אסון באוסטרליה: גולש בים מת לאחר שהותקף ע"י כריש - סרוגים

אסון באוסטרליה: גולש בים מת לאחר שהותקף ע"י כריש

גבר בן 60 שגלש בים באוסטרליה הותקף על ידי כריש ששחה באזור - ונפצע קשות ברגליו. הנוכחים בזירה נאבקו עם הכריש והוציאו את הגולש לחוף - אך שם הוא מת מפצעיו

author-image
אסון באוסטרליה: גולש בים מת לאחר שהותקף ע"י כריש
  אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה באוסטרליה: גבר בן 60 שגלש בים בחופי העיר דרום קינגסקליף הותקף על ידי כריש ששחה באזור ונפצע קשות ברגליו. הנוכחים בזירה נאבקו עם הכריש והורידו אותו מהגבר, ואז הביאו אותו לחוף לצורך קבלת טיפול רפואי – אך שם הגולש שהותקף מת מפצעיו.

על פי הדיווח ברשת "סקיי ניוז", הכריש תואר על ידי עדי הראייה כ"אחד מהגדולים ביותר שנצפו באזור בשנים האחרונות". "הגענו למקום ובדיוק עמדנו להיכנס למים, כשלפתע שמענו צעקות ואנשים שאומרים שהמשטרה בדרך למקום" אמר אחד העדים לרשת ABC המקומית. במשטרה העריכו כי גודלו של הכריש עלה על 3 מטר, ואמרו כי הגולש לא עשה דבר כדי להרגיז את הכריש לפני שהותקף.

"הגולש הוצא מהמים על ידי המתרחצים שהיו בסביבתו, אך מותו נקבע במקום לאחר שסבל מפציעה קשה ברגלו השמאלית" אמר מפקד משטרת מחוז ניו סאות' וויילס, מאט קהו. "פועלם של כל הנוכחים הייתה מעוררת התפעלות, וכולם פעלו בכל דרך אפשרית כדי להציל אותו – אך לצערנו הם לא הצליחו במשימתם".

בעקבות האירוע, המשטרה המקומית סגרה את כל חופי הים באזור האסון ל-24 שעות. "כוחות הצלה וחיל הים הוזעקו למקום, ופועלים כעת לחפש את הכריש התוקף" אמר קהו. "זו לא הפעם הראשונה שהכריש הענק הזה נראה בחופים כאן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו