מרגש: אבריו של המוזיקאי יונתן פריג' הצילו את חייהם של 5 בני אדם

מרגש: אבריו של המוזיקאי יונתן פריג' הצילו את חייהם של 5 בני אדם

אבריו של הגיטריסט והמוזיקאי יונתן פריג' שהלך לעולמו כשהוא בן 41 בלבד, הושתלו בחמישה בני אדם והצילו את חייהם. אשתו מסרה: "יונתן האמין בקדושת החיים וזאת היתה צוואה שלו"

author-image
מרגש: אבריו של המוזיקאי הישראלי הצילו 5 אנשים
  (צילום: שלומי פינטו)

אמנים, מפיקים ומיטב בכירי תעשיית המוזיקה נפרדו בכאב מהגיטריסט והמוזיקאי יהונתן פריג', שהלך לעולמו כשהוא בן 41 בלבד בעקבות דום לב.

פריג' שהיה גיטריסט, מלחין ומפיק מוזיקלי שעבד עם מיטב האמנים במוזיקה הישראלית (ביניהם: יגאל בשן ז"ל, עברי לידר, שירי מימון ועוד) חתם על כרטיס אדי ואמש (ב') בהסכמת משפחתו הושתלו חלק מאיבריו בחמישה בני אדם.

עוד באותו נושא

"הבור גדול מידי, יקח לי זמן להפנים שלא תגיע יותר"

המרכז הלאומי להשתלות פרסם את האברים של פריג' שהושתלו והצילו חיים, בהם: כבד הושתל באישה בת 30, כליה בגבר בן 57 וכליה שנייה בגבר בן 76. גם שני ראותיו הושתלו בגבר בן 39 וליבו של פריג' הושתל בגבר בן 62 השוהה בבית החולים בילינסון.

"אנחנו כל כך מתרגשים לשמוע על ההשתלות ועל החיים שהעניק יונתן", מסרה אשתו של פריג' בראיון לחדשות 12. "יונתן היה אדם של שמחה אדם שכולו נתינה. מתוך הכאב הנורא אני וכל המשפחה שמחים שהציל חיים. הוא האמין בקדושת החיים וזאת הייתה הצוואה שלו. אנחנו נקרא לכולם לחתום על כרטיס אדי לזכרו של יונתן".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השתלת איברים עשויה להמתיק חשבונות שמים
חקי חיון | 02-06-2020 19:30
חקי חיון , כל בת ובן אדם אשר לאורך חייהם מאז שהם קטנים ועד לגיל 120 מסייעים שוב ושוב לזולת במשהו קטן או גדול , פעולתם זו עשויה להמתיק להם חשבונות שמים.
2
אני קוראת ולא מאמינה
מה???? | 02-06-2020 21:25
לרגע בדקתי שוב איזה אתר זה. תתביישו!! אין דת שמקדשת את החיים יותר מהיהדות, והיא מקדשת את צלם האדם שאינו רכושו של אף אחד!! אני לא מאמינה שאתר שקורא לעצמו דתי מפרסם פה תמיכה בכרטיס אדי!!!!!
נו מה רציני?
מתי | 03-06-2020 16:13
היום התהליכים נעשים כהלכה, תבדקי לפני שאת עושה דרמה.