מלוכלך: חוקר פרטי עקב אחרי אורלב בזהות בדויה - סרוגים

מלוכלך: חוקר פרטי עקב אחרי אורלב בזהות בדויה

הפריימריז בבית היהודי הולכים ומתלהטים. קצין הכנסת, תנ"צ יוסי גריף, פתח בחקירה לאחר שחוקר פרטי הגיע ללשכת ח"כ אורלב בזהות בדויה וניסה להקליטו בחשאי. נבדק החשד כי החוקר ניסה להשתיל במשרד אמצעי האזנה. הרקע: ניסיון להשיג מידע על הקמפיין לראשות הבית היהודי.

מלוכלך: חוקר פרטי עקב אחרי אורלב בזהות בדויה
  החוקר לא הצליח. אורלב. (פלאש90)

הקרב על ראשות המפד"ל מתלהט.

קצין הכנסת תת ניצב יוסי גריף, בדק בימים האחרונים חשד לפיו חוקר פרטי הצליח להיכנס בזהות בדויה למשכן הכנסת במטרה להשיג חומרים הקשורים לקמפיין הבחירות של ח"כ זבולון אורלב המתמודד על תפקיד יו"ר הבית היהודי.

על פי פרסום הבוקר (ד') בעיתון ידיעות אחרונות, הפרשה החלה לפני מספר שבועות, כשאדם המציג עצמו כמומחה נדל"ן בארה"ב קבע פגישה עם אורלב בלשכתו בכנסת כדי לבחון דרכים לסייע לו בהתמודדות בפריימריז הקרובים.

על פי העדות שנמסרה לקצין הכנסת, אותו איש עסקים התנהג בצורה מחשידה, כשבין היתר, בשעה שביקש להשתמש בשירותים, לקח איתו את תיקו האישי, כשבלשכה חשדו כי בכוונתו להטמין ציוד האזנה.

בשיחה שניהל עם אורלב, נקב אותו איש עסקים במספר שמות של חבריו ומכריו בארץ, כשבתום השיחה, כשביקש אורלב להצליב פרטים עם אותם אנשים, אמרו לו כולם כי מדובר בחוקר פרטי.

בשיחה שהתנהלה בין השניים לאחר הפגישה, הכחיש האיש את הדברים, וטען כי בעבר היה חוקר פרטי, וכיום הוא איש עסקים המתמחה בנדל"ן.

בסיכום הדברים, לא נראה כי האיש הצליח להשיג חומרים על הקמפיין, אך בלשכה פנו ליחידת האבטחה של הכנסת כדי שזו תבדוק האם נטמנו בלשכה אמצעי האזנה. בדיקה של קצין הכנסת שללה אפשרות כזו.

ממטה הרב הרשקוביץ נמסר בתגובה: "אין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שאנו עדים לזיופים, התחזות והפרחת נתונים שקריים. כיום כבר ידוע לכל מה מקורם, כי לשקר אין רגליים."

"חבל שמועמדים אחרים מידרדרים לפעולות מעין אלה ומוציאים שם רע לתנועה כולה."

ממטה נפתלי בנט סרבו להתייחס לידיעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
זה לא מלוכלך. זה מלוכלך מאוווווד....
פיגוע | 19-09-2012 11:39
לחקור ולא להרפות. חוקר פרטי? זו עליבות נפש. רפובליקת בנננות מודרנית. מי ששלח חוקר פרטי יצטרך לשאת בתוצאות. עליבות נפש במיטבה.
2
נראה לי שזה יותר המצאת כותרות. תמהוני בא לאורלב.
גיגי | 19-09-2012 12:24
מה אשמים כל העולם?
3
זה הכל אמיתי בדיוק כמו ה 32000! אורלב פשוט פתטי
בדיחה | 19-09-2012 13:47
אורלב מנסה בכל כוחו לצעוק, גם אני כאן! כיוון שהוא במצב הכי גרוע והתמודדות האמיתית היא בין הרשקוביץ לבנט. הוא עד כדי כך נואש שהוא לא שם לב עד כמה הוא יוצא פתט עם מספרים מופרכים והזויים ועכשיו אם סיפור הזוי ודבילי להחריד.
4
צריך לבדוק טוב את מטה בנט
רחמים | 19-09-2012 19:21
יש שם כמה אנשים שיודעים ללכלך, חבל שבנט נגרר אחריהם ולא יודע להוביל את הצוות שלו. על ראש הגנב בוער הכובע...
5
רחמים, עשרת ימי תשובה שווים את הלכלוך שאתה כותב על בנט?
רועי | 19-09-2012 21:40
למה אתה עושה את זה לעצמך?
6
מודה להשם שלא התפתתי להתפקד. חבורת תככנים אוהבי עצמם.
דוד | 19-09-2012 22:03
בנט בטרם נבחר סוגר על המפלגה בהסכם "אחדות" ובית הדין של התנועה לא מתכנס לביטול העוקף את המוסדות שיבחרו. מפקד שכולו מונע מקבלני קולות הנקראים מתמודדים ובהם מהאיחוד הלאומי הוא מפקד מזויף שלא אומר הרבה על התאוששות. העדר אתיקה בסיסית בין המתמודדים וניפוח הבכינות של הנשים , הספרדים והחילונים שתמורת מקום חוץ מהתמודדות דמוקרטית יעשו הכל לסחיטת ויתורים.והחדשה האחרונה מהממת , בציונות הדתית ריגול והאזנה עצם החשד מעיד על האימון בין מי שעתדים אולי לשבת באותה סיעה "דתית "בכאילו.תודה לבורא עולם עם שכמותכם לא יהיה חלקי עמכם.
7
לרועי - עדיף לומר את האמת עכשיו מאשר שיגלו אותה אח"כ.
רועי דנן | 20-09-2012 11:15
זאת האמת וחבל להצניע את זה גם בעשרת ימי תשובה. רחמים לא תקף את בנט אישית רק צריך לבדוק טוב למה אין תגובה מהמטה שלו. גם לדעתי זה מוזר. לא נראה לי שאצביע לו אחרי כל מה ששמעתי לאחרונה ואין כאן שום עניין של לשון הרע. כל מי שבפוליטיקה לא יכול להסתתר אחרי זה.
8
לפסול כל מיזוג עם מפלגה לא-דמוקרטית
| 20-09-2012 16:31
9
איה האריות שפרא,בורג ,המר ושאקי.עתה 16 נובחים בעימות רע
יונתן | 20-09-2012 16:51
10
אורלב לא המר.בנט לא ביבי.הורוביץ לא בורג.השאר כעוזרים .
משה | 20-09-2012 17:05
כשזה השיח והתרבות הפוליטית ,תחושת געגועים לעבר ואין עם מי שהוא ישוב,עצוב.