הערב זה קורה: סמסונג תציג את מכשיר הגלקסי S20 - סרוגים

הערב זה קורה: סמסונג תציג את מכשיר הגלקסי S20

אחרי אינסוף שמועות והדלפות, סמסונג תציג הערב את מכשירי הגלקסי S20 החדשים, שיכללו מסך ענק ומערך צילום משופר. עוד יוצג הסמארטפון המתקפל החדש של החברה הקוריאנית, הגלקסי Z Flip

הערב זה קורה: סמסונג תציג את מכשיר הגלקסי S20
  מכשיר הגלקסי החדש של סמסונג (צילום: מתוך טוויטר

הערב זה קורה: אחרי עשרות שמועות, הדלפות והערכות ברשת, עיני עולם הטכנולוגיה יינשאו הערב (שלישי) בשעה 21:00 (לפי שעון ישראל) לסן פרנסיסקו, שם חברת סמסונג תערוך את אירוע ההשקה השנתי שלה ותציג את סדרת מכשירי הדגל שלה לשנת 2020.

כמדי שנה, עיקר תשומת הלב תופנה לסדרת הגלקסי S, שתכלול השנה שלושה מכשירים חדשים. אחד השינויים הגדולים ביותר מגיע דווקא בשמות המכשירים: בניגוד לציפיה הרווחת שהסדרה תיקרא "גלקסי S11", הפעם סמסונג החליטה על שינוי כיוון – וסדרת מכשירי הדגל תציג את מכשירי ה"גלקסי S20". ככל הנראה, מדובר בנסיון של סמסונג להבדיל את עצמה מהמתחרה הגדולה אפל, שזוכה השנה להצלחה רבה עם סדרת מכשירי האייפון 11 – אך ייתכן שהשם החדש מתייחס גם לשנת 2020, או מרמזת על החידושים הרבים מסדרת הגלקסי S10 שקדמה לה.

הדלפה של מכשיר הגלקסי S20 החדש (צילום: מתוך טוויטר)

על פי ההדלפות ברשת, דגם הגלקסי S20 הרגיל צפוי לכלול מסך בגודל 6.2 אינץ' באיכות QHD+, שיהיה מצופה בזכוכית מיוחדת שמגנה על המסך מפני נפילות ושריטות. החידוש המשמעותי במסך מגיע בקצב הרענון שלו, שיעמוד על 120 פעמים בשנייה (בניגוד ל-60 או 90 פעמים בשנייה כפי שהיה מקובל בסמארטפונים של סמסונג עד כה), ויאפשר תגובה מהירה וחלקה יותר למגע. כמו תמיד, המסך יהיה קמור בקצוותיו שיתפרשו על פני המכשיר.

כמו תמיד, מערך הצילום יקבל השנה שדרוג ויכלול השנה יותר מצלמות מאי פעם. אם במכשירי הגלקסי S10 מצלמת הסלפי הייתה ממוקמת בחור בפינה הימנית של המסך, בגלקסי S20 החור יעבור למרכז המסך, בדומה לנוט 10 משנה שעברה. בגב המכשיר יהיו לא פחות מ-4 מצלמות: מצלמה ראשית ברזולוציית 64 מגה פיקסל, לצד מצלמה בעלת זווית צילום רחבה, מצלמת זום לצילום מרחוק, ומצלמת עומק שתזהה מרחק בין החפצים המצולמים.

מערך צילום משופר. הדמיה של סדרת מכשירי הגלקסי S20 (צילום: מתוך טוויטר)

כמקובל בשנים האחרונות, לצד הגלקסי S20 הרגיל סמסונג תציג גם דגם "גלקסי S20 פלוס" עם מסך גדול יותר של 6.7 אינץ' וסוללה מורחבת שתספק זמן שימוש ארוך יותר. השנה סמסונג תציג גם דגם משופר נוסף, ה"גלקסי S20 אולטרה", שיכלול מסך בגודל 6.9 אינץ', מערך צילום משופר עם מצלמה ראשית ברזולוצייה של 108 מגה פיקסל, ותמיכה ברשת הדור החמישי של האינטרנט הסלולרי.

לצד מכשירי הגלקסי S20 סמסונג גם צפויה להציג את הסמארטפון המתקפל הבא שלה, שייקרא "גלקסי Z Flip". אמנם בסמסונג הדגישו בהודעות כי האירוע הערב יתמקד במכשירי הגלקסי S- אך השקת המכשיר המתקפל העתידני קיבלה בתחילת השבוע אישור רשמי, לאחר שפרסומת המציגה את עיצוב המכשיר המתקדם הוצגה במהלך טקס פרסי האוסקר.

 

בניגוד לגלקסי פולד משנה שעברה, המכשיר החדש נפתח באופן אנכי, ונהפך מקופסה מרובעת לסמארטפון עם מסך ארוך במיוחד בגודל 6.7 אינץ' ובאיכות Full HD+. בצד השני של המכשיר יהיה מסך נפרד אשר מציג את השעה, התאריך ואחוזי הסוללה, כשלצידו מערך צילום הכולל 2 מצלמות.

כמה המכשירים החדשים יעלו?

המכירה המוקדמת של כל המכשירים צפויה להתחיל הלילה בתום אירוע ההשקה, כשהגלקסי Z Flip צפוי להגיע לחנויות בארה"ב כבר ביום שישי הקרוב. מכשירי הגלקסי S20 יתחילו להימכר ב-6 במרץ – כשבפעם הראשונה המכירה תתחיל גם בישראל במקביל לשאר העולם. חברת סאני, המשווקת הרשמית של סמסונג בישראל, תאפשר למשתמשים להירשם למכירה המוקדמת תמורת 99 שקלים, כשהלקוחות הראשונים שיזמינו יקבלו גם אוזניות אלחוטיות "גלקסי באדס פלוס וכרטיס זיכרון של 128 ג'יגה בייט.

ומה לגבי המחירים? באופן מפתיע, המחיר של מכשיר הבסיס בישראל צפוי להיות דומה מאד לזה שבשאר העולם דגם הגלקסי S20 הרגיל יעלה 999 דולר בארה"ב ובישראל יימכר תמורת 3,499 שקלים, בעוד שדגם הפלוס יעלה 1,200 דולר בארה"ב ו-3,899 שקלים בארץ. מכשיר הגלקסי Z Flip יתחיל להימכר בארץ ב-5 במרץ, ויעלה 5,599 שקלים.

למרות ההערכות שדגם הגלקסי S20 אולטרה לא ימכר בישראל, חברת סאני – המשמשת כיבואנית הרשמית של סמסונג – אישרה כי המכשיר המתקדם אכן יגיע לחנויות בארץ לצד הדגמים האחרים, ויעלה 4,799 שקלים. עם זאת, חשוב לזכור כי בשלב הזה אין תמיכה ברשת הדור החמישי בישראל – כך שלא ניתן להשתמש בחידוש המרכזי והיתרון הגדול של מכשיר האולטרה על פני הדגמים הזולים יותר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו