אלה הזוכים בחידון תנ"ך ירושלמי לתלמידי העיר - סרוגים

אלה הזוכים בחידון תנ"ך ירושלמי לתלמידי העיר

לראשונה, חידון התנ"ך הירושלמי לתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר. 45 בתי ספר יסודיים ממלכתיים וממלכתיים-דתיים נרשמו לתחרות כאשר לגמר עלו 18 מהם. אלו הזוכים בממלכתי ובממ"ד:

author-image
אלה הזוכים בחידון תנ"ך ירושלמי לתלמידי העיר
  קרדיט - נעם פיינר

עיריית ירושלים, באמצעות מינהל החינוך העירוני, קיימה לראשונה את גמר חידון התנ"ך הירושלמי לתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר. בחידון השתתפו 45 בתי ספר שנרשמו ו-18 מהם העפילו לגמר.

עוד באותו נושא

מדהים: יודע את כל התנ"ך בעל פה | צפו:


4

האירוע נועד להרחיב את למידת התנ"ך באופן חווייתי, יוצא דופן ומאתגר, כאשר כל בית ספר שניגש לחידון עבר תהליך למידה בן 4 חודשים לאורך שלבי החידון השונים. בנוסף, נועד החידון להגדיל את החיבור וההיכרות עם ספר הספרים לתלמידי בתי הספר היסודיים בירושלים.

קרדיט – נעם פיינר

לשלב הראשון של החידון בחרו להירשם 45 בתי ספר יסודיים ממלכתיים וממלכתיים-דתיים בעיר – המהווים מחצית מבתי הספר בעיר במגזר הכללי.

לשלב השני של החידון הגיעה נבחרת מכל בית ספר, למספר ימי לימוד חווייתיים לקראת החידון, בסופו נערכו מבחנים.

לשלב הגמר עלו 18 בתי ספר. אירוע הגמר נערך בהנחיית סיוון רהב מאיר, בתיאטרון ירושלים. לגמר ניגשו זוגות של תלמידים מכל בית ספר.

הזוכים מהמגזר הממלכתי

מקום השלישי: ביה"ס קשת

מקום שני: ביה"ס תל"י פסגות

מקום ראשון: פולה בן גוריון,

התלמידים: יהב דרש ויואב לינדר.

קרדיט – נעם פיינר

הזוכים במגזר הממלכתי- דתי

מקום שלישי: חורב בנים

מקום שני: מקור חיים

מקום ראשון: ממ"ד הרובע היהודי

התלמידים: יעל ברנר ונועם גרינמן

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מציון תצא תורה! חידון התנ"ך לבתי הספר הוא מיזם שמעניק הזדמנות מצוינת לפעילות משותפת של תלמידי העיר סביב ספר הספרים – המאחד את כולנו ומהווה מגדלור ערכי לעמנו. הייתה חוויה גדולה והתרגשות לצפות בנוער המדהים שלנו".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך בעירייה, חגית משה: "הלב והאופי המיוחד שקיים בירושלים הושרש בה עוד מימי דוד המלך ובתנ"ך מסופר סיפורה של העיר טוב בצורה הטובה והמיוחדת ביותר שניתן לתאר את העיר, אני גאה ונרגשת להיות היוזמת של חידון התנ"ך הירושלמי הראשון שמביא את האווירה התנכית ובמיוחד את תחושת האחדות המיוחדת של העיר שהביא תלמידים דתיים וחילונים כאחד להתמודד על תואר המיוחד, תחושת האחדות הזאת הביאה את התנ"ך לקדמת הבמה, כיף גדול לראות הצלחה כ"כ גדולה כבר בשנה הראשונה ובטוחה שהשנה השרשנו מסורת יחודית בירושלים שתימשך שנים רבות"

ראש מינהל חינוך, יואב (זימי) זמרן: "חידון התנ"ך הירושלמי הוא יוזמה עירונית ייחודית. כוחו בכך שהוא יועד לבית הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים יחד, ובכך מחזק את התנ"ך כנכס לאומי של כלל הציבורים בעיר"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד!
יפה | 02-06-2022 10:00
ביצוע מושלם של החדון והחויה