הדרי: "לא לקחתי בחשבון את ג׳ון קרי... אז מה?" - סרוגים

הדרי: "לא לקחתי בחשבון את ג׳ון קרי… אז מה?"

סגן ראש עיריית ירושלים שהציע לאשר את שיווק 900 יחידת הדיור בהר חומה אומר כי מדובר בסעיף שגרתי: ירושלים מצויה בלב הקונצנזוס הישראלי ואת זה גם האמריקאים חייבים להבין!

הדרי: "לא לקחתי בחשבון את ג׳ון קרי... אז מה?"
  אז מה אם קרי בארץ? הדרי (צילומדיה)

דוד הדרי לא מתרגש מהפרסומים בכלי התקשורת.

הבוקר סוערות הרוחות בעקבות הצעה לסדר היום בעירית ירושלים שתאשר שיווק ובניה של 900 יחידות דיור בשכונת חומת שמואל (הר חומה) הנמצאת מעבר לקו הירוק.

בעיתונים רואים בכך לא פחות מאשר ניסיון להביך את מזכיר המדינה של ארה"ב, ג'ון קרי הנמצא בארץ כדי להתניע את תהליך השלום.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

הבוקר (א') אומר סגן ראש עיריית ירושלים מטעם הבית היהודי, כי אין מה להתרגש מהמהלך.

"אני מודה, לא לקחתי בחשבון את ג׳ון קרי…", אומר הדרי ל'סרוגים', "בסוף השבוע האחרון חתמתי על זימון לועדת הכספים העירונית והעליתי לסדר היום כ130 סעיפים הקשורים לתפעולה השוטף של העיר ירושלים. בין הסעיפים אני מציע לאשר בישיבת הועדה , את סיכום הדברים בין משרד השיכון לעיריית ירושלים באשר לשיווק 900 יחידות דיור בשכונת חומת שמואל (הר חומה) ג׳"

על פי הדרי מדובר בסעיף שגרתי למדי. אותו הוא מכנה "עוד הסכם עם אחד ממשרדי הממשלה בנוגע לפיתוח ירושלים. אין כאן מה לחשוב. אין כאן במה להתלבט. ירושלים תמשיך להיות שלימה ומאוחדת , ואנו נמשיך לפתחה בכל הכח"

על הסערה בתקשורת סביב אישורי הבנייה אומר הדרי: "דבר אחד שכחתי…  שבימים אלו מבקר כאן מזכיר המדינה האמריקאי ג׳ון קרי. מצד שני, אז מה??? ירושלים מצויה בלב הקונצנזוס הישראלי ואת זה גם האמריקאים חייבים להבין!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד!!
שמיע | 30-06-2013 14:13
2
סביר להניח שהדרי לא ידע על זה בכלל יש הרבה סעיפים
שגב | 30-06-2013 16:46
3
קחו אחריות
יהודי | 30-06-2013 18:24
אני מאד שמח לשמוע את הדברים החכמים והאמצעיים שאמרת נא המשך בדרכך אך בבקשה אנא קחו אחריות כרוכש שזכה בהר חומה אני ועוד אלף אנשים שזכו במכרזים וכבר העבירו סכום של יותר מארבע מאות אלף שקל אם כן הנושא הזה רגיש ואחראי לכן אני מבקש שאם שחררתם קרקעות בהר חומה נא לקחת אחריות שלא תהיה הקפאה