הקרן לידידות חלקה בגדים לבית הילדים של נשות אמונה - סרוגים

הקרן לידידות חלקה בגדים לבית הילדים של נשות אמונה

יעל אקשטיין, סגנית נשיא הקרן לידידות, ובתו של הרב יחיאל אקשטיין, פגשה אתמול (ראשון) כמה עשרות ילדים מבית הילדים 'אמונה נווה מיכאל' המופעל על ידי תנועת הנשים הדתית-לאומית 'אמונה'. אקשטיין יצאה עמם לקניות בחנות H&O בקיבוץ גן שמואל – שם בחרה יחד עם הילדים בגדים לקראת ראש השנה, מתנת הקרן לידידות

הקרן לידידות חלקה בגדים לבית הילדים של נשות אמונה
  יעל אקשטיין עם הילדים בבחירת בגדים. (צילום: דניאל בר און)

יעל אקשטיין, סגנית נשיא הקרן לידידות, ובתו של הרב יחיאל אקשטיין, פגשה אתמול (ראשון) כמה עשרות ילדים מבית הילדים 'אמונה נווה מיכאל' המופעל על ידי תנועת הנשים הדתית-לאומית 'אמונה'. אקשטיין יצאה עמם לקניות בחנות H&O בקיבוץ גן שמואל – שם בחרה יחד עם הילדים בגדים לקראת ראש השנה, מתנת הקרן לידידות.

מסע הקניות של אקשטיין עם הילדים התבצע כחלק משיתוף פעולה של הקרן לידידות עם רשת הביגוד H&O, במסגרתו מחולקים לילדי פנימיות הרווחה והחינוך בישראל כ-8,100 כרטיסים לרכישת ביגוד חדש לקראת החגים. החלוקה מתקיימת כחלק מפרוייקט ראש השנה של הקרן לידידות שתקציבו הכולל הינו 11 מיליון ש"ח והתמיכות שלו מגיעות לכ-55 אלף משפחות נזקקות בישראל.

בית הילדים 'אמונה נווה מיכאל' של תנועת 'אמונה' ממוקם בפרדס חנה ומהווה כפר המשמש כמרכז חינוכי-טיפולי לכ-250 ילדים בסיכון בגילאי 4 עד 18 שהופנו למקום על ידי לשכות הרווחה ברחבי הארץ.

אקשטיין מספרת כי במהלך הקניות שאלה את אחד הילדים החדשים בבית הילדים מתי בפעם האחרונה הוא זוכר שיצא לקניות של בגדים, תשובתו של הילד הייתה כי הוא לא זוכר שיצא אי פעם לקניית בגדים. ילדים אחרים, ותיקים יותר בבית הילדים, ספרו לה כי הפעם הקודמת שערכו קניות של בגדים הייתה בחלוקת כרטיסי הביגוד של הקרן בשנה שעברה.

20140914144530_IMG_9871

יעל אקשטיין עם הילדים בבחירת בגדים. (דניאל בר און)

אקשטיין מציינת כי "ראש השנה הוא חג של התחדשות ושל תקווה חדשה. הדבר בא לידי ביטוי בדברים שנראים עבורנו הכי טריוויאליים כמו בגדים חדשים שעמם באים כולם לבית הכנסת. רצינו שהילדים האלה יוכלו לחוש באותה ההתחדשות ובאותה התקווה ולהשתתף יחד עם חבריהם בתפילות בבית הכנסת מבלי להתבייש".
ליאורה מינקה, יו"ר אמונה, מוסיפה כי "גם לילדי כפר הילדים 'אמונה נווה מיכאל', ילדים חסרי עורף משפחתי, כמו לכל ילדי ישראל, מגיעה שנה טובה יותר, מאושרת ושמחה. טוב שיקבלו אותה הילדים בבגדים חדשים ונאים שהם בחרו לעצמם . מבורך כל מי שמסייע ומשתדל לשנות את חיי הילדים ולהטיב להם. ברכה מיוחדת ליעל אקשטיין, סגנית נשיא קרן הידידות, שלא רק העבירה תקציב לבגדי הילדים, אלא הלכה עמם אישית לקניות, וסייעה להם בבחירה ובהתאמת הבגדים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
תגובת הרבנים זיני, אפרתי ואבינר
freebird | 15-09-2014 23:57
גוואלד, שמד! בלי שראיתם יש צלב על כל בגד. זו שטיפת מח. הצילו
2
חסד לאומים חטאת!!! מסכנים הילדים
תמים | 16-09-2014 8:47
שיצרכו ביום הקדוש, יום הדין, ראש השנה ללבוש בגדים שנקנו בכסף טמא של נוצרים. ה' ירחם עליהם, והאו רחום יכפר עוון ולא ישחית...
3
לא לחינם חז"ל העלו את העניין--כנסו...
משה | 16-09-2014 13:17
לא לחינם העלו חז"ל את העניין שאסור לכתוב על קרן השור "אין לנו חלק באלוקי ישראל" ח"ו כי זה משפיע שאדם עובד עם השור בחקלאות ורואה שוב ושוב וזה נקרא השפעה סמויה=אותו דבר כסף נוצרי! להזכירכם שהשור בכלל לא היו מקריבים לבית המקדש-זה ציטוט-וחושך זו מלכות יוון, שהחשיכו את עיניהם של ישראל בגזרותיהם, שהיו אומרים: כתבו לכם על קרן השור אין לנו חלק באלוקי ישראל"=כסף נוצרי!!!
4
כל הכבוד!
מינה | 18-09-2014 16:21
כל הכבוד לקרן לידידות ולאמונה על הפעילות הנפלאה. אשריכם!
5
לכל המלעיזים
יובלי | 18-09-2014 16:22
לא עייפתם כבר לטחון לכולם את המוח עם השקרים שלכם? מזל שיש רבנים שבדקו את הנושא והתירו לקחת כסף מהקרן לידידות, אחרת היינו מתייחסים אליכם ברצינות.