בן גביר באולפן סרוגים: נתניהו לחץ על הרב רפי: 'אני אשמור עליך - רק תבגוד בבן גביר'

בן גביר באולפן סרוגים: נתניהו לחץ על הרב רפי: 'אני אשמור עליך - רק תבגוד בבן גביר'

ראש רשימת עוצמה יהודית באולפן סרוגים תוקף את הבית היהודי: "ניסו למנוע מאיתנו להתמודד"; על ימינה: "פוסלים את כולם" והקושי עם אחוז החסימה? "משימה לא פשוטה, אבל הבאנו 84 אלף קול"

בן גביר: נתניהו הציע תפקיד שר לרב רפי אם יבגוד בי
  (צילום ועריכה: יוחנן בלייך)

ראש רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר מאשים באולפן סרוגים: "לראש הממשלה היה גם חלק בזה, הוא הציע לרב רפי תפקיד שר, ואמר לו 'אני אשמור עליך – רק תבגוד בבן גביר'", הוא מספר על הלחצים שהביאו להפרת ההסכם.

אחרי שבוע מטלטל אומר בן גביר: "אני מגיל 14 כאן לא בשביל ג'ובים, גורמים הכי בכירים בלשכת ראש הממשלה פנו אליו. "אף אחד לא דיבר איתי על משהו אידאולוגי, לא עושה לי את זה הכבוד". על נתניהו הוא אומר: "אני מתפלא על ראש הממשלה אם הוא היה מפנה את כיסאו לפני כמה חודשים ופורש מתפקידו ומשאיר את הזירה לגדעון סער, הייתה ממשלת ימין אבל אני הצדקתי אותו כי חשבתי שאסור שאנשים יפסלו אותו באופן אישי. אני מציע שהוא לא יעשה לי את מה שעשו לו".

בן גביר שלל את שורת ההצעות מצד בכירים בליכוד לרדת מריצתו לכנסת: "אף אחד מהם לא דיבר על משהו הגיוני, לא לבטל את הפרוטקשיין לחמאס וההסדרה עם החמאס, לא לדאוג לחלשים, לא לדאוג לציונות הדתית, שיורידו את שכר האולפנות והישיבות. אם הם יגידו 'אנחנו הופכים להיות איתמר בן גביר' אז יש על מה לדבר, הם יכולים להציע לי כבוד על העץ, אבל זה לא עושה לי את זה".

על הקושי בלעבור את אחוז החסימה: "אני מסכים שזו משימה לא פשוטה, מצד שני זו לא מפלגה שהביאה אלף אלפיים קולות, הבאנו 84 אלף קולות מכאן אנחנו מתחילים. אם נהיה ארבעה מנדטים ונגיע לכנסת פעם ראשונה בתולדות ישראל תהיה כאן ממשלת ימין, הרי נתניהו יצטרך לקיים בפעם הראשונה את ההבטחות שלו. פעם ראשונה מילה תהיה מילה".

"אני כל היום וכל הלילה מקבל הודעות מאנשים שאומרים לי אני לא הצבעתי לך, אבל הסכין בגב של פרץ והחילול הגדול שהם עשו, גם אין לאנשים אופציה, הם מבינים שפוליטיקאים מגיעים לאולפנים מבטיחים הבטחות ואף אחד לא מקיים".

ניסו למנוע מאיתנו להתמודד לכנסת

בן גביר מתאר: "הוא (הרב רפי) חוזר מלשכת ראש הממשלה, הוא כבר יודע שהוא בוגד בי, שהוא לא הולך לקיים את ההסכם, אני מקבל דיווחים בוואטספ, אני אומר לו: הרב רפי הכל בסדר? הוא אומר לי: 'תסמוך עלי מילה זו מילה' ואז מגיעה המזכירה שלו ולוקחת ממני את הטפסים  ומי שיודע כשאתה לוקח את הטפסים וכתב עליהם שם, אתה פוסל את הרשימה, כי אפשר לרשום שם אחר. ברוך ה' שהכנו טפסים מבעוד מועד, כי אמרנו אולי, אולי, תהיה אפשרות כזאת. אז ככה עושים? זו התנהגות? עם הגבעונים קיימו את השבועה. אז לבוא אלינו ולא רק לבגוד ולדקור סכין בגב, גם לנסות למנוע מאיתנו לרוץ לכנסת? שיא השפלות".

בן גביר מתייחס לאיום התביעה נגד גילת בנט, אשתו של השר נפתלי בנט: "יש להם סכסוך שכנים, מי שיודע שאני אומר משהו- אני אומר משהו ותחכה לדיווחים בנושא הזה".

אין ציונות דתית א' וציונות דתית ב'

"84 אלף אנשים שחושבים שונה ונראים שונה, יש לנו בעלי כיפות גדולות יותר ולפעמים גם קטנות יותר, יש לנו דת"לשים, מסורתיים ומעיירות פיתוח. בימינה שמו פס על כל הציבור הזה. למעשה הם אומרים 'תביאו את הקולות שלכם, אבל אתם לא תקבלו שום נציגות'. הם פוסלים את כולם: חרדים עובדים, חרד"לים. אני לא מדבר על הציונות הדתית בשטח, אבל  האליטה, הפוליטיקאים של הציונות הדתית, מי הם? רפי פרץ שתוקע סכין בגב, מוטי יוגב, עידית סילמן"?

על הפערים בציונות הדתית, בן גביר מביא דוגמא משיחה של אבא של סמוטריץ', הרב חיים ירוחם סמוטריץ', שבא לרב ליאור ואמר לו, 'החברה האלו טובים, אני אוהב אותם אבל הם לא ראויים להנהגה'. זה הסמוטריצ'יות, הם אלא שמנהלים את העולם, הם אלא שחושבים שרק הם ראויים לפוליטיקה ואיתמר בן גביר? הוא ראוי לייצג את הילדים שלהם במשפט שאני הטלפון הראשון בשעת צרה, לעשות הפגנות, אבל אל ראוי למלוכה. אין ציונות דתית א' וציונות דתית ב, אין כאן אנשים סוג ב'. הם מפחדים ממני ויודעים שאני אמתי אצלי 'מילה זו מילה"".

בן גביר תוקף בסוף את סמוטריץ':" אני יודע מה אמרה לו אחת המקורבות שלו לפני שנה, מה אתה איתמר בן גביר? הוא יאפיל עליך, הוא יותר דומיננטי ממך וייקח את כל ההצגה. למה הוא חשש מפריימריז מולי? ישפוט הציבור", סיכם בן גביר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
120 תגובות - 62 דיונים מיין לפי
1
ירד מדעתו. חצוף וגס רוח
בר כוכבא | 22-01-2020 15:20
אחרי הנזק שגרם למחנה שלנו בבחירות האחרונות, אסור לדרוך במשרד שלו ולשכור אותו לשום משימה
בן גביר יקר, פגעו בך, דום! והשם יתבע עלבונך.
אביגדור | 23-01-2020 11:29
בן גביר, חבל על הראיון המיותר הזה. אין לך מה לדאוג, אתה עובר בגדול. רק אל תלכלך על אף אחד, אל תפגע באף אחד, אל תדבר על שפגעו בך. תתרכז רק בהמשך עשיה. הציבור איתך הרבה יותר ממה שבעבר. אתה תראה שאפילו ביבי, יבקש מבוחרי ליכוד להצביע בעדך, על מנת להבטיח שתעבור את אחוז החסימה. ויש לי הרגשה, שגם ביבי בעצמו, משפחתו וסביבתו, יצביעו עבורך.
יש לו יותר לקוחות מאשר מצביעים לסמוטריץ
ל"בר כוכבא" הנקניק | 22-01-2020 18:21
ברוך השם הוא עמוס בעבודה תמשיך ללכך ולקנא עבד נרצע כמותך
אינך מפסיק כל יום להשמיץ את בן גביר-קנאה????
לבר כוכבא | 22-01-2020 18:10
לא מסכימה עם מילה אחת שלך ואחד בשם בצלאל שמקנא בעוד בן גביר. איני מכירה אותך אלא מה שאתה כותב באתר זה - אבל בטוח שאינך מגיע לקרסולי עוד איתמר!! אנו נמשיך להצביע כמו בעבר לעוצמה ואגב, גם נתרום כסף להצלחת הבחירות !!
רק בן גביר
עופרה | 22-01-2020 17:01
שתעשה מאית ממה שעושים אנשי עוצמה יהודית למען חיילי צה'ל ועם ישראל . אז תוכל לדבר חצוף. רק עוצמה יהודית תמיד ולעולם
תאשים את נפתולי ושקד
עופרה | 22-01-2020 16:54
מי שהרס את הבית היהודי והביא את הרפורמים ואת נשות בזיון הכותל זה נפתולי ושקד . מי שנטש וחזר לטחון את הבית היהודי עד אבק . מי שמוכר את ארץ ישראל תורת ישראל ועם ישראל בשביל כסא . זה ההנהגה שלכם . אנחנו נצביע לעוצמה יהודית לכם יש מצע לנו יש את תורת משה הקדושה
אמיתי לגמרי
בצלאל | 22-01-2020 16:33
בן גביר חושב שהוא יותר דומיננטי מסמוטריץ' החכם ובעל המעשה. ילד הבן גביר הזה, ילד!
2
שורף קולות סדרתי, חסר אחרית, בכיין וחולה אגו
עמיחי | 22-01-2020 15:33
בן גביר מפיל את ממשלת הימין
הוא כ"כ אידיאולוג שאין כמעט אנשים בציבור אנש
אהרון | 23-01-2020 0:26
אנשים כאלה, בטח לא בפוליטיקה-לכן הוא נתפס כתימהוני. כשהדור יהיה ראוי לאחד כזה-הוא יכנס לכנסת. כמה אנשים בעולם הזה היו מוותרים על משרות במשכורות עתק?? והרי לא ביקשו ממנו לאכול טרפות בשביל המשרות הללו, רק לוותר על האידיאולוגיה.
בנט שורף קולות
שי | 22-01-2020 22:04
הוא לא הכניס אותו פנימה אז שלא יתבכיין. מישהו צריך לשאול את בנט. האם התמונה הזאת שווה הקמת ממשלת שמאל? ברשימה המשותפת יש תמונות של מחבלים
אתה זה הבכיין ולא אחראי
עמיחי | 22-01-2020 16:12
תגובות כאלו הם מה שמנעו עוצמה במועד ב. ולא למדת לקח. בושה וחרפה.
3
משקר את כולם ,בחיים לא התקרב אפילו ל% החסימה
שמואל | 22-01-2020 15:40
אתה גם 80 א' לא תקבל, תשקורת השמאל ניפחה אותך פעם שעברה להפיל את הימין ובטח תעשה את זה שוב. כשהיה איחוד והיית בפנים לא הבאת כמעט כלום. ובניגוד לשקרים ולחירטוטים שלך לא הכנסת אף אחד לכנסת, בסקרים בלעדיך הם קיבלו כמעט אותו הדבר וברור שהיו נכנסים מצוין בכל מקרה. אגב, תשים כיפה עד הכתפיים, לפי ההתנהגות שלך לא ארץ ישראל ולא עם ישראל ולא תורת ישראל לא מעניינים אותך. נקמה (מעניין על מה), איזה גבר.
עדיף לפנות את עמונה?
עוצמה | 22-01-2020 16:36
ימינה והליכוד פינו את עמונה ונתיב האבות. ושרפו את הדרום וחגיגה של בלוני נפץ בשמיים עדיף? רק מנהיגות אמיתית וערכית עוצמה יהודית
4
בן גביר
אריק | 22-01-2020 15:43
עוס הפעם התחלת לדבר דברי בלה ? פעם הערכתי אותך עכשיו כבר לו תשתחרר ממידה הגאווה שלך זה יעשה לך טוב
התרגלנו שכל הח"כים חובבי ג'ובים אז שכבר מגיע
דוד | 23-01-2020 0:37
מישהו אחר הוא נתפס לנו כתמהוני ומוזר. רק שינוי בתודעה שיש בודדים שלא מחפשים את מה שרוב העם מחפש ,ורוצים שינוי למען העתיד של העם, ולא חושבים על העתיד של הכיס שלהם (אולי כי בן גביר מספיק עשיר ולא צריך כסף ) ואין להם שיגעון גדלות, רק שינוי כזה יוכל לתת צאנס לאידיאולוג אמיתי להיכנס לכנסת. והלוואי שנזכה...
שום גאווה
עוצמה | 22-01-2020 16:37
הוא לא מחפש תפקיד ולא חכ . מי שגורם לו להתמודד אלו ימינה והליכוד שמתנהלים יותר גרוע מהשמאל
עם שנאת חינם כזאת
עמיחי | 22-01-2020 16:18
באמת מגיע לכם ממשלת שמאל. וגם שיגרשו אתכם מבתיהם.
5
בן גביר ברחת מפריימריז שבצלאל דרש, היינו פה
הציבור | 22-01-2020 15:43
אני מהציבור ואתה פשוט שקרן שעושה מכולם מטומטמים, בצלאל היחיד שהתחנן ודרש פריימריז ואתה ופרץ בלבלתם את המוח וברחתם!! רוצה שנוציא לך את כל הכתבות?! מדבר שקר תרחק!!
בן גביר פרסם בפייסבוק שלו לאנשים להתפקד
האמת ורק האמת | 23-01-2020 0:30
לקראת הפריימריז. סמוטריץ באמת רצה פריימריז אבל רק מול פרץ. ברגע שגם בן גביר נכנס לתמונה הוא חזר בו.
סמוטיריץ שווה 5000 קולות.
יובל | 22-01-2020 22:08
עוצמה כבר 100000
אתה מדבר שטויות
יודע | 22-01-2020 17:28
בן גביר רצה פריימריז זה רפי פרץ שלא רצה בכלל וסמוטריץ׳ שבהתחלה רצה פריימריז וברגע שראה שאיתמר מוכן לזה הוא שינה את דעתו ובחר לבקש פריימריז רק בתוך הימין החדשהבית היהודי-זה היה מהפחד שלו שאיתמר יותר פופולרי והוא יינצח..!
כתבות
עוצמה | 22-01-2020 16:40
דווקא כתוב בכתבות שסמוטריץ חזר בוא מרעיון הפריימריז!!!! ואמר בחירות אצל חברי המרכז של המפלגות סמוטריץ פוחד שעוצמה תנצח אותו
לא נכון, בצלאל רצה פריימריז לכולם כולל עוצמה
אחד | 22-01-2020 16:39
בצלאל אמר בפירוש שהוא רוצה פריימריז מקצה חקצה של הציונות הדתית ומה שהציבור יחליט שיחליט. פרץ בתגובה בלע או מילא פיו מים, כנל בן גביר, בסוף בן גביר נתן איזה ראיון שבו התחיל למרוח בסיפוקים על רבנים כביכול ומה שהיה בעבר ומה שיהיה בעתיד, וסירב להתחייב לפריימריז מיידיים והעדיף לבטח את עצמו בהסכם עם פרץ, הסכם שלא סופר את הציבור. אני אישית התחננתי בפני בן גביר שיסכים לפריימריז.
סמוטריץ
זה לא מדויק | 22-01-2020 16:16
הוא אמנם רצה פריימריז אבל לאיחוד הלאומי ולבית היהודי ביחד בלי בן גברי. נראה לי שהוא חשש שהחברה של עוצמה ישתלטו על הפריימריז. הוא תכנן לאחד את המפלגות בלי עוצמה ואז לחבור אליהם בבלוק כלשהו.
6
סביב אחוז החסימה
מתנדנד | 22-01-2020 15:45
חוץ מללכלך על כל העולם הוא לא מסוגל לכלום.
מסוגל לאכול 2 קילו בורקס ב 5 דקות!
מסוגל בהחלט | 23-01-2020 9:23
זכה בתחרות אכילת בורקס בשוק של חברון! מספיק עם ההתנשאות והזילזול. מדובר בעילוי בתחום טחינת בורקס!!!
7
חבל
חנה | 22-01-2020 15:50
חבל שהגענו לזה והאמת שבנט אשם בכל. הוא, שבכלל לא רוצה להנהיג את הציונות הדתית ורק מחפש לברוח ממנה, הפך להיות המחליט מי זה ציונות דתית ומי לא. היה צריך להכניס את כולם למפלגה, כולל בן גביר שמייצג קבוצה גדולה בציונות הדתית ולהביא על כולנו שלום וברכה. במעשה הזה כולם הפסידו. כולל ימינה שלא תקבל את הקול שלי.
8
בצלאל התנשא? כתבתם לו לקבל מה שהוכן לו ולשתוק
אין גבול לחוצפתך | 22-01-2020 15:51
עשיתם לבצלאל תרגיל על הראש, הלבנתם את פניו ברבים, המנכל שלך והמועמד לכנסת וסרלאוף הודיע פומבית שבצלאל צריך לקבל את המקום שהוכן והוחלט עליו בשבילו על ידכם ולסתום את הפה, יש לכם בעצמה בכלל איזשהו מוסר או דרך ארץ? יש שחצנים ומתנשאים מכם? אתם הרי לא עושים כלום חוץ מלקלל את כולם. מצביע שלכם ברשתות איחל לאנשים מוות. דתיים עלק. פורעי חוק בריונים וגאוותנים.
"הקבלות" של סמוטריץ
ערן שלו | 23-01-2020 11:08
שלומי היקר על איזה בדיוק קבלות אתה מדבר האיש ישב בממשלה שגירשה יהודים מעמונה נתיב העשרה ועוד ועוד דרום תא נכבשה אירגוני פשע ערביים עובדים עם רישיון הדרום תחת פרוטקשיין של החמאס ארץ ישראל נכבשת וסמוטריץ העיקר יש לו ג'וב שגם הוא בזכותינו מצביעי עוצמה כי הוא לא שווה 3000 קולות
לשלומי,אין בושה?? הרי בזכות מי שר???
מצדרביעי | 23-01-2020 0:49
כחרדי, שמסתכל מהצד, חייב לומר שיצאתם ואתם יוצאים מאוד מגעילים... והורסים את כל התדמית שלכם כאידאולוגים, עדינים, וכיוב...
בזכות מי בצלאל בכנסת?? בזכות עוצמה !
לשלומי | 22-01-2020 18:25
למה סתם לחרטט על עוד איתמר? אדם הגון וישר מה שאי אפשר לכתוב על סמוטי !! וגם על פרץ שרקד עם המגרשים בגוש קטיף-לא אשכח לו זאת לעולם. ועל כן אנו נצביע שוב לעוצמה יחד עם חברינו!!!!
מי זה בן גביר ש"ישאיר" לבצלאל משהו???
שלומי | 22-01-2020 17:03
בצלאל שר, עם המוני קבלות על עשיה, עם כל הכבוד לבן גביר שלא חרך ספסל בכנסת ולא הביא חצי הישג בזירה הציבורית. ועוד הקציתם לו מקום וחצי בעשירייה, השפלתם וביזיתם אותו, סליחה מי זה בן גביר שיקצה למישהו משהו??? השתן עלה לראשו, בן גביר משלם את מחיר השחצנות והפחדנות שלו
מה אתה אומר
עוצמה | 22-01-2020 16:44
בן גביר תמיד היה ועדיין בעד פריימריז. ובמועד א מי דחף את מי למקום ה5 ו8. ובמועד ב רק 8. סמוטריץ ובנט. לעומתם בן גביר השאיר לסמוטריץ מקומות מכובדים שליש לכל מפלגה
גם אם בן גביר אשם בסילוק פריימריז, רפי פרץ
אריה | 22-01-2020 16:39
אשם הרבה יותר. אבל את רפי פרץ לקחתם למרות שבן גביר מביא הרבה יותר מנדטים
9
שכחת לבכות שזה כי אתה כורדי
מתן | 22-01-2020 15:54
נמאס ממך ומהתירוצים והשקרים שלך. נוכל.
10
צודק
אוחנה | 22-01-2020 15:55
מה שבן גביר יעשה הוא צודק. בן גביר כבר לא עושה חשבון לביבי ...ביבי חושב שכל מה שהוא רוצה זה יעשה. ביבי כאן זה לא הליכוד- לך הביתה כל עוד מאפשרים לך..אל תעשה את הטעות של קצב..אתה תשב בכלא, אם נכון שלקחתה שוחד. בן גביר צודק!!
11
מוליך שולל. אתה ביום הכי טוב מגיע למנדט וחצי
בנימין | 22-01-2020 15:57
תתבייש
אז למה ימינה לא הרימה חצי מנדט מהרצפה??
רמי | 22-01-2020 18:42
גם לפי דבריך מי שהוליך ומוליך שולל זו מפלגת הנוכלים ימינה
מהבית-היהודי עברתי לעוצמה יהודית
ימינה שקרנים | 22-01-2020 16:19
ומי שלא טוב לו, יום טוב לו
אתה טועה
אוחנה | 22-01-2020 16:04
אולי אתה מתכוון שיקבל 4.5 מנדטים ובנט בקושי יעבור.
12
בן גביר מדבר כמו מרב מיכאלי ומתכופף ללהטב"ים
מי אתה בן גביר | 22-01-2020 16:01
שימו לב איך הוא כל פעם מדבר בזכר ונקבה, וכבר אומר ללהטבים כמה היה מתלהב אם היה לו ילד סוטה. איפה נועם הערכיים שנאמנים לתורה ואיפה אתה? בכלל לא מדובר בימני ולא דתי. מתחזה שמנסה להכנס לכנסת בכל מחיר למרות שאין לו סיכוי והוא יודע את זה
13
כל מילה חקוקה בסלע!
אין על איתמר! | 22-01-2020 16:06
בן גביר אכן משתתף במאבק על ארץ ישראל מגיל 14!!! האם יש מישהו חדור אמונה ונחישות יותר ממנו? יש לו כאריזמה נפלאה. איפה הוא ואיפה סמוטריץ'. איתמר בן גביר הוא הוא האדם שהכי מתאים להנהיג את הימין. אני מקווה שמי שנכשל להבין את זה עד עתה יפקח את עיניו. אני שמח שסוף סוף איתמר לוקח את ההנהגה ודורש את מה שמגיע לו בצדק. במשך שנים רבות הוא העדיף להיות מאחור ולתת לאחרים להוביל. סוף סוף הוא בקדמת הבמה וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים.
14
יש טעם בדבריו
רמי | 22-01-2020 16:09
הוא הכי אמיתי
15
למה לא הסכמת לפריימריז כשבצלאל ביקש שוב ושוב?
קובי | 22-01-2020 16:09
אתה פחדן ולא אומר אמת איתמר.
בצלאל ובן גביר שניהם רצו פרמייריז
יעקב | 23-01-2020 0:32
רק שבצלאל רצה רק מול פרץ. ברגע שבן גביר נכנס לתמונה, בצלאל התחרט. הנה עכשיו מול מוטי יוגב הוא לא מוכן להתמודד בפריימריז לבית היהודי.
על מי אתם עובדים? בן גביר התחמק מפריימריז
הכל מצולם ומתועד | 22-01-2020 17:11
עשה קולות של שטיח. הוא הסכים להתראיין פעם אחת בתקופה הזאת, פתאום הוא נהיה ביישן , ולא הסכים להתחייב לפריימריז בשום אופן כמה פעמים שלא שאלו אותו. אתן מדברים כאילו אנשים חא צפו בכל זה מהצד. אחרי זה הבנתי כמה בן גביר שקרן פתולוגי ועורך דין בדם שלא מפסיק לשקר
גם הסכים
הסכים | 22-01-2020 16:46
הוא מהתחלה אמר שהוא בעד הפריימריז אבל שם באליטה לא מעוניינים בעוצמה
זה לא נכון
דוד | 22-01-2020 16:40
בן גביר היה מוכן לפריימריז. היחיד שלא רצה פריימריז זה רפי פרץ . לסמוטריץ לא הספיק שבן גביר רוצה כי הוא רצה פריימריז עם הבית היהודי בפנים.
16
יש משהו מוזר בדרישה מהם לפרוש
כגן | 22-01-2020 16:14
פעם קודמת יכולתי להבין כי הציעו להם מקום. הפעם, גם לא מציעים להם מקום וגם אומרים להם לפרוש. איזה מין דבר זה? זה ממש לרצוח וגם לרשת. אז מי אמור לייצג את ציבור המצביעים שלהם?
אם מבוגרים לא מונעים מיצרים שימינה תפרוש
תשובה להלפגוט | 22-01-2020 18:48
שימינה תגלה אחריות למחנה הלאומי תפרוש מהמרוץ ובכך תאפשר לעוצמה לעבור ותחסוך אלפי קולות....הייתי שואל איפה הבגרות של בנט וסמוטריץ אבל אני מפחד שזה ייתפס כירידה אישית...
אתה מניח
גן | 22-01-2020 16:51
ואם הם יפרשו, לא תהיה מוטיבציה ללכת לקראתם בפעם הבאה. אולי ככה הם ישיגו שיורידו את אחוז החסימה, או שבכל זאת יצרפו אותם בפעם הבאה. לא ברור. מה שבטוח, מצביעים שלהם פשוט לא יבואו להצביע כי לא יהיה להם למי. זה לא שהקולות יגיעו למפלגות אחרות. אולי מעט.
יש הרבה מוזר בלהשאר במירוץ
חיים הלפגוט | 22-01-2020 16:37
עוצמה יהודית שרפה אלפי קולות לימין ב-4 הפעמים הקודמות בו רצה לבד. אין כל סיבה מדוע השריפה לא תימשך גם עכשיו. אם הם כל כך אידאליסטים, כפי שאדון בן גביר טוען- תצאו מהמירוץ. אמת, נעשה להם עוול אבל לא יתכן שאנשים מבוגרים יפעלו רק מרגשי נקם ובדרך ישרפו את ארץ ישראל שלטענתם כל כך יקרה להם. אתם לא ילדים קטנים שנפגעו ששורפים כל מה שיקא להם רק כדי להראות כמה העולם לא צודק.... תחשבו על מעשיכם.תתבגרו, בבקשה.
17
עשית דיל הכי מסריח על סמוטריץ ואתה עוד מצייץ?
דרור | 22-01-2020 16:14
ניסית להדיח אותו וגם השפלה את כל האיחוד החאומי, אתה לא מתבייש?
בן גביר לא הסכים לפריימריז מעולם, שקר
הכל מתועד | 22-01-2020 16:57
איך הוא פחד שיהיה בחוץ אם הםריימריז כללו את כולם? הוא פחד שלא יבחר בדיוק כמו פרץ, זו האמת ולא תתחמקו ממנה
מי שיזם את הדיל היה בן גביר
יצחק | 22-01-2020 16:55
הוא הציע את הדיל גם לבצלאל אבל בצלאל סרב לתרגילים כאלה ורצה פריימריז מהתחלה. איך יש דיל שהוא דו צדדי ורק פרץ נושא באחריות ?
לא
שלמה | 22-01-2020 16:42
הדיל הוא באחריות רפי פרץ. אין מה להוציא את הזעם על בן גביר. הוא בסופו של דבר היה מוכן לפריימריז וחתם עם פרץ רק כי דאג (ובצדק) שישאירו אותו בחוץ. לעומתו רפי פרץ דאג רק לפרץ, ופחד להתמודד בפריימריז כי ידע שיפסיד.
18
עוד מיליון שנה לא תגיע לקרסולי סמוטריץ
דרור | 22-01-2020 16:28
לסמוטריץ הרבה קבלות על עשייה, לך על צווחות במאגפונים. אתה עולה לדעתך על סמוטריץ , בדיחת השנה שהיתה מצחיקה אם לא הייתה כל כך עצובה. אגב, לצווח מבחוץ אפילו אם זה מאופוזיציה , שזה הדבר היחידי שאתה תהיה מסוגל לעשות, זו החכמה הכי קטנה. להביא הישגים מבפנים תוך שאתה נאמן לעקרונותיך, זה הקושי והאתגר הגדול והגדולה של בצלאל. בצלאל פוליטיקאי מחונן ועולה עליך בכל קנה מידה, קצת צניעות לא תזיק לך, חי בסרט. הקינאה בבצלאל העבירה אותך ואת פרץ ועוד כמה כמוכם על דעתכם עד שניסיתי להדיח אותו, את המנהיג הטבעי של הציונות הדתית, בתרגיל מכוער, ולירוק עליו ועל מצביעיו תוך כדי. אתה באמת חושב שלא שמנו לב למה פחדת כל כך מהפריימריז שהוא הציע? רק מה לעשות שהציבור , לא זה שבטוקבקים הממומנים אלא במציאות , מחזיק מבצלאל יותר מכולם , מרפי פרץ בכלל לא, וממך במקום 5 או 6 לפי הפריימריז שנעשו על ידי השטח. אבל אתה בטיפשותך לא רצית להתמודד בהם, היית מקבל מקום ריאלי בניגוד לפרץ. אבל בחרת לנסות לשריין את ישבנכם באופן לא דמוקרטי ובלי לספור את הציבור.
הפוך סמוטריץ לא גאוותן אין לו ביטחון עצמי
דוד | 23-01-2020 1:28
הוא ככ לא בטוח מעצמו שחושש בכלל לתת לבן גביר להיכנס לכנסת, הוא חושש מתחרות מולו. הכי קל לו מול בנט כי כל אחד מהם זה שונה, הוא חרדלי והוא לייט. ונוח לו מול שקד שהיא חילונייה. הכי מפחיד את הפוליטיקאים זה מי שדומה להם-פחד על המקום שלהם. ניתן לראות בכנסת חכים שהם חברים טובים לחכים ממפלגות שונות יותר מאשר חברות לאנשי מפלגתם. כי אם אחד בשמאל והשני בימין, ממילא לא מתחרים בינהם ולכן הם חברים.
סמוטריץ אפס אפסים בכל התחומים,קורות חיים רקים
Max | 22-01-2020 18:24
סמוטריץ שחצן יהיר גאוותן נוכל וכלומניק בכל פרמטר שתבחנו את זה!!!! אפס מוחלט בעשיה!!!! אפס מוחלט בצבא!!!!! אפס מוחלט בניהול!!!! כל כולו זה מטר וחצי של יוהרה יוקדת שחצנות מולדת וגאווה שלא יודעת שובע הגאווה של סמוטריץ כבר הפך למושג בציונות דתית שמישהו משתחצן אומרי לו מה נהיית לי סמוטריץ?
רק עוצמה יהודית
עופרה | 22-01-2020 16:59
בנתיים מי שאישר בניה לערבים בשטח ג זה סמוטריץ אז די . מי שבקולו אמר שללא עוצמה יהודית הוא לא היה שר אז תעשה בדק בית . מי שמכר את נשמתו בשביל כסא לא יכול להטיף מוסר. ללא מרזל הצדיק אתה יכולת רק לחלום לבקר בחברון מערת המכפלה . תפסיק זה רק מראה כמה קטנים אתם באמונה לך יש את סמוטריץ לנו יש את תורת משה הקדושה .
תקרא בעיון ותפנים.
א.ר | 22-01-2020 16:47
ציונות דתית תתעוררו! יש פה חבורה של פוליטיקאים צינים וערמומים שהשתלטו בדרכים מניפולטיביות על כל הציונות הדתית. גם אני סברתי כמו רבים מהציבור שלא ניתן לקיים פריימריז אם הולכים ב2 רשימות- חרדלית וליברלית כמו שהצהירו בנט והרב פרץ. בנט הכריז לכל אורך הדרך שהוא מעוניין ללכת ברשימה ליברלית/חילונית ולא כמפלגת מיגזר, לכן הוא לא מעוניין בפריימריז!. לפני החתימה עם עוצמה יהודית הרב רפי התקשר לבנט ושאל אותו אם הוא הולך על רשימה ליברלית?! בנט השיב שהוא מתכוון ללכת על המהלך עד הסוף,הרב רפי חתם עם עוצמה יהודית כשברור לו שסמוטריץ שמציג את עצמו כחרדלי ילך עם עוצמה יהודית ובית יהודי. סמוטריץ ישב על הגדר במשך שלושה שבועות ולא חתם עם אף אחד בתירוץ לא אמיתי שבית יהודי עם איחוד לאומי ועוצמה יהודית לא יעברו את אחוז החסימה. אם בנט מקים מפלגה ליברלית, ברור שכל החרדלים שהם 5 מנדטים היו מצביעים לרשימה הנל והיא הייתה עוברת. עצם הישיבה של סמוטריץ במשך שלושה שבועות והרפש שהוא הוציא כלפי עוצמה יהודית והרב רפי דרך ערוץ 7 גרמו להחלשה שלהם... סמוטריץ שלא חתם עם הבית היהודי גרם לבנט לא לחתום עם אף אחד ולהתלבט. המהלך של סמוטריץ גרם להחלשה של שתי המפלגות, בנט התחיל לפחד שגם הוא לא יעבור. ואז ניתן האות למהלך מתוחכם במיוחד. לקחת מינימום של חרדלים מהבית היהודי ואת עוצמה יהודית לזרוק בתירוצים . לכן, לקחו מהבית היהודי את גברת סילמן ושרה בק שמזוהות עם הקו הליברלי ואת יוגב ובן דהן דחקו למקומות לא ריאלים. את הרב רפי לקחו באין ברירה, כי בלעדיו אי אפשר לעשות שום מהלך של חיסול. הכל היה מתוכנן בקפידה יתירה. בנט נפגש עם הרב רפי על מנת למרוח זמן. כשעתיים לפני סגירת הרשימות נפגשו עם ראש הממשלה על מנת לדחוק אותו לפינה ולהפעיל עליו לחץ בלתי סביר. רבנים שקוראים לו לבגוד בעזרת משלים. ראש ממשלה שמביא לו סקרים שקריים. סילמן שימינה קנו אותה בשוחד ובגדה בו. בלחץ המטורף אני אפילו לא יודע אם רפי אחז ראש על איזה רשימה נוצרה פה, ממש רשימה של נוכלים עולם תחתון. ד.א שסמוטריץ חתם עם בנט הוא ידע שהמשמעות היא זריקה של 84 אלף שרובם בני הציונות הדתית ועוד יהודים טובים שרוצים ייצוג בכנסת. לדוגמא בישוב כוכב יעקב הצביעו למעלה מ50 אחוז לעוצמה יהודית! אני לא מבין!, כל מה שבנט יגיד הוא קדוש?! האם בנט שבגד בציונות הדתית במועד א', הוא רצוי יותר מעוצמה יהודית שהינם אנשים צדיקים, ישרים ונאמנים?! לאן הגענו????!!! אולי במקום לעשות עצומה לטובת הנוכלים, נעשה עצומה שנכניס דווקא את אותם צדיקים שכל חטאם הוא שהם רוצים ייצוג בכנסת?! ועכשיו אני אומר לכל עשרות אלפי האנשים שאומרים שעוצמה יהודית לא יעברו.... תצביעו בסקרים על פי השקפת עולמכם, אם תראו בסקרים שהם עוברים באופן יציב תצביעו להם בלי חשש. הגיע לזרוק את כל המניעות והפחדים שמכניסים לנו לראש אותם אנשים שרוצים את הקול שלנו, אבל בלי לתת לנו ייצוג.
סמוטריץ גאוותן
דגי | 22-01-2020 16:45
וגם הוא אחראי כמו אחרים למה שקרה. אי אפשר לפטור אותו מאחריות. כל אנשי ימינה מבחינתי אשמים באיכס הזה. אי אפשר באמת להצביע לחבורת הנוכלים הזו.
19
לא נסלח לך לעולם על הפלת הימין ופינוי הישובים
אל תבוא בקהל | 22-01-2020 16:30
שיהיה ויהיה רשום על שמך.
אל תסלח לממשילי המשלים על המים במדבר
רמי | 22-01-2020 18:54
כי המשל הנורא הזה הוא שיעמוד בבסיס ההכנה המנטלית של החיילים לפני העברתם של תושבי היישוב שלך למבואות עפולה אם אתה רוצה לעמוד מול המפנים ולומר להם שאין לך חלק באידאולוגיה שקרית זו לא רק שאסור לך להצביע ימינה אלא שאתה צריך לדאוג ששאר התושבים לא יצביעו למפלגת הנוכלים
ועד עכשיו לא היה שום פינוי ישובים?
יוסף | 22-01-2020 16:53
.
20
שתול שמאל ושב"כ, מבזבז קולות סדרת בכוונה
יואב | 22-01-2020 16:33
כבר שנים השמועות עליו מתרוצצות
כל המדינה כפופה לראש הממשלה
גלעד | 22-01-2020 17:18
מה הקשר? שתול של השבכ וחצי
השבכ כפוף לראש הממשלה כידוע
חחח | 22-01-2020 16:48
טיעון מגוחך.
21
כולנו בן גביר! #נץ בקלפי
עמרי סימן טוב | 22-01-2020 16:44
אנחנו רק עם איתמר בן גביר!
22
רק עוצמה יהודית
עופרה | 22-01-2020 16:48
כנראה יש לכם בעיית שמיעה. בן גביר מעוצמה יהודית לא מוכר את ארץ ישראל תורת עם ישראל בשביל כסא או תפקיד זה או אחר. לכם יש מצע לנו יש תורת משה הקדושה . אנחנו נצביע עוצמה יהודית .את הקול שלנו לא נותנים לצבועים! אנחנו נצביע עוצמה יהודית
23
נץ בקלפי
מדבר שקר תרחק | 22-01-2020 16:49
רק בן גביר ועוצמה יהודית. אנשי אמת!
24
בן גביר מכר את עצמי לטרוריסטים הלהט"בים
אתה בושה | 22-01-2020 16:52
ולפמיניסטיות, תמשיך להתחנף ולהתרפס בפניהם, צבוע וחסר עמוד שדרה, תפתח ספר תורה, איפה אתה ואיפה נועם!
רק עוצמה יהודית
עופרה | 22-01-2020 17:37
אתם מכרתם את ארץ ישראל עם ישראל ותורת משה הקדושה בשביל כסא . מי שצריך להיתבייש זה אתה . אנחנו נצביע רק עוצמה יהודית כי אותנו ואת הקולות שלנו לא קונים בגוב כזה או אחר .
25
סמוטריץ מינה כמה טוקבקיסטים שיגיבו.
יעקב סוויסה | 22-01-2020 16:56
כל התגובות לטובת סמוטריץ ממומנות על ידיו. רמת הטיעונים נמוכה למדי...
26
דווקא עוצמה יהודית
אברהם | 22-01-2020 17:00
פעם אחרונה הצבעתי ליכוד אבל ראיתי שזה לא עזר כי אין ממשלה אם עוצמ'ה היו נכנסים אז עכשיו היה ממשלה
אני סקרן מקצועי
אפרים | 23-01-2020 10:09
מתוך הסקרים שאני עורך באופן אישי יוצא לי להתמודד על התואר 'סקר ליום' מטעם עמותת 'יש לי יום יום סקר' שבהם יוצא שבנימין איש נתן ובן-הגביר איתמר, הם המובילים המנווטים והמוצלחים. בנימין מצליח לדחוף את השמאל לפינה שמאלית נידחת, ואיתמר מצליח לפרוש את מניפת-הימין לכיוון המרכז. בברכת: ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה - ממני אפרים.
27
מה קורה?חשבנו שרק אנחנו השמאלנים בוגדעם
שמאלן משועשע | 22-01-2020 17:11
עד עכשיו הימנים ציידו את הבוגדים בשורות השמאל והנה כיום הם מחפשים בוגדים בשורות של עצמם מצחיק לא??????
28
בן גביר תומך במשכב זכר, יקיר השמאל וויינט
מישהו | 22-01-2020 17:15
שימו לב איפה הוא מתראיין כל הזמן. מלקק ומוכר את הערכים הדתיים, גם הכניס נשים כדי לרצות את השמאל וגם הוא לא מפסיק להשפיל את עצמו בפני הסדומאים, כיפה גדולה עלעק
29
נ"ץ בפח , לא בקלפי
מוריה | 22-01-2020 17:16
ביחד עם ארץ ישראל ותורת ישראל שבן גביר יקבור
טב לשירותים ...
| 22-01-2020 22:49
טב לשירותים
פתק של ימינה גם לפח לא הייתי מכניס
החתול שמיל | 22-01-2020 20:53
קברתם את התורה את היושר ואת המוסר קבורת חמור אבל העיקר שעשיתם זאת באדמת המולדת הקדושה בושה בושה בושה
30
ריב לא מעניין בין ימנים קיצונים
חי | 22-01-2020 17:16
מילחמה על כיסא בין שני ימנים משיחים זההים בהשקפותיהם לא מעניין אותנו
ואותנו לא מעניין המריבות בין גנץ לאחמד טיבי
רמי | 22-01-2020 20:56
בעצם אולי את בנט ושקד זה מעניין כי אלו השותפים שלהם לקואליציה הבאה....
31
בחירות
ruti | 22-01-2020 17:22
חבל על הקולות שילכו לאבוד חבל גם שע'ד בן גביר לא יהיה בממשלה. אדם רציני אמיתי אידיאולוגי תורני. לדעתי שיעשה בלוק עם מפלגה חרדית העיקר שגם יכנס וגם יגדיל את גוש הימין.
32
לא חשבתי שאצביע לו, אחרי מה שעשו לו איןלי ספק
שירן | 22-01-2020 17:31
אחרי שתקעו לו סכין בגב, לא נותרה עוד ברירה חוץ מנץ בקלפי
33
בן גביר זה הליכוד האמיתי תפנימו
מוטי אמרוסי | 22-01-2020 17:35
ביבי או גנץ זה הכל אותו דבר אותה גברת בשינוי אדרת.. רק בן גביר יבצע (אם רק תתנו לו) את המצע של הימין האמיתי ריסון הבגץ מוות למחבלים ועודדד... כל עוד שלא תפנימו ניפגש בעוד בחירות שוב ושוב
34
#רק_לא_ימינה
אבי | 22-01-2020 17:45
#נץ_בקלפי
35
בגידת המפא"יניקים עם כיפה
Faisty kupid | 22-01-2020 17:56
בן גביר תותח על...תמיד היה תמיד יהיה...זרנוק באחורי הנבלים היהירים המתנשאים בביצה המצחינה של אני ואפסי עוד של האלטיסטיות של כלום ברעש וצלצולים בקקה המזרוחניקי המלוקק...כמו 2 השופטים בחבובות שמנותקים מהמציאות...נקמה עסיסית קרה ומוחצת נדרשת הפעם!!!אין לא תקום ולא תטור בענייני כלל ישראל!!!יש רק נקום נקמת בני ישראל מאת המדיינים!! הנבלים בית של גויים שבוגדים בסכין בגב באח יקר מוסר נפש...הרי לא היה כלום למדיין נגד ישראל!!רק שלחו בנותיהם להחטיאנו סתם!!!...הכל מנפיחות משחקי כבוד, לנקום בנו שהאפיפיור הראשי שלהם נטש ועבר לצד עם ישראל!!!...כך הטינופות בבית של גויים שבוגדים באחים... משתמשים וזורקים...יום נקם ושילם...הבה נקיים יום הבחירות כך!!!...יום נקמה עסיסית מטאטא באחורי הנבלים המלוקקים המתנשאים הבוגדים!!!...שיצא מפיהם... ובמרמץ מרוכז משותף של שלומי אמוני ישראל-האמיתיים- נכניס את עוצמה יהודית לשלטון יהודי באי!!!...
36
ברור שרק עוצמה !!!!!!
מיכאל | 22-01-2020 18:05
אין למי להצביע ! ליכוד=שחיתות ימינה=אנשים בלי מילה חרדים=שחיתות כל היתר מושחתים או שמאלנים, הימין האמיתי אנשי אמת אוהבי העם וארץ רק עוצמה יהודית !!!
37
ימינה נוכלים !!!
דנה הראל | 22-01-2020 18:17
את הניצחון של כל הנוכלים:בנט, סמוטריץ, בנט, שקד,כהנא,סילמן...,הייתי מכנה ניצחון פירוס. הם חושבים שדרך ריסוק ערכי המוסר הבסיסים, הם יצליחו לקבל לעצמם מנדטים. הם חושבים שציבור הדתי שבוי שלהם ועובד אצלם. אנחנו ביום הבוחר, לכם שאנחנו הפסקנו להיות עבדים שלכם. התנהגתם כמו בהמות, לא נצביע לכם! נצביע עוצמה.
38
מצביעים לצדיקים
רעות זיכר | 22-01-2020 18:17
למעשה בנט וסמוטריץ הרסו את המפלגה המפלגה הציונית דתית. כל הכבוד לכם, עשיתם מעשה היסטורי. כל הכיפות הסרוגות משוחררים מהצו ההלכתי להצביע למפלגת המגזר. מה שבטוח זה דבר אחד שלמפלגת הנוכלים:בנט,שקד,סמוטריץ,פרץ, כהנא וסילמן לא נצביע! נצביע עוצמה יהודית!
39
פעם ראשונה מצביע עוצמה יהודית
משה הרשקוביץ | 22-01-2020 18:18
זאת הפעם הראשונה בחיי שאני הולך להצביע עוצמה. בכל מקרה הסיכוי להשיג 61 מנדטים אבד, הרב רפי וסמוטריץ לא יקחו קולות מליברמן וכחול לבן, לכן מעדיף לזרוק את הקול שלי לפח של הצדיקים ולא של הנוכלים והקבה ישלם שכרם.
40
ימינה שקית הקאה
אריה קרמר | 22-01-2020 18:19
בנט ושקד בגדו בבית היהודי והשאיר אותם עם חובות ענק. בנט ושקד החליטו לעשות ועדת קבלה לציונות הדתית. מחללת שבת אין בעיה, יהודים צדיקים כמו עוצמה יש בעיה. סמוטריץ חבר לבנט כשהוא יודע שהמשמעות היא זריקת עוצמה יהודית, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את רשעתו. רפי בגד ביוגב וזרק אותו לכלבים. הפר את מילתו וחתימת כתב ידו, עכשיו הוא כותב מגילות שקרים על מנת להצדיק את מעשה הנבלה. סילמן בגדה ברפי על מנת ללחוץ אותו לפינה ולגרום לו להפר את ההסכם. יש מצב שכל החבורה הזאת תבגוד בכם, רגע אחרי שתשימו את הפתק המסריח שלהם.
41
בחירה מושכלת
חרדל חכם | 22-01-2020 18:19
שימו ! לפי הצפי ימינה אמורה לקבל 7 מנדטים כמו בפעם הקודמת. ‌האם אתה יודע מי נמצא במקום ה7 ברשימת ימינה?! עידית סילמן שבגדה ברפי שבגד ביוגב. האם אתה רוצה שהפתק שלך יכניס נוכלת לכנסת?!
זוכר מועד א שבנט הגדול יצא קטן? ההיסטוריה...
עמיחי | 22-01-2020 21:31
יחזור על עצמה. בנט הוא הרבה אויר. שום חומר. הבום של האויר בתחילת הקמפיין גם במועד א וגם עכשיו נתנו אשליה לעתיד ורוד. אבל בהמשך הקמפיין רואים - שאם כבר ימין פשרני אבל בהנהגה - ליכוד. אגב גם בליכוד יש דתיים. למה צריך בכלל מפלגה דתית אם אינו משקף שום עניין דתי?!! אתמהה! אז חלק גדול מנלהבי ימינה ילכו לביבי שבנט הוא ג'וק קטן בהשוואה אליו. והשאר שרוצים ימין אמיתי בלי טריקים שטיקים של ביבי; מפלגה ששמה דמם וממונם של יהודים קודם דם האויב יצביעו איתמר.
הסר דאגה מלבך
רמי | 22-01-2020 20:58
הם יקבלו הרבה פחות מ7
42
ימינה מרמים את הציבור
לוי | 22-01-2020 18:20
הסמוטריצים, הבנטים, הרפים, נערת הבושם משקרים עלינו ולא בסקרים
43
אני אופטימי
שלום ורשבסקי | 22-01-2020 18:20
למה לעוצמה יש סיכוי גדול מאוד לעבור?! הספקטרום של מצביעי עוצמה, הוא רחב הרבה יותר ממצביעי ימינה. ימינה פונה בעיקר לדתיים לייטים, 80 אחוז מהרשימה זה לייטים ממש. עוצמה יהודית פונה לכולם:חרדים, חוזרים בתשובה,מסורתיים, חילונים, דתיים לאומיים. לכן, אם הפעם בשונה מהפעם הקודמת, ביבי וימינה לא ילכו על הראש שלהם, הם יעברו יפה ויש סיכוי ל61.
44
זה הזמן של עוצמה יהודית
גדי אורנשטיין | 22-01-2020 18:21
בחירות זה לא הפגנה! לליכוד/לימינה יש מספיק מנדטים והם יעברו על בטוח. אין שום משמעות למפלגה גדולה, אלא רק לגודל הגוש. אם מפלגה אחת לא תעבור את אחוז החסימה, זה כאילו כל גוש הימין קיבל 0מנדטים. 0 מנדטים זה אומר שגוש השמאל עולה לשלטון והטרקטורים עולים על בית אל, עפרה, שילה, עלי, אלון מורה.... לכן, אנחנו זקוקים ל30 אלף ליכודנקים אמיצים שיצביעו לעוצמה יהודית. בלי ועדות קבלה, בלי שקרים, בלי זג
45
חידון נחש במי מדובר?!
זמרת | 22-01-2020 18:22
ככה מקימים מפלגה בציונות הדתית. מס4 הלך עם מספר1 על מנת לזרוק את מספר5. מס3 בגדה במספר1 על מנת לקבל מספר7. מס1 בגד במס 3 ו-4 על מנת לקבל מספר 2. נסו לשייך מספר לאישיות פוליטית המדוברת.
46
איש אמת
אני מצביעה חדשה אליו | 22-01-2020 18:23
כל אחד יצביע ולא יגיד חסימה מחסימה
47
בן גביר
ידידיה | 22-01-2020 18:43
זה לא עוזר שאתה צודק ,תסחוט את ראש הממדלה כמו פוטין כי הפעם אין לו סיכוי
48
עוצמה יכולה להגיע גם ל6 מנדטים
ירדן קמחי | 22-01-2020 18:49
כידוע הצבעה בסקרים, לא מבזבזת מנדטים. כולם להצביע בכל הסקרים רק לעוצמה יהודית. נראה מי יעבור את אחוז החסימה ומי יעלם מהחיים הפוליטים. זאת מחאה ציבורית נגד הנוכלים שרימו את כל הציונות הדתית!
49
עוצמה יהודית המפלגה היחידה שכולם אנשי אמת
ניסים | 22-01-2020 19:00
למרות שלא בהכרח אני מסכים עם כל מה שהם אומרים או מיצגים . הפעם אציביע להם כהצבעת מחאה . וגם בכל מקרה לא יהיה 61 והסיכוי היחידי זה אם יהיו עוד הרבה כמוני שיצביעו להם ואז יש סכווי ל61 ...
50
איתמר מחפש מלוכה.... "הרודף אחר הכבוד..."
טומפוז | 22-01-2020 19:21
הוא אומר מה אמר נתניהו... חחח. או שאיתמר נביא, או שהיה זבוב על הקיר בחדר בו דיברו נתניהו ופרץ.
בן- גביר ירדת לשפל המדרגה.
נחמה | 23-01-2020 13:12
מוטב שתשלוט על הלוע המטונף שלך.פותח את פיו ולא יודע לעצור.גרמת מספיק נזק בבחירות הקודמות.אתה משתפת פעולה עם הסמול והערבים של בלד ושל המשותפת. אתה תוביל לחורבן בית שלישי ,אתה נזק לארץ ולעם היהודי. סתום את פיך משתפ.
51
איתמר ימין לא מאמין
ג'וקר | 22-01-2020 19:28
משה רבינו נהג כמו איתמר ??? דוד המלך התראיין תחת כל זרקור, אני מתאים למלוך ??? אני מתבייש לראות אותו. התנהגות זו מתאימה לשמאלנים. ימין מאמין צריך צניעות. בשמיים יחליטו אם הוא ראוי. ואם כן יבואו עד אליו.
ואיילת שקד שלך ? חילונית אז מה אתה מדבר על דת
שין ברג | 24-01-2020 8:01
איפה ההגינות
את זה אפשר לומר על כל החבורה
טוב | 22-01-2020 20:32
אין שם אף אחד שנבחר על ידי הציבור והם מינו את עצמם ונלחמים על מקום לעצמם.
52
הפעם אני לא יצביע לימינה
מוישי | 22-01-2020 20:02
או לבן גביר או לאף אחד. עדיין לא החלטתי
53
ניכרים דברי אמת, פעם ראשונה בחיי שאני הולך
אביעד | 22-01-2020 20:43
להצביע לכם.
54
שכל ישר
משה | 22-01-2020 21:06
כידוע הצבעה בסקרים, לא מבזבזת מנדטים. כל מי שמאמין בדרך שלהם שיצביע בכל הסקרים רק לעוצמה יהודית. אם יגיעו ל5 מנדטים יציבים. תצביעו להם גם ביום הבחירות.
55
מה זה ? למראיין יש עגיל באוזן ? הרבי מרשה ?!
יצחק | 22-01-2020 21:23
רבי נוח עושה מה שנוח ! הרפורמים האלה משכתבים את התנך.
56
איתמר הציע פריימריז לכולם הרבה לפני...
יוסי | 22-01-2020 22:49
איתמר הציע פריימריז לכולם הרבה לפני בצלאל סמוטריץ' שרק רכב על הגל
57
כל מילה בסלע
סרוג | 23-01-2020 11:43
איתמר, אסור לכם לפרוש. אתם המפלגה הימנית היחידה על המפה. לא יהיה לנו למי להצביע אם תפשרו. יש סחף גדול אליכם בציבור, אנשים פשוט מפחדים לדבר. אומר את זה מידיעה אישית.
58
בן גביר אתה מגעיל
אלמוני | 23-01-2020 12:54
בן גביר חתיכת מגעיל, אף אחד לא בגד בך. כל ההסכם המגעיל שלך היה בגידה באיחוד הלאומי, ונסיון מכוער לפגוע באיש העשיה היחיד ברשימה. אז תפסיק עם דמעות התנין, אני שמח שזרקו אותך. כל העשיה שלך מסתכמת בהשמצות ובהכפשות בכל מיקרופון אפשרי, נגד הרשימה הימנית היחידה שתכנס ותפעל בכנסת. לצד זה אתה מפעיל קבוצת מטורפים ששולחים אלפי תגובות של טירוף נגד אנשי הרשימה. המטורפים הללו מייצרים לך נוכחות מרשימה באתרי החדשות, ונוכחות מתחת לאחוז החסימה בקלפי. אז תשתוק ולך הביתה!!!
59
כסאות, גובים, במילים אחרות: עמדות השפעה
דנה | 24-01-2020 0:07
השאלה היא אם מדובר בתפקיד בעל השפעה או לא. אם לא, אז זה סתם בשביל הכבוד. אבל אם זה תפקיד ביצועי בעל השפעה, לך על זה.
60
ביבי הוא מי שבזכותו כמעט עוצמה נכנסו, אז שתק.
תמר | 24-01-2020 0:10
באפריל הוא הפך עולמות שהבית היהודי יקחו אותם, ובספטמבר שחשב שיש סיכוי שיכנסו, לא הלך על הראש שלהם. אם היה להם סיכוי הוא לא היה הולך נגדם. הוא האחרון שחיפש לדפוק אותם, אז תפסיקו ללכלך עליו.
61
אתה בן גביר בוגד בכל הימין פעם אחרי פעם
אתה שתול שמאל | 24-01-2020 15:51
מכשיל סדרתי של ממשלות ימין
62
יורים ומשקרים
מנחם אוחיון | 24-01-2020 17:29
מה ?אתה מצפה מבנט, הוא נכד של כומר, בן של נוצרי מברלין יש לא דם של נאציזםף: והרב פרץ, היה אחראי על מותם של, שני לוחמים מיחדת החילוץ של חיל אוויר: אתם חבורה של מיץ זבל,! ‍♂️‍♂️