אהרונוביץ': לפתוח בחקירה נגד מי ששמח על מות שרון - סרוגים

אהרונוביץ': לפתוח בחקירה נגד מי ששמח על מות שרון

צפון קוריאה זה כאן. השר אהרונוביץ' הורה לפתוח בחקירה ולטפל במי שהביע שמחה על מותו של שרון. משמר הכנסת הונחה למנוע הכנסת סרטים כתומים למתחם בו יוצב ארונו של שרון.

author-image
אהרונוביץ': לפתוח בחקירה נגד מי ששמח על מות שרון
  דמוקרטיה נוסח שרון. אהרונוביץ' (פלאש90)

את ההפגנה הגדולה נגד ההתנתקות בכפר מימון טרפד ראש הממשלה דאז אריאל שרון, באמצעות פקודה אנטי דמוקרטית האוסרת על מאות אוטובוסים לצאת מנקודות האיסוף ברחבי הארץ בדרך דרומה למקום ההפגנה. זו הייתה שיאה של פעילותו הדיקטטורית של שרון בדרך ליישום תוכנית ההתנתקות.

ביום שאחר מותו, מורשתו האנטי דמוקרטית, עדיין שוכנת במשרדי הממשלה.

בעקבות הפרסום אתמול בNews1 שהבאנו בסרוגים על כך שבישיבת 'תורת החיים' שגורשה מגוש קטיף, נתלה דף ובו ברכת מזל טוב על פטירתו של שרון, הורה השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' לפתוח בחקירה נגד התופעה.

בהודעה שיצאה מלשכתו של השר אהרונוביץ' נאמר: "מדובר בהתנהלות בזויה, איני מתכוון לעבור לסדר היום בנושא זה, ביקשתי מגורמי המשטרה לפתוח בחקירה ולטפל בנושא במהירות ומקצועיות, אני רואה בחומרה רבה התנהגות עבריינית שכזו, לא ייתכן ולא יעלה על הדעת כי גילויי שמחה שכאלה יתפרסמו ויתרמו לפילוג והקצנה בעם״.

בטקס האשכבה של שרון במשכן הכנסת, יפקחו השומרים כי לא תתאפשר פרובוקציות נגד שרון. השומרים בכניסה למשכן הצטוו לפקח ולא לאפשר הכנסת סרטים כתומים אותם ביקשו גורמים בימין להניח על ארונו של שרון. השומרים קיבלו הוראה לפתוח את כל התיקים ולפשפש בהם כדי למנוע הכנסת כל סממן בצבע כתום למקום האשכבה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
מחכה בכליון עיניים להגשת כתבי אישום כנגד "אנשים שמחים".
| 12-01-2014 11:43
2
השר שכח שהוא אזרח בשרות האזרחים
attilafalcon | 12-01-2014 12:33
חולם שהוא בשבכ מי הוא שיגיד מתי לשמוח ומתי לא
3
על איזה סעיף בחוק בדיוק עברו?
טמבליקו | 12-01-2014 13:49
כדי לפתוח בחקירה צריך שתהיה עבירה. הבעיה שכאן ממש אין עבירה, מדובר בחופש ביטוי. אי אפשר לכפות על אנשים להיות באבל, עדיין לא הגענו למדרגת צפון קוריאה שבה מכריחים אנשים לעמוד בוכים ברחובות.
4
שר הבינוי והשיכון לא יורשה להכנס?
| 12-01-2014 13:50
אורי אריאל?
5
צביעות
מלח הארץ | 12-01-2014 14:53
ואו מדהים למה לא שמענו אותו מכריז כי צריך לפתוח בחקירה נגד השוטרים שפוצצו את כתב גלי צהל אורי שרקי רק כי יש לו פיאות
6
לפתוח החקירה נגד מצביעי שיחרור מחבלים
חיים | 12-01-2014 19:48
לפתוח בחקירה נגד מצביעי שיחרור מחבלים שהוכח שרוצחים יהודים
7
רבינו אומר "מצוה גדולה לחיות בשמחה תמיד"
שמחה לארצך | 12-01-2014 22:06
דברי צחוק, דברי שמחה, דברי הספד, דברי נחמה, על הלקח ממנו החמור, האפיקורס הגדול, שבגד בהקב"ה ובגדולי ישראל ובנו, והרס משפחות שלימות בישראל: חז”ל מספרים לנו במס’ כתובות: ש”בשעה שרשע נאבד מן העולם, ובפרט המת האכזר שלנו, בן בנו של עמלק, טיטות, נבוכדנצר, והמן הרשעים, אז שלש כיתות של מלאכי חבלה יוצאות לקראתו אחת אומרת (ישעיהו מח) אין שלום אמר ד’ לרשעים, ואחת אומרת לו (ישעיהו נ) למעצבה תשכבון ,ואחת אומרת לו (יחזקאל לב) רדה והשכבה את ערלים”, ממש א שטיק דרעק!!! “יש פסק הלכה ברמב”ם איך צריך לנהוג כשמת רשע גדול כמו החמור שרון, עליו הכתוב אומר: “שם רשעים ירקב!!! באבוד רשעים רינה!!!! “כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ ה’! ע”פ פסק הרמב”ם “צריך ללבוש לבן ולחגוג שמחה גדולה, ממש חג לישראל, ואוכלים ושותים ושמחים במפלתן, ובפרט במפלת החזיר השמן הזה. כל כלל ישראל בכל מקום שהם, נשתה יין, ונשמח, ונזמר זמירות מכל הלב, להודות לקב”ה על החסד הגדול, שאבד אחד משונאו של הקדוש ברוך הוא”. הוא הי’ איש אמיתי שגילה את פרצופו האמיתי, בפרט בגרוש גוש קטיף באכזריות נורא, היה שקרן רוצח וכופר בתורה ובשם יתברך, שאין לו חלק לעה"ב. רשע מרושע בן בנו של טיטוס הרשע. יש דין ויש דיין. ויה”ר שנזכה בקרוב לראות כדכתיב “וכל קרני רשעים אגדע…” בקרוב ממש בביאת משיח צדקינו בב”א. סימן טוב ומזל טוב יהא לנו ולכל ישראל אמן. נסתרים דרכי ד’ – 8000 מגורשים מגוש קטיף, 8 שנים תרדמת ויסורים. חייבים לזכור שהיה רמאי ומושחת גדול שהחריב את גוש קטיף והגלה את אלפי יושביו, וזאת בניגוד למנדט שקיבל מבוחריו וממה שהבטיח לעם קודם הבחירות. יהודי לא מגרש יהודי. יש שמועה שבשמים מכריזים עכשיו, פנו מקום גדול ועמוק לרשע המרושע בגיהנים, שהיה זולל טריפות ונבילות ביהכ”פ, ובשביל החמור השמן הזה צריך הרבה הרבה מקום שם, י"א אומרים: שסוף סוף כבר מצאו בשבילו מקום בסיר ענק, מלא צואה רותחת, בגיהינם. יהא זכרו ארור, זכר רשע לקללה.
8
ארונוביץ
חכם | 13-01-2014 9:24
אני מציאה לך לעמיד לדין את מאלך המוות שלקח את נישמתו אם מישהו שמח זה ענין שלך אתה תהיה עצוב אנו תמיד בשימחה
9
סימפטום של מדינה משטרה
פרדי בן-זאב | 14-01-2014 1:29
ואני אומר זאת למרות שאני חושב ששמחה למותו של שרון איננה במקומה, ומי שעושה זאת בפומבי עוד יותר ראוי לגינוי. אבל חופש הדיבור יותר חשוב.
10
למה
חיים | 22-01-2014 11:27
אם בורא עולם יקח עוד כמה מהרשעים אנחנו נישמח