נחנכו חדרי הייצור החדישים בישראל לייצור ופיתוח רדיו תרופות בקמפוס הדסה עין כרם בהשקעה של 13 מיליון ₪ - סרוגים

נחנכו חדרי הייצור החדישים בישראל לייצור ופיתוח רדיו תרופות בקמפוס הדסה עין כרם בהשקעה של 13 מיליון ₪

במעמד מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, יו"ר חברת ש.ר.י, אבי בלשניקוב ראשי מערכת הבריאות בישראל ונציגי האיגוד הישראלי לרפואה גרעינית נחנכו חדרי הייצור החדשים של חברת ש.ר.י (שרותי רפואה ייחודיים) בקמפוס הדסה עין כרם

נחנכו חדרי הייצור החדישים בישראל לייצור ופיתוח רדיו תרופות בקמפוס הדסה עין כרם בהשקעה של 13 מיליון ₪

חברת ש.ר.י הינה חברת בת של בית החולים הדסה עין כרם, החברה מתמחה בייצור ופיתוח מוצרי רדיו תרופות והינה היחידה בארץ שברשותה חדרים נקיים ומתקני ציקלוטרון (מאיץ חלקיקים) הכולל שמונה מודולים אוטומטיים לסינתזות של חלקיקים מסוגים שונים (מוצרי ציקלוטרון).

בניית חדרי הייצור החדישים ארכה כארבע שנים, וכללה חדרים נקיים ומערכות חדישות לייצור מוצרי רדיו תרופות ללא מגע יד אדם העומדים בסטנדרטים המחמירים ביותר של משרד הבריאות, כמו גם של הרשויות האירופאיות וה FDA האמריקאי, ומבטיחות שמירה על בטיחות מקסימלית של החולה.

עלות חדרי הייצור החדישים נאמדת בכ 13  מיליון ₪. מוצרי חברת ש.ר.י מסופקים לצורך בדיקות PET לבית חולים הדסה עין כרם ולשורה של בתי חולים ברחבי הארץ ביניהם: אסותא, בלינסון, שיבא, איכילוב ושערי צדק.

מיקומם של מתקני הציקלוטרון – הינו כארבע קומות מתחת לפני האדמה בחדרים בעלי דפנות בטון בעובי 2.5 מטרים, דבר החיוני לשמירה על בטיחות הסביבה. יצוין כי חברת ש.ר.י הינה היחידה בישראל שברשותה שני מתקני ציקלוטרון המייצרים במקביל ומהווים גיבוי למקרה שאחד מהמתקנים נמצא בתחזוקה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו