עימות בישיבה על הקורונה: "אתם קושרים אותנו" - סרוגים

עימות בישיבה על הקורונה: "אתם קושרים אותנו"

עימות קולני בישיבה על הקורונה, בין נפתלי בנט ונחמן אש ואגף התקציבים. בנט זעם: "מי שמכם להחליט כמה בדיקות ירכשו?". נחמן אש: "אתם קושרים לנו את הידיים והרגליים"

author-image
עימות בישיבה על הקורונה: "אתם קושרים אותנו"

גל האומיקרון ממשיך להתפשט והלחץ מתחיל לתת את אותותיו בתוך הממשלה.

עוד באותו נושא

"התפשטות האומיקרון תוביל לווריאנטים נוספים"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מדווח על עימות קולני שהתנהל הבוקר בין ראש הממשלה נפתלי בנט, ומנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש, לנציגי אגף התקציבים.

על פי הדיווח, בישיבה בנושא הקורונה בנט זעם על נציגי אגף התקציבים ואמר להם? "מי שמכם להחליט כמה בדיקות ירכשו?". מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש הוסיף ואמר: "אנחנו במצב מלחמה, אתם קושרים לנו ידיים ורגליים".

מוקדם יותר התייחס אש לכאוס סביב הבדיקות, ואמר כי חסימת האפשרות להיבדק בבדיקת PCR הייתה נכונה: "הגענו למצב שהיינו חייבים לעשות את הצעד הזה. אם נפספס את המחלה של איש צעיר ובריא בעידן האומיקרון – זה לא כל כך נורא".

אש התייחס לטענות האמינות של בדיקות האנטיגן ואמר: "מדינות שונות נהגו בדרכים שונות, אנחנו לא המדינה הראשונה שעושה שימוש נרחב מאוד באנטיגן, זה קיים בכל רחבי אירופה. אם אנשים עם סימפטומים יקפידו להישאר בבית ולא להדביק אחרים – זה מספיק טוב, גם אם לא יידעו בדיוק את האבחנה".

עוד באותו נושא

סקר: זה הציון שאזרחי ישראל נותנים לנפתלי בנט


274

עם זאת הוא הוסיף כי גם אם אדם יוצא שלילי בבדיקת אנטיגן, אך אינו חש בטוב, עדיף שיישאר בבית: "גם אם זה שפעת, אנחנו לא רוצים שאנשים ייצאו החוצה. גם לנוכח חוסר הדיוק הזה אנחנו אומרים לאנשים שיש להם תסמינים – גם אם זה קצת נזלת, גם אם זה קצת שיעול ובאופן נורמלי היינו ממשיכים לעבוד – במקרה הזה, צריך להישאר בבית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
15 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
נפתלי נכשלת לך...
ממשלת ההזויים | 10-01-2022 10:37
נפתלי נכשלת לך כישלון לך
2
בנט הביתה לחזור...
מאיר | 10-01-2022 10:49
בנט הביתה לחזור
3
בוקר טוב אליהו...
שלמה פ | 10-01-2022 11:02
בוקר טוב אליהו ליברמן מזמן החליט שזו רק שפעת שדג מלוח וקצת וודקה יחסלו אותה ולכן הוא נתן הוראה לא לקנות בדיקות כי את היכולת לבדוק גם שלוש מאות אלף ביקות ביום יש רק מה לא התכננו למרות שהליצן בנט צעק מעל כל במה אפשרית הרווחנו זמן והתכוננו הוא כניראה אמר לחברה קדישאלהתכוננן עם מלאי תכריכים
4
בנט העזתי סגר...
עזתי | 10-01-2022 11:52
בנט העזתי סגר עם עבאס להשמיד אותנו,השבכ חייב לחקור את הנבלה.
5
שום מנהיגות. כשל...
אנחנו בתאונת דרכים | 10-01-2022 12:01
שום מנהיגות. כשל מנהיגותי חמור. החלטות הזויות ולא חכמות של הפקידות הבכירה מכל הכיוונים, והעדר ראש ממשלה, או הליצן השני (הרזרבי שלו) שיתווה את המדיניות הנכונה ופשוט יוריד הוראות. זה מעבר לכאוס הכללי ולמדיניות תחלפת והשגויה.
6
נפתלי בנט רוצח...
תקוה | 10-01-2022 13:50
נפתלי בנט רוצח את העם
7
פקידי האוצר מסרבים...
דוד ירושלמי | 10-01-2022 14:52
פקידי האוצר מסרבים להוציא כסף על בדיקות...טוב שלא ביקשו מהם לתת פיצויים לכל בעלי העסקים במדינה שעל פי נתוני מס הכנסה הם נפגעו ב30-40אחוז בהכנסה החודשית(שזה למעשה כל הרווח שלהם ואפילו יותר)-ביגלל שיש במדינה כבר מאות אלפי חולים פעילים שלא יכולים לצאת מהבית אז כל העסקים במדינה נפגעים בצורה קשה ביותר,השנה ביגלל הממשלה האכזרית,הרעה והמנותקת הזאת עשרות אלפי עסקים יפשטו את הרגל,רק שמעניין איפה כל ארגוני העצמאיים והשולמנים השמאלנים נעלמו פיתאום ולא יוצאים להפגין ברחובות ואפילו לא באים לתיקשורת כדי ליבכות,בקיצור לאור הפגיעה הקשה ביותר בכלכלה,במשק ובפרנסה של כמעט כל בעלי העסקים בשל מאות אלפי החולים הפעילים שלא יכולים לצאת מהבית וליקמות דברים-איפה נעלמו כל אותם עצמאיים שמאלנים והשמאלנים העשירים והמפוצצים בכסף שבכו כל היום בגלים הראשונים שאין להם מה לאכול,למרות שכולם ידעו מצוין שחשבון הבנק שלהם עומד להיתפוצץ מרוב כסף ושהסיבה היחידה שהם הפגינו ובכו בתיקשורת-היא רק מתוך הפוזיציה הפוליטית שלהם,הרצון לעשות אופוזיציה לממשלת הימין של נתניהו והרצון שלהם להוריד מההישג ומ40המנדטים שעליהם עמד נתניהו בגל הראשון כשבמדינה לא היו ביכלל מתים,בתי החולים היו ריקים ובקושי היו פה חולים-בזמן שבכל שאר מדינות העולם אנשים מתו כמו זבובים ובתי החולים ומערכות הבריאות שלהם קרסו בזאת אחר זאת. אוי לצביעות השמאלנית הבלתי פוסקת שהורסת לנו את המדינה רגע אחר רגע,יום אחר יום,מישהו חייב כבר לפתח חיסון לצביעות השמאלנית כי חיסון כזה הוא אפילו יותר חשוב להצלת המדינה אפילו יותר מהחיסון לקורונה.
8
ממשלת בושה ממשלת זדון...
ברברה | 10-01-2022 15:06
ממשלת בושה ממשלת זדון
9
ליברמן הדוברמן עד מתי...
ברברה | 10-01-2022 15:08
ליברמן הדוברמן עד מתי תחזיק את הכסף שלנו קרוב לחזה אתה מתכוון לגנוב לנו אותו
10
ק י ש...
יוסףסגל | 10-01-2022 17:30
ק י ש ק ו ש נתניהו הולך לכלא ללחאבס
11
אש...בעצם מודה שהבדיקות...
אורי | 10-01-2022 23:13
אש...בעצם מודה שהבדיקות של אנטיגן..זה חרטא..וואלה אין להם בושה. עובדים עלנו בעניים..אני מבין שכולם בממשלה הזאת מרמים אותנו האזרחים..ואנחנו מרוב פחד...מוכנים..לאכול כל חרא שמוכרים לנו..לפחות עים ביבי ידענו מה מוכרים לנו..אבל אכשיו..איזה עם דפוק אנחנו..השם יעזור לנו????
12
נו ....נחמן אש,...
אנונימיות | 10-01-2022 23:56
נו ....נחמן אש, לפני הבדיקות המטופשות שלכם והבידודים האידיוטים, אדם שלא הרגיש טוב, נשאר לנוח בבית. עכשיו עם השטויות שלכם, רק מי שיוצא לו חיובי לקורונה נתקע בבית גם אם אין לו סימפטומים, ואדם שיצא שלילי לקורונה, אבל מנוזל, הולך לעבודה! עשיתם את הציבור קוקו!! לכו הביתה, בהזדמנות הראשונה נשפוט אתכם ונזרוק אתכם מהארץ.
13
בנט לך כבר...
ליזה | 11-01-2022 0:52
בנט לך כבר הביתה אתה צריך להתבייש הרסת את המדינה, נמאס ממכם , איפה השקיפות דהבטחתם . כשלון אחד גדול
14
מה הקטע? הם...
יבגי יבגי | 11-01-2022 8:11
מה הקטע? הם אומרים שהבדיקות לא אמינות ובבכל מקרה אין טעם להבדק ובו בזמן רוצים כסף עבור הבדיקות האלה. נראה כאילו סתם רוצים לתת לפארמה להרגיל על חשבון הציבור הרחב. לא פלא שמבחידים אותנו עם אלפים של חולים קשים
15
ממשלה של רמעים...
שם טוב | 11-01-2022 9:37
ממשלה של רמעים