חיפושים אחרי צעיר שנעלם בים במוצאי שבת - סרוגים

חיפושים אחרי צעיר שנעלם בים במוצאי שבת

במשטרת ישראל נמשכים החיפושים אחרי צעיר מירושלים שנכנס לים בבת ים במוצאי שבת האחרונה ועקבותיו נעלמו. החיפושים בים מתבצעים על ידי שוטרי השיטור הימי של המשטרה

author-image
חיפושים אחרי צעיר שנעלם בים במוצאי שבת
  (צילום: דוברות המשטרה)

במוצ"ש האחרון בשעות הערב, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות חשש לטביעת צעיר (17, ירושלים) שנכנס לים בבת ים בשעת ערב.

עם קבלת הדיווח, כוחות משטרה משולבים החלו בחיפושים נרחבים לאיתור הנעדר, בים, ביבשה ובאוויר. החיפושים נמשכים כל העת ונציגי משטרת מרחב איילון נמצאים בקשר עם בני משפחת הנעדר.

החיפושים בים מתבצעים על ידי שוטרי השיטור הימי של המשטרה המפעילים סירות, אופנועי ים וצוללנים ואליהם הצטרפו צוללני יחידת להבה של כב"א וכן חברים ומכרים של הנעדר, רכובים על אופנועי ים, שהצטרפו באישור המשטרה.

(צילום: דוברות המשטרה)

בנוסף, מסוק משטרתי של היחידה האווירית ורחפנים סורקים באוויר ושוטרים ומתנדבים ממשטרת מרחב איילון , מבצעים סריקות רגליות ורכובות לאורך רצועת החוף בבת ים ובחופים הצפוניים והדרומיים לבת ים.

החיפושים נמשכים.

מהמשטרה נמסר: "אנו שבים וקוראים לציבור להימנע מכניסה לים בחופים בהם אין מצילים ו/או בשעות בהן אין שירותי הצלה. יש לדווח דיווח מהיר למוקד 100 של המשטרה אודות חשש לחיי אדם  או זיהוי של אדם במצוקה בים".

(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו