חדשות פוליטי מדיני

בית הנשיא נגד נתניהו: "חציית קו אדום"

בבית הנשיא תקפו בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר דבריו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביום חמישי כי "צריך להתבייש על כך שלא נתן חנינה לנתניהו", שנאמרו זמן קצר לאחר פגישתם ביחידות

הנשיא הרצוג
הנשיא הרצוג | צילום: (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

בבית הנשיא תקפו בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר ביום חמישי כי " הרצוג צריך להתבייש על כך שלא נתן חנינה לנתניהו", זמן קצר לאחר פגישה שקיימו נתניהו וטראמפ. גורמים בסביבת הנשיא יצחק הרצוג אמרו כי "אם ידו במעל, מדובר בחציית קו אדום", והדגישו כי הם דורשים הבהרות מלאות באשר לנסיבות ולמעורבות האפשרית.

בבית הנשיא הביעו הפתעה מההתבטאות האמריקנית ומסרו כי "הופתענו מהמתקפה, הרצוג ניסה להבין מי 'חימם' את טראמפ לנהוג כך". "אנחנו רואים בכך פגיעה במעמדה הריבוני של ישראל", הם הוסיפו

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

14 תגובות
11
רותי
14.02.26

נתניהו מזמן איבד את זה ונהיה אסון למדינת ישראל. אדם מבוהל ופחדן כמו נתניהו אסור שיהיה ראש ממשלה

הצטרפו אלינו