במלחמה נגד מתנגדי החיסונים והפייק ניוז כל הכלים ההסברתיים הקונבנציונלים לא יוצרים את אותו האקפט כמו סלבריטאי אהוב שמדברר את המסרים בצורה פוטוגנית.

מי שהבינה זאת והתגייסה לדבר היא הזמרת והשחקנית האמריקנית דמי לובאטו שהצטלמה לקמפיין של מותג ליפסטייל בעל אג'נדה נשית חברתית בשם Phenomenal לקולקציה מעודדת חיסונים תחת הסלוגן 'Pro-Vaxxer'

את הרווחים מהמכירות מבטיחים במותג להעביר לטובת ארגון שעוסק בהסברה בדגש על חשיבות החיסונים.

צילום: אינסטגרם

לידיעת הקוראים במשרד הבריאות, לובאטו המוכרת גם כקול שמאחורי הפסקול הרשמי של הלהיט של דיסני FROZEN, ביקרה בישראל בשנת 2019 בין השאר ביד ושם ובמרכז שלווה תמורת סכום סמלי של 150,000 דולר שאת חלקו מימנו במשרד לענייני ירושלים – אולי זה הזמן להביא אותה שנית לטובת קמפיין חיסונים