הרב החשוד במגע עם נשים ניסה להימלט מהארץ - סרוגים

הרב החשוד במגע עם נשים ניסה להימלט מהארץ

הרב מהצפון החשוד במעשים אסורים עם נשים ניסה להימלט הלילה מהארץ. טרם ברור אם מעשיו פליליים אך הוחלט שלא לאפשר לו לצאת מהארץ. תלונה נוספת הוגשה במשטרה

author-image
הרב החשוד במגע עם נשים ניסה להימלט מהארץ

פרשת הרב מהצפון.

הרב מהצפון, החשוד במגע עם נשים שבאו אליו לייעוץ, ניסה להמלט הלילה מהארץ ויציאתו נמנעה על ידי הרש ויות. כך דווח הבוקר (חמישי) בערוץ 2.

ראוי לציין כי טרם ברור האם מעשיו פליליים אך בכל זאת הוחלט שלא לאפשר את יציאתו.

נזכיר כי אמש הוגשה נגד הרב תלונה בתחנת משטרת צפת, ועל אף שטרם ברור האם מדובר במעשים פליליים הוחלט שלא לאפשר את יציאתו מהארץ והוא עוכב לחקירה.

אמש פורסם ב'סרוגים' כי התקבלה תלונה בתחנת צפת שעניינה חשד למעשה מגונה מצד רב, תושב המקום.

ראוי לציין כי מדובר באירוע שהתרחש לפני שנים רבות.

תחנת צפת פתחה בחקירת האירוע תוך שהיא בוחנת את התקופה המדוברת בתלונה ביחס לזמן שחלף מול חוק ההתיישנות.

ראוי לציין כי גם במקרה של החלטה כי על התלונה הזו חלה התיישנות, היא עשויה לגרור תלונות של נשים נוספות.

תחילתה של הפרשה ביום שלישי לאחר דיווח בחדשות 2 לפיו רב מוכר מהצפון המשמש כראש ישיבה וכראש קהילה, התבקש להשעות את עצמו לאחר שהתקבלו תלונות על מגע שקיים, לכאורה, עם נשים שהגיעו אליו לייעוץ.

על פי הדיווח רב הקהילה וראש הישיבה היה נוהג לקיים יחסים עם נשים, שחלקן נשואות, שבאו אליו לייעוץ.

בהודעה שיצאה מלשכתו של רב העיר צפת הרב שמואל אליהו שבדק "צוות מיוחד בראשות הרב שמואל אליהו הרב אברהם אנגל והרב גד כהן ישב ובדק תלונות שהגיעו לאחרונה על הרב *** בנושא טוהר המידות. בהתייעצות עם גורמים נוספים ועם פסיכולוגים ואנשי מקצוע, התבקש הרב להשעות את עצמו, והוא אכן השעה את עצמו מידית מעבודתו כראש ישיבה. נאסר עליו כל מגע עם ציבור, תלמידים ואנשים. כמו כן בהסכמתו הוא עזב את העיר צפת עד לבירור העובדות".

בשיחה עם חדשות 2 אמרה אשת הרב כי "אני מכחישה, מדובר ברדיפה של הרב בגלל שכוחו גדל מאוד בעיר". בנוגע להשעייתו אמרה כי הוא "נמצא כעת במנוחה אחרי צנתור שעבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
תרבות הרבנים היא מתכון לאסון
| 02-07-2015 9:38
תרבות הסגידה לרבנים גורמת לחטא גדול אדם אמור לדעת להבחין בין טוב לרע בכוחות עצמו
2
ז.א. אתה מאמין שזה לא הוא.
ארי | 02-07-2015 9:39
ועל זה נאמר:פתי מאמין לכל דבר.
3
ניסה לברוח לדרום אמריקה..
פלוני | 02-07-2015 9:50
הרב שמואל אליהו אמר עליו שזה כמו פיגוע,הרב רשע! קהילה של הרב הופצה ההודעה הזאת: "בצער רב, ביגון קודר ובלב שבור לרסיסים, התבשרתי השבוע על עדויות מזעזעות של נשים רבות בבית הדין של הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, נגד מי שהיה מורנו ורבנו. הטענות מוכחות מעל כל ספק. מי שהציג את עצמו כרב קדוש וכמקובל אלוקי התגלה כנואף ושפל. המשבר מאוד מאוד גדול! אבל שוב אנחנו חוזרים למסקנה האחת והיחידה: כל עבודתנו היא לה' יתברך בלבד, בלי שום אמצעי בדרך".
4
תחזרו לדרך הרמב"ם השפויה והעתיקה
ת"ח | 02-07-2015 10:40
תעזבו את המיסטיקה היהודית שהומצאה על ידי אנשים זייפנים כמו משה די לאון. רבותי, צריך לומר את האמת ללא מורא! ספר הזוהר לא נכתב על ידי רשב"י!!! אלא על ידי זייפנים גדולים כאלף שנה לאחר פטירתו!!!
5
אף פעם לא לכבות את השכל. ראו תניא אגרת הקודש כב
ישר | 02-07-2015 11:00
רק נביאים ממש יכולים להועיל בעניינים כשמיים כמו שמואל ואתונות שאול.
6
חייבים לחזור לדרך האמת של הרמב"ם!!!
ת"ח | 02-07-2015 11:41
צריך להודות באמת! ספר הזוהר התחבר כאלף שנה לאחר פטירת ר' שמעון בר יוחאי זצוק"ל. מי שכתבו אותו היו זייפנים כמו משה די לאון. חייבים לחזור ליהדות האותנטית של הרמב"ם והגאונים!!!!
7
תורת "הקבלה" היא המצאה מאוחרת. כדאי לדעת!
| 02-07-2015 11:53
הגיע הזמן להתריע כנגד כל המיסטיקה היהודית, המקובלים והחסידויות למיניהן שעוסקות בסגולות ופולחני אישיות שהן בגדר עבודה זרה! חייבים לחזור לדרכו של הרמב"ם הרציונלי שהמשיך את המסורת של קודמיו בתקופת הגאונים. חייבים לחזור לכתבי הרמב"ם ומי שעמל לתרגמם ולבארם לבני זמננו הרב הגדול חתן פרס ישראל הרב יוסף קאפח.
8
מגע = ?
א.א | 02-07-2015 13:19
הרב אליהו אמר במפורש לאסתי פרז ב12.45 שהרב הזה נקרא בתורה "תועבה". מה זה אומר? עי' דברים כד,ד. יחזקאל כב,יא.
9
אותו "רב" רשע. גם אני האמנתי שהוא גדול הדור אבל
| 02-07-2015 14:22
אין ספק בעובדות. רשע מרושע . הכרתי את הרב ואני יודעת שכל מה שמייחסים לו אמת. ועוד יותר גרוע. רשע מרושע שניצל את כוחות התורה לטומאה. מגיע לעמ"י לדעת מי הוא ולהפסיק ללכת אחרי אנשים בשר ודם . צריך לדבוק רק בה'.
10
השתגעתם?
ידידיה | 03-07-2015 17:31
בשביל מקרה אחד, נורא ככל שיהיה, פותחים את הפה, ומתיזים כפירה בתורת הקבלה כולה? הרמב"ן, הגר"א רמח"ל בן איש חי אור החיים הרב קוק והמרב מרדכי אליהו, כולם היו מקובלים. הב"ח כתב בתשובה שיש להחרים בחרם החמור ביותר, מי שאינו מאמין בתורת הקבלה. נא להיכנס לרגיעה במהירות.
11
רשבי אמת ותורתו אמת
רשבי | 11-07-2015 23:42
12
ומה עם הרב קנפלמאכר מצפת??????
עדי | 16-07-2015 2:51
אנס הילדים הידוע לשמצה שברח שנים רבות היה עושה במאות ילדים (אם לא יותר) כרצונו כשעבד בתור מנהל- כל הקהילה ידעה עליו ובחרו לשתוק. מדוע הוא לא נותן את הדין? אונס ילדים גרוע פי מיליון מאונס נשים (אין מקום להשוואה ובכל זאת)