אכלנו ושבענו: עוד עונה של מאסטר שף נגמרה - סרוגים

אכלנו ושבענו: עוד עונה של מאסטר שף נגמרה

בזמן שאתמול חלק גדול ממכם העדיף לישון, לשבת עם המשפחה/חברים או סתם לצפות בגשם ובסערה- שודר בערוץ 2 הגמר הגדול של מאסטר שף, שהעניק את התואר השף של ישראל לשף המקושר טום אביב. אז מה בכל זאת גרם לי לרגעי הנאה מהתכנית הזו? ספויילר: זה לא האוכל

author-image
אכלנו ושבענו: עוד עונה של מאסטר שף נגמרה
  צילום מסך מתוך אינסטגרם

בזמן שאתמול חלק גדול ממכם העדיף לישון, לשבת עם המשפחה/חברים או סתם לצפות בגשם ובסערה- שודר בערוץ 2 הגמר הגדול של 'מאסטר שף'. כן אתם לא היחידים שהגמר 'הגדול' הזה לא הזיז לכם עפעף, מדובר כבר בעונה 6 של תכנית בישול, שדי שבענו ממנה.

בכל זאת על אף המיצוי הגדול מכל השפים, אימי היקרה- החובבת תכניות בישול למינהן (גם אם מדובר בסתם בשף לא ידוע שמבשל פסטה בשידור חי) ביקשה יפה שאצפה איתה בגמר הגדול של העונה השישית של מאסטר שף ואני שרוצה בעיקר לעשות מצוות 'כבד את אביך ואימך' למען האריך בימים ובמילים- מצטרפת אליה.

טוב אז מה ראיתי שם מעבר להמון המון פרסומות? (במיוחד של יוטבתה) ראיתי כמה אנשים עם אהבה עצומה לאוכל, מכינים אוכל בזמן קצוב ומתפללים שהשופטים יאהבו ושלאייל שני לא יהיה סיפור ארוך מידי על המנה, כי אחרת שוב נצא להפסקת פרסומות.

הרבה תפילות ואוכל ביתי (צילום מסך)

הרבה תפילות ואוכל ביתי שהובילו אל הגמר הגדול(צילום מסך)

טעם ביתי מנצח

מה בכל זאת היה טוב בסיפור הריאלטי אוכל הזה? אז זה מתחלק לשתיים. החלק הראשון הוא ההוכחה שאוכל של בית, שמחובר לשורשים- כמעט תמיד מנצח וטעים יותר. אפילו לשופטים- שפים שנהנים משמות גדולים, עיצוב עילאי ומתנשא ויוקרה מוגזמת. ושלא תבינו אותי לא נכון- מנות שף ומסעדות שף הן נהדרות ואני מאוד אוהבת את האמנות והיצירה שהן טומנות בתוכן. אך כשרוצים אוכל שממלא את הלב ובעיקר את הבטן ובלוטות הטעם האוכל הביתי, עם הסיפור המשפחתי והריח של שישי מנצח לפחות מבחינת הטעם.

טעם של בית הצליח לנצח את מנות השף צילום מסך

טעם של בית הצליח לנצח את מנות השף (צילום מסך)

בתכנית הגמר הנוכחית היה ניתן לראות שדווקא מנת הקציצות הטוניסאיות של המתמודד יונתן ביטון, הצליחו להמיס ולרגש את לב השופטים ולהעביר אותו ישירות לגמר הנכסף. על אף שלצד המנה המסורתית של ביטון נחו שתי מנות של המתמודדים האחרים מושקעות לא פחות וכנראה יותר מידי, שהביאו הבטחה גדולה מבחינת מראה חיצוני וטעם כנראה הרבה פחות ברמה הזו.

 

הקרקס הנודד של אייל שני 

החלק השני בסיפור הוא אייל שני- אם כבר המשכתי לצפות בתכנית זה הרבה בזכותו. אין לי דרך להוכיח אם המטפורות והדימויים שיוצאים לו מהפה אחרי שהוא לועס משהו באות ככה באופן טבעי או שצוות שלם יושב לכתוב לו את זה והוא רק שחקן מעולה. אבל מה שבטוח גם אם אין לכם שום עניין באוכל, הדמות הזו לא תשאיר אתכם אדישים לרגע.

השיא שלו בגמר הזה היה כשהוא הגיע בדו קרב האחרון לטום אביב וטעם מרוטב הקארי שלו. לשמוע אותו אומר 'שהרוטב הזה הוא ממש בטעם 'ארסי' והוא מרגיש כאילו הכיש אותו משהו' -משאיר כמה רגעים של בהייה במסך וניסיון להבין האם הרגע הוא התכוון להגיד שהוא טעם משהו נוראי או שדווקא אהב. אפילו חבריו השופטים ניסו לתת פרשנויות שונות והוא בשלו- 'טעם טרופי רעיל'.

מבולבלים? גם אנחנו

מבולבלים? גם אנחנו (צילום מסך)

בסוף כמו בכל תכנית ראליטי 'מפתיעה' טום אביב, הבן היפה של אחד מהשפים המוכרים בצמרת הקולינריה ולשפים ידועי שם בהם גם השופטים בתכנית, ניצח. מה אומר ומה אגיד? משחק מכור? סתם צירוף מקרים? או פשוט אכלנו ושבענו מ'מאסטר שף' ומכל תכניות שף אחרות באופן כללי.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
משחק מכור
גיא | 14-12-2016 12:37
הצביעות שם חגגה ברמה הכי עלובה שיש. 100 על דג בגרבר על לטקס - מיכל הצבועה, ממש חדשנות באוכל חחחח מעניין אם טום ויונתן יפתחו מסעדה איפה יהיה התור????
מסטאר שף
דליה | 15-12-2016 1:34
יונתן מסטאר שף משחק מכור
2
פ
פ | 20-12-2016 11:03
פ