שולץ שיקר בגרמנית: הבית היהודי נטשו את המליאה - סרוגים

שולץ שיקר בגרמנית: הבית היהודי נטשו את המליאה

נשיא הפרלמנט האירופי נאם בכנסת וטען כי ישראל מטילה מצור על עזה ומגבילה את המים לפלסטינים. בנט: "לא אקבל הטפת מוסר שקרית נגד עם ישראל בכנסת ישראל. בטח לא בגרמנית"

author-image
שולץ שיקר בגרמנית: הבית היהודי נטשו את המליאה
  לא נסבול שקרים בגרמנית. שולץ (פלאש90)

חברי הבית היהודי נטשו את מליאת הכנסת תוך כדי נאומו של נשיא הפרלמנט האירופי מרטין שולץ.

במהלך נאומו, אותו נשא בגרמנית אמר שולץ כי ״פלסטיני זכאי ל17 ליטר מים לעומת ישראלי שזכאי ל70 ליטר מים ליום״ ובנוסף ״ישראל מטילה מצור על עזה״

בתגובה לדברים התפרץ לעברו ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי שאמר: "חוצפה לתמוך בפלסטינים שמסיתים להשמדת ישראל 70 שנה לאחר השואה"

צפו: חברי הכנסת של הבית היהודי נוטשים את המליאה

לאחר מכן יצאו כל חברי סיעת הבית היהודי מהמליאה במחאה על הדברים. בנט הסביר את המהלך במלים: "הדברים שהושמעו בכנסת הינם חמורים ביותר. הבית היהודי דורש התנצלות מנשיא הפרלמנט האירופי אשר השמיע שני שקרים בנאומו שהזינו אותו הפלסטינים. שתיקה לנוכח תעמולה שקרית היא מתן לגיטימציה לפעילות נגד אזרחי ישראל"

"לא אקבל הטפת מוסר שקרית נגד עם ישראל בכנסת ישראל. בטח לא בגרמנית."

ח״כ ניסן סלומינסקי יור ועדת הכספים (הבית היהודי) אמר: "לא ייתכן שמר שולץ, יציג במצח נחושה שקרים לגבי פעילות הממשלה הישראלית וצה"ל, וחברי הכנסת לא יעשו דבר מלבד לבלוע את הרוק ולשתוק. הגיע הזמן שהממשלה תתחיל להקשיח את עמדותיה ותבהיר כי נגמרו החגיגות על גבנו. מי שרוצה להפיץ שקרים והכפשות מוזמן לחפש קהל אחר.טוב יעשה שולץ עם יודה בטעותו ויתנצל על המידע השגוי והמקומם שהציג היום".

ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה בתגובה: "לך תשתה מהמים של עזה".
"היה צריך לחבר את נשיא הפרלמנט האירופאי למכונת אמת,  זו מחוברת למציאות יותר ממנו בודאות. לעשות השוואה בין כמות המים שלפשתינאים שותים ביום לעומת המים בישראל זה טיפה בים לעומת הטילים על אשדוד, שדרות ועוטף עזה. תתייבש ותתבייש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט איש מסוכן מאד. גם מדינית וגם דתית. זהירות
דודי | 12-02-2014 16:47
זו לא גבורה זו פזיזות
2
בנט הוא כ"נוער גבעות" בזירה המדינית
דודי | 12-02-2014 18:08