בגלל הקורונה: שירה האס לא תצעד על השטיח האדום בטקס האמי

בגלל הקורונה: שירה האס לא תצעד על השטיח האדום בטקס האמי

השחקנית הישראלית שירה האס המועמדת לפרס האמי, לא תצעד על השטיח האדום לצד כוכבים בינלאומיים. זאת מאחר והטקס היוקרתי עבר למתכונת וירטואלית, בעקבות נגיף הקורונה

author-image
אכזבה: שירה האס לא תצעד על השטיח האדום באמי
  (צילום: שטארסטוק)

כמו רבים, גם מפיקי טקס האמי הבינו כי הקורונה כאן כדי להישאר, והחליטו בצעד חריג לקיים לראשונה את הטקס היוקרתי במתכונת וירטואלית-ללא שטיח אדום, שמפניות, קהל ומאות צלמים.

"אנחנו לא נבקש מכם להגיע לתיאטרון מיקרוסופט בלוס אנג'לס ב-20 בספטמבר", הודיעו מפיקי הטקס והמנחה ג'ימי קימל, במכתב שנשלח אל המועמדים לפרסים. ביניהם נמצאת גם השחקנית הישראלית שירה האס המועמדת לפרס על תפקידה ב'המורדת', ששודרה בנטפליקס. "זה עדיין יהיה הערב הכי גדול של תעשיית הטלוויזיה, אבל אנחנו נבוא אליכם!", הבטיחו.

יקבלו השנה את הפרס בדואר? | טקס האמי (צילום: שטארסטוק)

על פי הדיווחים, כל המועמדים בטקס השנה יצולמו מביתם, או מהמקום בו יבחרו וככל הנראה גם הפרס ישלח אליהם בדואר או באמצעות שליח מיוחד.

"אנחנו עובדים עם צוות מהשורה הראשונה.. נגרום לכם להיראות מדהים", הבטיחו המפיקים למועמדים במכתב והוסיפו "אנחנו חוקרים את הטכנולוגיה הכי חדישה שתאפשר לנו להשתמש במצלמות ובתאורה טובה ואנחנו מצפים בקוצר רוח לעבוד אתכם".

כזכור השבוע הוכרזו המועמדים לפרס האמי 2020, בין המועמדות לפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר נמצאת שירה האס בקטגוריית מיני סדרה-על תפקידה הראשי כאסתי ב"המורדת" ששודרה בנטפליקס. היא גם השחקנית הישראלית הראשונה שמועמדת באמי על תפקיד משחק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו