הלוחם נדקר בצווארו והספיק לירות על המחבל - סרוגים

הלוחם נדקר בצווארו והספיק לירות על המחבל

מחבל ערבי דקר לוחם מג"ב בסמוך לשער שכם בירושלים. הלוחם הספיק לירות ולפצוע את המחבל. כוחות הצלה מבצעים פעולות החייאה בלוחם שנפצע באורח קשה

הלוחם נדקר בצווארו והספיק לירות על המחבל
  (צילום ארכיון: פלאש90)

פיגוע דקירה בסמוך לשער שכם בירושלים.

מחבל ערבי כבן 18 תושב הרשות דקר לוחם מג"ב כבן 20 בצווארו. הלוחם הספיק לירות על המחבל ולפצוע אותו, לפני שהתמוטט. כוחות הצלה שהגיעו למקום מבצעים בלוחם החייאה כדי לייצב את מצבו שמוגדר קשה מאוד ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.

מדוברות מד"א נמסר: חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעיר במצב קשה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון ומבצעים בו פעולות החייאה במקום. ומעניקים טיפול רפואי לצעיר שנורה בידי אנשי הביטחון ומצבו קשה מאוד.

חזי רוט מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בצעיר ככה"נ פלסטיני שדקר איש כוחות הביטחון שהספיק ע"פ דיווח של עוברי אורח לירות לעברו, גם הדוקר שנורה וגם הנדקר שסבל מדקירה בפלג גופו העליון נפצעו באורח קשה, בשלב זה מסתמן כי מדובר בפיגוע דקירה, כוחות גדולים של משטרה ומג"ב פועלים בזירה".

מהמשטרה נמסר "ב.מ. תושב שטחים כבן 18, הבחין בלוחם מג״ב שהיה בדרכו למשמרת, הגיע ככל הנראה מאחוריו ודקר אותו בצווארו. הלוחם שנפצע קשה מאד, הספיק להבחין במחבל, ירה לעברו ופצע אותו אנושות."

מפקד מחוז ירושלים ניצב צ'יקו אדרי שיבח את פעילות לוחם מג״ב שנדקר ״התגובה המהירה על אף הפציעה הקשה, הביאה לסיומו המיידי של האירוע ומנעה פגיעה בחפים מפשע נוספים. הלוחם פעל במקצועיות הראויה לכל שבח ואני שולח מפה ברכת רפואה מהירה ושלמה ללוחם האמיץ.  משטרת ירושלים ערוכה לכל תרחיש, אנו פרוסים עם כוחות גדולים בשטח לשמירה על בטחון התושבים. אנו מקיימים הערכות מצב כל העת ומתאימים את היערכותנו בהתאם.משטרת ירושלים על כל שוטריה ולוחמי מג״ב ימשיכו בפעילותם הנחושה וייפעלו לסיים במיידי כל אירוע אלים, כפי שפעל היום לוחם מג״ב שנדקר״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רק עונש מוות למחבלים יביא שלום
עבד לעם קדוש | 22-06-2015 14:51
פעם הייתי אצל רב גדול בשיעור והוא אמר שאנשים מדברים על שלום ושלום, והוא אמר שיש מספר סוגים של שלום: שיש שלום שילדה עושה לאמא שלה, ויש שלום שאשא עושה לאשתו לפני שהוא הולך לעבודה, ויש שלום של עוד כל מיני פרידות כאלו ואחרות שבהם עושים שלום. אך שלום שעם עושה עם עם אחר(או במקרה שלנו עם שבטים שהתקבצו והם חושבים שהם עם) אפשר לעשות שלום ע"י כניעה להם, מה שהוביל לעוד מלחמות והרוגים, אפשר להתחנן לשלום אבל גם זה לא עוזר. אבל יש שלום אחד שכן יעזור עם הם ינוחו על משכבם בשלום אז יהיה שלום.... כי גם זה סוג של שלום