שמחה רוטמן באולפן סרוגים: "אני מאשים את נתניהו שלא אמר בקולו מה שאמר עכשיו"

שמחה רוטמן באולפן סרוגים: "אני מאשים את נתניהו שלא אמר בקולו מה שאמר עכשיו"

חה"כ שמחה רוטמן מאשים את נפתלי בנט שמראש רצה להקים ממשלה עם השמאל, על המאבק של שקד טוען כי עשתה תרגיל יחצ"ני. הוא גם מאשים את נתניהו שמראש לא אמר שהוא מתנגד לרע"מ

רוטמן: ציפיתי שנתניהו יתנגד לרע"מ מהתחלה
  צילום: סרוגים

לקראת השבעת ממשלת בנט-לפיד חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) הגיע לאולפן סרוגים: "זה שבנט רצה להקים ממשלה עם השמאל – חד וחלק זה היה ברור", הוא אומר. על נתניהו האמירה של נתניהו שהוא לא רצה את רע"מ הוא אומר: "אני כן מאשים את נתניהו שביום הראשון הוא לא אמר בקולו מה שהוא אומר עכשיו"

"לצערנו אמרו שזה קמפיין בחירות ושאנחנו משקרים", מוסיף רוטמן. "גם שיקלי חשב שזה לא אמיתי. אנחנו ידענו שזה רציני. ההליכה עם רע"מ מפתיעה. גם סער ואנשיו הפתיעו במהלך – הקמת ממשלה עם תומכי טרור זה קו אדום.

לדבריו, "אנשי ימינה תקפו ובצדק את הליכוד על כך שעשו לבוחרים 'עוול ופשע מוסרי', ובסוף הם שיקרו לעצמם ולציבור בצורה בוטה".

עוד באותו נושא

הקרב על השבעת הממשלה: מהן האפשרות?


9

"סמוטריץ' אמר בראיון לבנט שיתחייב לו שזה רק תרגיל. אך מסתבר שזה באמת היה הכיוון, וגם ראינו מבחינת הפרשנים הפוליטיים", הוא מוסיף. "זה לא רק השקר של מערכת הבחירות, אנשים מרגישים נבגדים מימינה. השקר והכשל החמור ביותר הוא ההכשלה של ממשלת הימין".

"בעם היהודי יודעים שבכל עיירה היה את 'היהודי של הפריץ'. הישגים שהיהודי היה מקבל מהפריץ לא הופכים את השלטון ללגיטימי. מקווה שאנשים ומוסדות לא יעשו את ה'ברוגז' כי לימוד התורה הוא חשוב וצריך להוציא מה שאפשר מהשילטון. לצערי התרגלנו להקמת ממשלה עם השמאל, במיוחד מצד הליכוד. אבל להפקיר לאנשי רע"מ את הנגב והגליל?! מהמסגדים שלהם יצאו קריאות להרוג יהודים. זה חציית של כל הקווים האדומים. מתקשה לראות אותם חוזרים לימין ומתקבלים בזרועות פתוחות".

לדבריו, "חבל שאנשי תקווה חדשה וימינה משתמשים בתשובת "ביבי" (על הכשרת עבאס ורע"מ). מה שמשמעותי לבסוף זה ההסכמים ומה שנחתם. היו קולות בליכוד ובמפלגות החרדיות שהסכימו וניהלו מו"מ עם רע"מ ועבאס. המו"מ לכשעצמו פסול אצלנו. הקבלות שלנו הן על כך שלא יושבים עם תומכי טרור. יש הבדל גדול בין דיבורים למעשים".

מזל שסער לא הגיע

על האפשרות שגדעון סער היה מגיע והייתה קמה ממשלה עם רע"מ אומר רוטמן: "אם סער היה אומר לנתניהו לבוא להקים ממשלה בתמיכת\הימנעות רע"מ – זה היה עלול לקרות ומזל שלא התרחש. הכשר הימין לשת"פ כזה נזק גדול יותר מהמשאל. השותף לזה – דרכו חזרה לימין תהיה קשה עד בלתי אפשרית. האדם הזה לקח בסיככוך פנים יהודי וימני פעמיים חמור ואמר כדי לנצח בסכסוך הפוליטי משת"פ עם תומכי טרור".

האם נתניהו התכוון להקים ממשלה בתמיכת רע"מ? "אני לא דובר נתניהו ומחשבותיו. על פני השטח דחפו לזה והוא בקולו לא אמר, רק ההפך. אני כן מאשים את נתניהו שביום הראשון הוא לא אמר בקולו מה שהוא אומר עכשיו. אם הוא היה אומר את זה ביום הראשון לאחר הבחירות התוצאה היתה יותר טובה". רוטמן הוסיף: "מקווה שסער היה מגיע. הוצעו הצעות לסער ובנט יותר ממה שהיה צריך. המדד הוא מבחן התוצאה- מרימים יד ומקימים ממשלה עם תומכי טרור – ידבק בהם הכתם. מראש אנחנו מפלגת אופוזיציה. אני לא מאבד משרת שר. יש שם אנשים שאני יודע הם אנשים טובים ומאבדים את עולמם וחבל".

רוטמן נשאל לגבי שני העריקים שהבטיחו שיגיעו ואיתם תתאפשר ממשלת הימין. "הביטוי עריקים לא מתאים. סער ובנט הם העריקים. עד עכשיו היחיד שהוכיח דברי אמת הוא סמוטריץ'. אחרים במקרה הטוב, לא יודעים במה מדובר במקרה הרע משקרים. לא נתקלתי בגילויי הסתה, יודע שמופעל לחץ גדול. הלחץ בא באופן אותנטי מהשטח. ביישוב שלי אירגנו חוג בית לימינה ומארגן חוג הבית חתם על מסמך מחאה נגד המהלך של ימינה. כולם ראו מה קרה בקבוצות הווצאפ. של איילת שקד".

אם אין שינוי בשיטת בחירת השופטים אז לא שווה כל ההקמה הזאת", אומר רוטמן, "יש הצעת חוק לשינוי המופיע במצע של סער ובנט. אם זה לא מתרחש- הכל זה פלסטרים. ונשאר רוב מוצק לאנשי מערכת המשפט שרוצים לשמור על מקומם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
19 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
אבו יאיר משקר...
צאד | 07-06-2021 12:48
אבו יאיר משקר מ-2019 הוא מצפר את התנועה האיסלמית ע''י העברת מאות מיליונים לחמא''ס הקפאת חוק הלאום וקמיניץ ועוד מיליארדים שהובטחו. גם לפני חודש הובטחו לו הבטחות כשיתמוך בבחירות אישיות . ואם צריך יקבל אוהל מגורים בבלפור. אל תשכחו עשרות שיחות בפלא של סגן שר הבריאות פגישות. סמוטריץ ישר זיהה
אבא שלך...
רק לא לפיד הרשע,ובנט הארור | 07-06-2021 13:46
אבא שלך זה אבו עמאר,ולכן אתה מוסלמי בן נעות המרדות אתה צריך להיות חולה בקורונה עים כל המוטציות הקשות,מוסלמי ארור,בן של מוסלמי ארור,בקרוב כל המוסלמים היצורים הכי מתועבים יהיו עפר מחוץ למדינת היהודים טמאים. ומסריחים,
2
שמחה
זקנה | 07-06-2021 13:22
שמחה שהצבעתי סמוטריץ ורוטמן
3
אכן
יוספה | 07-06-2021 13:23
ניכרים דברי אמת.
4
לכל אחד יש מחליף הבעיה שהמחליף של נתניהו וגםכ
קלע ביד דויד | 07-06-2021 13:31
לעם ולאזרחי ישראל חלילה תהיה בעיה כי במדינת הגמדים רעש ומהומה זה התרחיש שיהיה בתוספת ליברמן באוצר עוצו עיצה ותופר.
5
המראיין לא נותן לו לדבר נו מזה???
יעקב | 07-06-2021 13:58
ממליץ לך להקשיב לשיח אתה לא נותן לשמחה להשלים משפט לא נעים לשמוע
6
בנט הבוגד הנאלח...
איתי | 07-06-2021 14:08
בנט הבוגד הנאלח שעשה את מעשה הבגידה הגדולה בתולדות המדינה, לא נשכח ולא נסלח.
7
אלמ מתן, אתה...
כ | 07-06-2021 14:09
אלמ מתן, אתה פיון במהלך שנועד להקים מדינה בינלאומית ולמחוק את המדינה היהודית.
8
אם סמוטריץ לא...
אוהבת את התורה, העם והארץ | 07-06-2021 14:11
אם סמוטריץ לא היה מחבל בהקמת הבית היהודי וכמוהו הרב דרוקמן וביבי, המצב שלנו היה שונה לגמרי. תודו קיבלתם בזה
9
2000 שנה ולא למדתם , הקיצוניות מובילה לתהומות
הוגה דעות | 07-06-2021 14:15
לנצח תרדפו אחרי הזנב שלכם . ודי לחכימה ברמיזה!
10
איך אלוקים מסדר את כל החלקים - תודה לבורא עול
שמחה | 07-06-2021 14:19
על כל הטוב שאתה עושה לנו תודה לך שבאמצעות השליחים שלך הרבנים והעסקנים יש לנו סופסוף ראש ממשלה שלא קוראים לו בנימין נתניהו ! יש אלוהים ,שמעת את תפלתי!
11
רק לא לפיד....... תזכיר...
דרך ארץ קדמה לתורה | 07-06-2021 14:20
רק לא לפיד....... תזכיר לי לאיזו מפלגה אתה שייך? עברת קורס מיוחד לניבולי פה? האדם נברא בצלם גם אם הוא לא מתאים לך, אין לך שום זכות לדבר כך אל יציר הבריאה
12
רק בגלל הציונות הדתית וסמוטקיץ קמה ממשלת בנט
מרים | 07-06-2021 14:51
באופן טיפשי יצאתם מיד נגד רעם ובהתלהמות ובכך הוכחתם לתקווה חדשה ולבנט שאין ממשלת ימין אפשרית, בכדי שיתרכו ויבואו לממשלת נתניהו לולי היו יודעים שאין התנגדות לרעם. עוד מי ששיקם את בנט זה לא פחות מאשר סמוטריץ כאשר בבחירות הקודמות בכדי לקבלת בכורת המגזר של המחנה הדתי הלאומי במקום הרב פרץ העדפתם ללכת עם ימינה ובכך לסכל את מהלך ההסכם של הרב פרץ עם בן גביר. לולי הייתם נכנסים אז עם הרב פרץ ובן גביר במקום ההליכה לימינה , אז ימינה הייתה נופלת. אך, העדפתם את האינטרסים הפוליטיים הצרים שלכם במקום טובת המדינה !! סמוטריץ והציונות הדתית הם האחראיים הראשיים בגלל חסר אחריותם בהקמת ממשלת בנט לפיד ! ולכן, אסור להמשיך להסתמך עליהם ויש להקים מפלגה מחודשת של המגזר הדתי הלאומי . אסור להפקיר את בכורת המפלגה בידי מתלהם וכפי שאומר מיקי זוהר פרי לא בשל...
13
כולם יתגלו במערומיהם
מאיר -עברי אנכי | 07-06-2021 15:01
כל אנשי הצווארון הלבן, הבכירים, הדתיים והלא דתיים - המושחתים, הרמאים, המשוחדים, הגנבים והנואפים, אלה החיים על גב אחרים והעושים עוול - בכל משרדי הממשלה והמשרדים בארץ ישראל, כולם יתגלו במערומיהם. הקדוש-ברוך-הוא יגלה את כולם, חלק בתקשורת, חלק בשקט וחלק בייסורים ומחלות. הקדוש-ברוך-הוא מזכך את העולם ומכין אותו לגאולה ומשיח. אנחנו נמצאים בתקופה של זיכוך של עם ישראל. היום הכל מתגלה, יש מצלמות והקלטות בכל מקום. מי שידיו נקיות ישמח וירקוד. מי שידיו לא נקיות, מי שחוטא ועושה דברים לא טובים – שיתקן מהר מהר מהר. אם לא, בזמן הקרוב יתגלה במערומיו ובבושה גדולה מאוד מול כל התקשורת.
14
מר רוטמן הנכבד - עדיפה ממשלה עם השמאל
שְכּוֹיֵיח | 07-06-2021 15:14
מישיבה עם עוצמה.
15
הציונות הדתית מכילה...
ציוני | 07-06-2021 17:09
הציונות הדתית מכילה טרוריסטים מורשעים. אז אין הבדל אמיתי בינם לבין רעמ. שניהם רוצים מדינה דתית קיצונית כמו אירן. לא הבנתי מדוע הם לא מסתדרים, כל אחד רוצה להיות קיצוני יותר
16
למה הם לא...
משה | 07-06-2021 18:52
למה הם לא אומרים את האמת ביבי מפלג את העם (ימין שמאל) בנט מנסה להקים ממשלת אחדות ימין שמאל של מפלגות ציוניות . וברור לכולם שעבודה יותר ציונית מש''ס וליברמן יותר ציוני מהחרדים.
17
רוטמן ורוב המגיבים...
דני צור | 07-06-2021 20:59
רוטמן ורוב המגיבים יודונאצים שאפילו ליבוביץ לא חלם על רמת הגזענות שלהם
18
מי אשם
מאוכזב | 08-06-2021 8:35
תאשים את עצמך ואת סמוטריץ.