא בצד שלך צריך לסתום לו את הפה...
חא כי בשמאל לא סותמים למי שלא חושב כמוהם את הפה וכן עיתון שמסטהה עם סרוגים לא צריך לתת במה לכל חסר מוח שחושב שהמציא את הגלגל. מאחלת לו שיחזור בתשובה שלימה
21:00 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ליכוד ארגון פשע טמבלית מטומטמת זו את
ליכוד ארגון פשע טמבלית מטומטמת זו את
21:19 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מישהיא
בתגובה ל: Os
ישראל כבר יותר משלושים שנה לא דמוקרטית.. תמשיכו לחלום סדר עולמי החדש בעיצומה
21:41 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חכגג
בתגובה ל: ספי
בכתבה הזו הרגשת שהוא מוכן להידברות או לאינקווזיציה? בינתיים מי שמתנשא ומנכס לעצמו הכל (זוכרים את החזיר שגנב את הטנק מתל סאקי?) ומונע פולחן (תיזכאו בפרופסור לקקני מיום כיפורים שעבר), זה ממש אבל ממש לא המגזר הדתי. אתם רוצים לבוא לדבר? בבקשה! לתת מכות לרב לוינשטיין? זה לא פלורליזם!!
21:52 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
עמר
בתגובה ל: ספי
היא בעד שנעשה שבת אצלה אבל היא לא תעשה שבת אצלנו
22:11 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
עמר
בתגובה ל: נעמי
מה הקשר "האמין בתואה" הוא לא היה דתי ולא בטיח ובטח לא האמין ב"השגחה פרטית" ושטויות , עשה ואמר אמר ועשה. ברור שאנחנו ציונים בגלל ההיסטוריה שלנו וברור שהשבת , קיום מצוות או החיים הקהילתיים שמרו עלינו כאומה ו אבל הסיבה לציונות והמשותף לציונות היא לא האמונה באלוהים ובתורה אלא הידיעה שהכמיהה לעצמאות בארץ ישראל היא המכנה המשותף לכל העדות השונות המגזרים ורק פה זה יצליח (או יתחרבן כמו שחשבנו את זה בר כוזיבא את רבי עקיבא)
22:19 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יעקב
בתגובה ל: צדק
אם לא היתה תורה, לא היו "חילונים" שיילחמו על הארץ, פשוט כי לא היתה יהדות.
22:59 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מיכל
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אכן, יהודי שמלין על חוסר שיוויון בין מגזרים שקול לטרוריסט. את מצליחה להציג היטב את משנתך בתגובותייך
00:10 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ישראלית
בתגובה ל: בת-שבע טובה
בתור חילונית שאמרו לה "דין אישה כדין גבר" וחייבו אותי ב3 שנים שרת סדיר כלוחמת איסוף, ומאז עם בערך 450 ימי מילואים, בזמן שביינישים על אותו תפקיד בדיוק עשו הסדר של שנה ובמבה. זה ממש לא עניין פלורליסטי, זה עניין של קדושת החיים שלשמה אנחנו צרכים להתגייס כל בני ובנות ישראל. החיים שלי שווים פחות מבייניש או בנות דתיות? תתביישו ומעבר לבושה תבינו שזה לא בר קיימא אל מול הצרכים הביטחוניים והאזרחיים. חוק אחד שרות חובה או לאומי אותו משך שירות ותנאים לפי הנדרש מהתפקיד(לוחמה/ג'וב/ שירות לאומי)
01:00 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רוית
בתגובה ל: שם מלא
הבנות שלא עושות צבא הולכות לשירות לאומי שהוא הרבה פעמים הרבה יותר משמעותי מתפקידים מסוימים בצבא,אני עשיתי שירות לאומי שנתיים ,בהן הייתי בגנים,בתי ספר צהרונים, ועוד התנדבויות ... תפסיקו לחפש מה לא טוב בציבור כזה איכותי ומקסים ,עם דרך ארץ ,אהבת הארץ אהבת התורה ונתינה גם למדינה... הגיע הזמן לאהבת חינם ולא לחפש על מה להתווכח כאילו שבכל ורוד כאן
02:03 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
זהבה
בתגובה ל: בת-שבע טובה
אני מבינה שקשה לך עם הדעה שלו. אז מבחינתך הוא באותה קטגוריה עם חמאס?
03:58 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
זהבה
בתגובה ל: בת-שבע טובה
תני לי לעזור לך: בקפלן מתקיימות הפגנות. לא דיונים. אני לא משתתפת בהפגנות בקפלן, אבל כן הגעתי לכמה הפגנות כדי לראות מי האנשים ולהבין מה הם אומרים ורוצים. אני ממליצה גם לך
04:07 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
המפוכח
בתגובה ל: בת-שבע טובה
לא שונאים דתיים. שונאים טפילים. בטלן דתי- לא על חשבוני. וגם הבנות הצדיקות שלהם שלא מחויבות בחוק על שום דבר.
06:30 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יאיר המפוכח
בתגובה ל: יהיר החלול
המסורת היהודית אצלינו? מתבטאת בסיסמא הויראלית החדשה:" טפיל דתי-לא על חשבוני".
06:34 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
איש הגשם
בתגובה ל: אתה צודק
יש לך רטוריקה אנטישמית...
08:37 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת שמונה עשרה
בתגובה ל: בת-שבע טובה
תמשיכי לחשוב ככה. מותר לחשוב הכל. לפעול תצטרכי לפי החוק.
08:49 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שמחתי לעזור
בתגובה ל: בת-שבע טובה
איזה השוואה.. מאור נרקיס הוא בדיוק התשובה לכם
08:50 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת שמונה עשרה
בתגובה ל: בת-שבע טובה
כמו הדיונים והפלורליזם במכינה בעלי
08:53 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דוד המלך
בתגובה ל: בת-שבע טובה
לאפשר למישהו לדבר זה בדיוק מה שמעיד על עמוד שדרה, אז כל הכבוד. ועכשיו להתחיל להקשיב לדברים שהוא אומר כי הוא צודק
08:54 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דוד המלך
בתגובה ל: בת-שבע טובה
וגם היסטוריה. ותרבות, שהיא רחבה ועמוקה יותר מכל דת שתנפנפי בה. והעובדה שאין לנו בית אחר ובכל מקום נהיה זר שצריך לרדוף. אבל זה גם אומר שכאן אנו צריכים להיות חופשיים. יהדות חילונית היא החופש הזה בדיוק
08:55 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שמחתי לעזור
בתגובה ל: נעמי
בולשיט
08:56 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דני
בתגובה ל: מגי
הוא לא. מאחלת לך שתחזור בתבונה שלמה.
08:58 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהודה לוי
בתגובה ל: פרח
העולם לא פרוס לפניו. זאת המדינה שלו וכאן הוא נולד וכאן נולדו הוריו. זכותו להיות יהודי חילוני בלי שתשלחי אותו לגור במקום אחר
09:33 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ח
בתגובה ל: מגי
למה לא? למה לך יש זכות להתבדל ולי לא(בעיתונים שלי יש נציגים של המגזר שלך, בבית הספר של הבן שלי מלמדות בוגרות אולפנה. בשכונות חילוניות לגמרי צצים דוכני תפילין כמו פטריות אחרי הגשם. אתם יכולים לכתוב מאמר שיטנה, אבל כשנשוא הכתבה עונה לכם זה לא בסדר?
09:44 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שור
בתגובה ל: בת-שבע טובה
מענין מי כאן הטמבל
11:22 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רמזי בולטוח
בתגובה ל: פרנק קאסל
לא חשוב ולא נעליים סתם טרול אלים מילולית שמנצל את חופש הביטוי
11:47 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חומי
בתגובה ל: ישראלית
בולשיט. הבנישים עשו יותר יממ ממך וסכנות את חייהם יותר. מכפילת משכורות
11:49 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ליאן
בתגובה ל: רוית
אין בעיה, תהיו משמעותיות כמה שאתן רוצות. כל עוד בנות חילוניות מחויבות להתגייס ולפעמים גם לסכן את חייהן, נעשה הכל כדי שגם בנות השירות יתגייסו ואולי ככה יפסיקו להיכנס לכיתות של הילדים שלי לבלבל להם את המוח ולנסות להחזיר אותם בתשובה.
12:05 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חן
בתגובה ל: חילוני
איזה שיוויון ? הסרוגים נמצאים בכל היחידות הלוחמות
12:51 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אור
בתגובה ל: ספי
על הכל כן על חילון ילדנו לא ערכי היהדות גדולים בערכי הדמוקרטיה
18:55 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רפאל גרינשטיין
בתגובה ל: ברור. את כל כך פלורליסטית שמי שלא בצד שלך צריך לסתום לו את הפה...
הוא יכול לדבר ולומר דעתו בכל מקום ,אבל אני לא אתן לו במה בבית שלי וזו זכותי. גם אני בעד זכויות ולכן זו זכותי. ולא להיות טיפש ולתת לו במה.
23:37 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רפאל גרינשטיין
בתגובה ל: אורית גורי
אין כאן שום שאלות שיערעורו ולו במשהו את אמונתי.😀
23:40 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רפאל גרינשטיין
בתגובה ל: יהודיה עצמתית אמתית
ואין זכותך לכפות עלי את מחשבותיך ודעותיך ואמונתיך.
23:41 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
י
בתגובה ל: בת-שבע טובה
התגובה הזאת מראה שהחרדלים רואים החילוניים אויב.
02:45 09.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בועז תמיר
בתגובה ל: בת-שבע טובה
באמת? אולי תפתחי ספר היסטוריה, כי מי שהקים את המדינה הזאת היו קיבוצים. חילוניים לגמרי.
22:18 11.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שי
בתגובה ל: בת-שבע טובה
בת שבע : חסרת מוח ,נבערת מדעת ,מתי בדקת רמת.iq
07:30 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בת שבע אחרת
בתגובה ל: בת-שבע טובה
לא שונאים דתיים. רוצים שיוויון בנטל ושתפסיקו לחיות על חשבונינו.
08:59 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חן
בתגובה ל: בועז תמיר
לא נכון , היו הרבה עליות לפני כן, תלמד הסטוריה. עלית תלמידי הגרא והבעל שם טוב , עלית המרוקאים, הרב צבי הירש קלישר ועוד ועוד.
11:54 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
סמלת במיל׳
בתגובה ל: בת-שבע טובה
עופי לבקו״ם, משתמטת פריווילגית! זכויות היתר שלך נגמרו!!
12:07 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אתי כהן
בתגובה ל: בת-שבע טובה
כי זה אתר שמאלני פרוגרסיבי. שמתחזה לדתי כדי לעשות לנו מסיון שלא נרגיש
22:50 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אתי
בתגובה ל: ספי
לא. תדבר ללמפה
22:50 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אין אתה
בתגובה ל: אין אני
הכוונה שהוא לא ראוי לכתבה. לא מעניין
22:51 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני ישראלי
מלך!
13:15 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מיכל
אני מבינה שלכל המגיבים כאן בשנאה לדתיים, בעיקר על השרות ה"מקוצר" של ההסדר. מספר הנופלים הסרוגים בשנתיים האחרונות לא אומר דבר. ובענין שרות בנות דתיות., לא הובא כלל בחשבון שרובן משרתות בשירות לאומי של שנתיים בבתי חולים, בבתי ספר, ובמקומות נוספים. שנאה לשמה.
15:25 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני
אז שיתנו אותן אפשרויות בדיוק גם לחילונים ולחילוניות. מסלולי "הסדר" או "שירות לאומי" שפתוחים רק לדתיים ודתיות, ומערבים לימודי דת (הסדר) - זה לא משהו שאמור להיות קיים. או שיש הסדר כזה לכולם - דתיים או לא - או שאין לאף אחד.
12:30 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שי
בתגובה ל: מיכל
זו לא שנאה כלל וכלל. זה הרצון לשיוויון. למה רק הדתיים זוכים לפריווילגיה הזו? למה לא לתת את אופציית הבחירה גם לבנות ובנים חילוניים. אגב גם בתוספת בנות "שירות לאומי" (שהוא רשות בכלל) עדיין חילוניות משרתות יותר. לגבי הנופלים אין נתון כזה וטוב שכך... אסור שתהיה הבדלה בין דם לדם בציבור הישראלי.
15:53 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
עמי
בתגובה ל: מיכל
מיכל היקרה אולי יש הרבה נופלים בגלל הקומבינציה של ישיבות ההסדר ואי כשירותם להילחם. כפי שלא הייתי הולך לרופא שלומד את במקצוע באופן מקוצר. זה מחיר הפוילשטיק
18:33 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
גילי
בתגובה ל: מיכל
הכל נכון. עדיין אלו פריבלגיות שלא שמורות לחילונים - חילוני לא יכול לבחור לעשות שירות בתנאי הסדר - חילונית לא יכולה *לבחור* לקבל פטור מהצבא ואז *לבחור* איפה מתאים לה לעשות את השירות הזה... שולחים אותן לאן שצריך...
06:33 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יעקב
בתגובה ל: מיכל
שום שנאה. בנות השירות האלה מקבלות תנאים ומשכורות שכל חיילת היתה מתה לקבל. רוצים דו-שיח אמיתי ? תשוו קודם כל תנאים.
08:59 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
א
בתגובה ל: מיכל
אולי הם חיילים גרועים בגלל השירות המקוצר
10:03 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דתית גאה
בתגובה ל: עמי
לא שומעת אתכם מתרעמים על כך שכמעט כל ההסדרניקים הולכים לשירות קרבי, מה שאי אפשר להגיד על חילונים. לא שומעת אתכם מתרעמים על כמות ימי מילואים של הסדרניקים. לא צריך לדבר על נופלים חלילה כדי לראות כמה דתיים יש כרגע במערך המילואים.
19:07 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
הסדרניק לשעבר
בתגובה ל: עמי
חבל שאתה לא מכיר קצת אז אני יקיר לך בכל מקום שתלך תראה שההסדרנקים זה המחלקות הכי טובות והכי איכותיות שהכי סומכים עלייהם וכל האנשים שעשו רק 16 חודשים עכשיו מחזיקים את גדודי המילואים אז די להחפיש את הציבור שתורם הכי הרבה למדינה
14:44 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יעקב קיימאן
ממורמר.
13:17 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מעניין למה הוא ממורמר באמת
מדינה שמנוהלת על פי אמונות טפלות ילדותיות, שבה אם אתה מאמין בחבר דימיוני יש לך פריבילגיות, שהחילונים צריכים להחזיק את הצבא ואת הכלכלה, ואז גם כופים עליהם את הדת ומסיתים נגדם חילון המדינה - צו השעה. אין שום עתיד למדינה שמנוהל ככה. עסק שהיה מנוהל ככה היה קורס מהר מאוד. הסיפור הזה נגמר.
13:27 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יוני
לא היית ממורמר אם מישהו כל יום היה לוקח לך כסף מהכיס כדי להאכיל את המשפחה וכדי להטיס אותו לאומן בזמן שאתה תקוע במילואים 300 ימים בשנה?
18:56 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
משה רן
נאור נרקיס צודק בכל מילה.
13:17 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
קטנצ'יק
נאור נרקיס אומר את האמת. המגזר הדתי שכל הזמן מתלונן על אפלייה נגדו נהנה מכל האפליות האפשריות, במיוחד בשירות צבאי פריווילגי. הגיע הזמן לשוויון. גם במערכת החינוך הפריווילגית.
13:19 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
עמוס
הוא צודק בכל מילה
13:18 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פםללל
רוב הדברים שאמר לא נכונים נקודה ! כמו שיש הבדלים בשרות בצבא בין גברים לנשים וכמו שיש פטורים לאנשי תרבות, כך יש התאמות לאורך חיים שונה בתכלית כפי שיש בציבור...
רוב הדברים שאמר לא נכונים נקודה ! כמו שיש הבדלים בשרות בצבא בין גברים לנשים וכמו שיש פטורים לאנשי תרבות, כך יש התאמות לאורך חיים שונה בתכלית כפי שיש בציבור דתי הן לגבי שירות נשים והן לגבי ישיבות הסדר שצריכים גם ללמוד תורה גם לשרת. לא מסתבר שבחור דתי יסיים צבא וישיבה בגיל מאד מאוחר. לגבי התנחלויות הוא גם לא צודק.. הרבה חילונים מסכימים עם ההתנחלות הן מצד עניני ביטחון והן מצד הציונות שבדבר.. מעבר לכך אכן הוא צודק לצערי שכמו שיש החזרה בתשובה כך יכולה להיות החזרה בשאלה ..
המשך 13:22 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
איילת שקד
בתגובה ל: פםללל
בחור חילוני יכול לשרת 3 שנים ואז ללכת ללמוד באוניברסיטה עוד 3 שנים, אבל ללמוד תורה אסור עד גיל מאוחר? תסביר
13:35 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אני22
בתגובה ל: פםללל
אתה מצליח ללכת ולנשום באותו זמן עם המוח הלא מפותח הזה? יש הבדל בין בחירה לבין חוסר בחירה. אישה לא בוחרת להיותאישה, היא נולדת ככה, עם כל המאפיינים - לטוב ולרע. דתי בוחר להיות דתי. למרות שטיפת המוח מגיל צעיר, זו עדיין בחירה, והיא בוודאי לא מצדיקה זכויות וחובות שונות.
13:42 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אא הפקרות
בתגובה ל: פםללל
איזה פטורים יש לאנשי תרבות?
13:48 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רועי
בתגובה ל: פםללל
לאנשי תרבות יש פטורים? למה לשקר? רוב המשתמטים ימנים וזה ידוע. רק הכיפות הסרוגות מהציבור הימני מתגייסים. ואני לא מבין למה הם ממשכים לאכול את מצביעי בן גביר ונתניהו שרובם לא משרתים. מתי הם יקומו על הזכויות שלהם?
14:02 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
לחילונים אין את הפריווילגיה לדחות את השירות שלהם בשביל ישיבה.
שיתכבדו הנערים הדתיים-לאומיים להתגייס ל-3 שנים מיד אחרי התיכון, על פי החוק, ואחרי השחרור הם יכולים ללמוד בישיבה כמה שמתחשק להם במקביל לחיי המשפחה והעבודה - בדיוק כמו שלמדו כל חכמי ישראל מאז ומעולם.
14:20 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פםללל
בתגובה ל: איילת שקד
בחור דתי רק אחרי הצבא והישיבה יתחיל ללמוד מקצוע.. החילוני מיד אחרי הצבא..
15:09 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פפם
בתגובה ל: אני22
להיות דתי זה לבחור בין שוקולד למסטיק.. זה אומר שאתה מאמין במשהו שהוא עליון ואתה מחוייב אליו.. במובן מסויים זה לא בחירה זה חובה דתית..
15:12 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
הוא צודק לחלוטין ואתה מטעה
בתגובה ל: פםללל
רק לדתיים יש "התאמות" שהן תמיד לטובתם ופוגעות באחרים. צמחוני מונע ממך לאכול בשר? נכה בכסא גלגלים מונע ממך לעלות במדרגות כי יש רמפה? ברור שלא. ולנכה מגיעה כל ההתחשבות שבעולם כי הוא לא בחר במוגבלות שלו. אתם פשוט מצדיקים פריבילגיות בטיעון שקרי של "התאמה". אבל התאמה זה לאפשר לכם להתפלל ולאכול כשר. זהו. לפטור אתכם משירות כשאחרים הולכים לכלא אם הם מעזים לטעון שהשירות לא מתאים לאורח החיים שלהם - זה לא התאמה. זו אפלייה לרעה של חילונים.
15:16 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שי
בתגובה ל: פםללל
אין פטורים לאנשי תרבות. דתיים מקבלים פטור אוטומטי בשם היותם דתיים. ומכאן אי השיוויון, כדאי לדבר יותר בצנעה במיוחד אם זוכים לפריווילגחה שכזו
15:56 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פפם
בתגובה ל: פפם
*זה לא
15:58 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
וחגל
בתגובה ל: רועי
תשמע גבר אם כל הכבוד שמסתבר אין לכם אם לא כול אז רוב מוחלט של "מצביעי בן גביר" מתגייסים ועוד לקרבי אז למה סתם לבלבל במוח תבדוק קצת עובדות גבר....
17:29 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
רועי
בתגובה ל: וחגל
רוב מצביעי בן גביר משתמטים
09:59 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יהודה לוי
בתגובה ל: פםללל
שדתי ישרת שלוש שנים ואחכ יחזור ללימודים בדיוק כמו חילוני. ישיבות הסדר הן מנגנון השתמטות - ראה את בני משפחת סמוטריץ משתמטים ופחדנים אחד אחד
09:37 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ספי
צודק מאה אחוז!!
13:20 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
דנה
צודק בכל מילה!!
13:22 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פםלל
למה חייל דתי צריך לשמור במסיבת תועבה חילונית כמו בנובה?
13:26 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חנמאל הקו**ינל
בתגובה ל: פםלל
באמת אף חייל דתי לא שמר על הנובה . היה להם פריווילגיה לצאת הביתה בגלל החג. הם נשלחו על ידי ממשלת החורבן לאבטח מאחזים לא חוקיים. הם היו עסוקים בלהתעלל בפלסטינים בגדה המערבית. בין היתר בגללם נרצחו רבים בנובה.
13:40 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
בושה
בתגובה ל: פםלל
תתבייש לך. אתה בטח גם מאמין שהילדים הטהורים שנרצחו שם נרצחו כי המסיבה הייתה ״תועבה״. לך תהיה משת״פ של חמאס
13:40 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ווטאבאוטיזם
בתגובה ל: פםלל
תפקידו של חייל הוא לשמור על כלל אזרחי המדינה, ללא הבדל מגזר, מגדר, אידיאולוגיה או טעם מוזיקלי. כמו שחייל אתאיסט נדרש להגן על מסיבות פולחן דתי שאינו מסכים איתן.
13:43 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יואב
בתגובה ל: פםלל
למה שוטר חילוני צריך לשמור על התועבה במירון שמסכנת מאות אנשים וגרמה למוות?
14:12 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מאותה סיבה שחיילים חילוניים צריכים לשמור על התנחלויות בחברון
ץ
14:22 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יעלה
בתגובה ל: פםלל
משמר אזרחי / משטרה שומרים על מסיבות פרטיות, לא הצבא.
14:32 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
פםלל
בתגובה ל: בושה
אני רק מגיב לכתוב המאמר שאומר שגם חילוני נשפך ביו"ש..
15:07 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
גיל
בדיוק בגלל הסיבה שחייל חילוני צריך לאבטח חגיגות במערכת המכפלה וקבר רחל. ונובה זה חגיגה ליברלית שלא תבין כנראה.
15:09 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
שי
בתגובה ל: פםלל
חיילים לא שמרו בנובה, בטח לא חיילים דתיים. גם לא הייתה שם שום תועבה, היו שם אך ורק אנשים טהורים מטובי בנינו. חבל שאתה סתם מקשקש, מסית ומפלג
16:02 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חצוף
בתגובה ל: פםלל
למה חייל חילוני צריך לישמור על תועבה משיחית כמו מאחזים?!
16:02 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חילוני ציוני גאה
בתגובה ל: פםלל
למה חייל חילוני צריך לשמור בישיבה או התנחלות דתית שהוא לא מאמין בה?
19:45 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
זולו
בתגובה ל: פםלל
מאותה סיבה שחייל חילוני שומר במסיבות תועבה דתיות בהר מירון
21:24 06.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אוסלו
בתגובה ל: יעלה
הצבא שומר גם שומר על מסיבות פרטיות במערת המכפלה וקבר יוסף. ורבים מהליילים השומרים לא מזדהים. הצבא גם שומר על מסיבות פרטיות שנקראות מאחזים בגדה המערבית.
05:34 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
יונתן
בתגובה ל: פםלל
איזה חיילים דתיים שמרו על הנובה? על כל גבול העוטף היו פחות מ800 חיילים, שאר צהל היה עסוק בלשמור על התנחלויות
07:35 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ככה
כי הוא אזרח במדינה והדם שלו לא טהור יותר משל חילונים.
11:04 07.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מיכל
בתגובה ל: פםלל
טרול מעלה קבס
00:19 08.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חן
בתגובה ל: יונתן
אף אחד לא שמר על מסיבת טבע בלתי חוקית , גם כל צה"ל לא הגיע 6 שעות אחרי . אל תגבב סתם דברים
11:52 12.10.2025שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר