החלה פגישה נוספת בין נציגי איחוד הימין לליכוד - סרוגים

החלה פגישה נוספת בין נציגי איחוד הימין לליכוד

בצד המשבר במשא ומתן הקואליציוני עם ליברמן והמתקפה מצד החרדים, צוותי המשא ומתן של הליכוד ואיחוד מפלגות הימין נפגשו היום (רביעי) בכנסת

author-image
החלה פגישה נוספת בין נציגי איחוד הימין לליכוד

המו"מ נמשך: לפני זמן קצר נפגשו בכנסת נציגי איחוד מפלגות הימין לבין נציגי הליכוד. בצוות הליכוד נכללו נתן אשל ועו"ד ראבילו מהעבר השני שריה דמסקי נציג האיחוד לאומי, יובל צור נציג הבית היהודי.

כשנשאל נתן אשל על מצב מערכת המשפט, השיב "הכל טוב, הכל טוב"..

במקביל המו"מ עם ליברמן תקוע וכרגע ללא שום התקדמות. היום (רביעי) פרסם יו"ר ישראל ביתנו פוסט בפייסבוק: "ביומיים האחרונים שמעתי אין ספור איומים מצד הח"כים החרדים בנוסח: נלך לבחירות חוזרות או נקים ממשלה בלי "ישראל ביתנו". אני מצטער שבמקום לנהל שיח ענייני דווקא המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים. תפיסת "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה ברורה למדי – אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה." כותב ליברמן.

מוקדם יותר חבר הכנסת ישראל אייכלר מיהדות התורה תקף את התנהלות ליברמן במשא ומתן הקואליציוני והאשים כי "ליברמן סגר עם לפיד הקמת ממשלת שמאל בלי חרדים"

בראיון ברדיו כאן ב' בתכנית של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן, אמר אייכלר כי הסיבה היחידה לעיכוב הרכבת הקואליציה היא ליברמן: "אף אחד לא יכול לרדת לנבכי נפשו", אומר אייכלר ומוסיף: "אלא אם אולי סגר עם יאיר לפיד להקים ממשלה חילונית בלי חרדים ובלי נתניהו. אני קורא מכאן לליברמן, אם אתה מקורב למסורת כמו שאומרים ואיש הגיוני – אל תפיל ממשלת ימין. אל תדאג לחרדים – תדאג לאנשי הימין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חייבים למנוע הקמת ממשלת ימין בן גבירית
יעקב | 15-05-2019 22:44
זו סכנה למדינת ישראל יותר מאשר כל ממשלת שמאל שהיא.