צפו: איך ומתי בלנסטון כבשו את המגזר? יצאנו לבדוק - סרוגים

צפו: איך ומתי בלנסטון כבשו את המגזר? יצאנו לבדוק

איך הנעל שיוצרה לפני 150 שנה לחיילים אוסטרליים במלחמת העולם הראשונה, הפכה רשמית לנעלי היום-יום של המגזר ועל הדרך גם לשבתות וחתונות? מנהל המכירות הארצי של בלנסטון באולפן | צפו:

הנעל שפיצחה את ה-DNA הישראלי | מותג בלנסטון כבר מעל שני עשורים בישראל, ומאות אלפים ישראלים כבר רכשו את הנעליים: גברים ונשים, מבוגרים וילדים (ממידה 24 ועד 48), ונדמה שאין עוד נעל שחוצה כך מגזרים ומגדרים.

הבאנו לאולפן סרוגים את יוסף ינון, מנהל המכירות הארצי של בלנסטון, כדי לנסות להבין את סוד הקסם של הנעל, וזאת על רקע החגיגות העולמיות: 150 שנה למותג בלנסטון, חגיגות שהחלו ברחבי העולם, כאשר ישראל היא המדינה הראשונה לאחר אוסטרליה בה החלו החגיגות. כנראה שלא סתם.
באתר ווישוז – היבואן הרשמי של נעלי blundstone בישראל תוכלו למצוא את כל הדגמים החדשים עם הנחות באתר | לכל הפרטים לחצו כאן >>

נעלי בלנסטון. צילום: יחצ

נתון מפתיע: בישראל המכירות הכי גבוהות פר-נפש של בלנסטון לאחר אוסטרליה: "הציבור הישראלי התאהב בנעל הזו, במותג בלנסטון", אומר ינון, "הנעל מאוד חזקה ואיכותית, אפשר לטייל איתה, לעבוד איתה, לצאת איתה, זו נעל שתפסה בכל המגזרים, במבוגרים, ילדים ונוער".

אז איך הכל התחיל? לפני שני עשורים, בשנת 1999, עמוס הורביץ, היבואן הרשמי של בלנסטון בארץ, הביא את המותג דרך חברה שנקראת "קולנוע חדש" – חברה שמייבאת המון המון מותגים תחת המטריה גם של רשת "ווישוז". בלנסטון היה המותג הראשון של החברה, ולאחריו הגיעו הקרוקס ועוד מותגים בינלאומיים. ככה הפכו החנויות של ווישוז (לשעבר "קרוקס אנד מור") ממותג אחד לחנויות שמוכרות מותגים רבים יחד עם אתר אינטרנט מאוד גדול".

הציבור מכיר בעיקר סוג אחד של נעל בלנסטון, החברה מייצרת עוד דגמים? "חברת בלנסטון מייצרת במשך 150 שנה מגפיים, תמיד מוסיפים למגף פריטים ומשנים את העורות, ועושים עיצובים לילדים ועוד, אבל הכל בדרך מאוד איטית ושמרנית כדי לא לפגוע במותג המצליח. השוק הישראלי גם שמרנים ואוהבים מאוד את המותג כמו שהוא. אנחנו מחדישם כמעט כל שנה, מוסיפים דגמים לנשים, ובצבעים שונים, אבל הציבור הישראלי שומר על אותו קצב מכירה של הדגמים הקלאסיים".

הנעל לכאורה לא נחשבת אופנתית, ובכל זאת פרצה: "מה שמיוחד בבלנסטון זה שהיא התחילה כנעל ששווקה לעבודה, ועם הזמן לקראת שנת 2010 המותג התחיל לעלות דווקא באיזור ירושלים ודווקא במגזר הדתי. הדגם המוכר והידוע – 561 – פרץ במגזר הדתי וגם קראו לו אפילו 'נעל חתנים'".

עוד באותו נושא

עכשיו: מבצעים והנחות על כל מותגי בלנסטון

הפריצה הגיעה דווקא מירושלים ובמגזר הדתי? "כן, העלייה התחילה מירושלים וזה נתן את הבשורה לכל מדינת ישראל. ישנן נעליים שהן לפי הטרנד, מנסים פעם-פעמיים ולא ממשיכים. בבלנסטון – בגלל הנוחות שלה והאיכות בחומרים הכי גבוהים שיש בעולם, בגלל זה אנשים חוזרים וקונים אותה עוד פעם ועוד פעם. כל שנה ישנו אותו קצב מכירה, ואנשים אוהבים את הנעל וישנם פידבקים חיוביים".

החגיגות העולמיות התחילו חוץ מאוסטרליה – דווקא בישראל. זה אומר משהו על חוזק השוק בארץ? "החגיגות מתחילות בישראל כי בלנסטון מביעים את הערכתם ורואים בנו שותף בכיר, שותף חזק, גם וותיק מאוד. בחברה מאוד אוהבים את הפעילות שלנו וגם לומדים ממנה את כל הפריצה שנישתה בישראל".

באתר ווישוז – היבואן הרשמי של נעלי blundstone בישראל תוכלו למצוא את כל הדגמים החדשים עם הנחות באתר | לכל הפרטים לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
וואו מרשים!, הוא אומר שהציונות הדתית היא
אור | 20-01-2020 13:52
הביאה את התפוצה של הנעלי בלנסטון בתור אופנה יפה מה שהגביר הצורה עצומה את המכירות שלהם (ולא רק כנעלי עבודה), וואו!!, הוא בעצם אומר שהטעם האופנתי של הציונות הדתית הוא טעם כללי, שמתאים לכל המגזרים בארץ (סתם מעניין הוא אמר, שמדינת ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שהנעל הזאת נתפסה בתור פאשן=אופנתית!!, וזה התחיל מהציונות הדתית בירושלים!!!). זה מגניב.....
2
וואוו מרשים, שמתם לב מה הוא אמר !!
אור | 20-01-2020 13:59
שהציונות הדתית הביאה את התפוצה של הנעלי בלנסטון בתור אופנה יפה בכל הארץ ואצל כל המגזרים!!, מה שהגביר הצורה עצומה את המכירות שלהם (ולא רק כנעלי עבודה), וואו!!, זה בעצם אומר שהטעם האופנתי של הציונות הדתית הוא טעם כללי, שכל המגזרים השונים מתחברים ומזדהים עם זה.... (הוא גם אמר שדינת ישראל היא מקום ראשון בעולם, שהנעל הזאת נתפסה בתור פאשן = אופנתית, ולא רק כנעלי עבודה!!, וזהכמובן התחיל מהציונות הדתית בירושלים כפי שהוא אמר!!) זה מגניב :)