מפתיע: התפקיד החדש של שולי רנד לצד תומר קאפון - סרוגים

מפתיע: התפקיד החדש של שולי רנד לצד תומר קאפון

הזמר, השחקן והיוצר שולי רנד שמועמד בימים אלו לפרס אופיר על תפקידו בסרט "הבלתי רשמיים", חוזר למסך בסרט חדש בו יככב לצד השחקן תומר קאפון

author-image
מפתיע: התפקיד החדש של שולי רנד לצד תומר קאפון
  (צילום: מתוך יוטיוב)

לא עוזב את המסך: אחרי שחזר אל המסך בסרט "הבלתי רשמיים" של אלירן מלכה, המועמד לפרסי אופיר ב-14 קטגוריות שונות. שולי רנד ממשיך לככב על המסכים, הפעם בסרט חרדי לצידו של השחקן המצליח תומר קאפון.

רנד וקאפון צפויים לכבב בסרטו של הבמאי שניאור אנטבי, "מודה במקצת"-הפונה למגזר החרדי. הסרט עוסק אחר סיפורם של ארבעה תלמידי ישיבה שחשודים על ידי הרב שלהם בגניבת שעון יקר שקיבל כירושה. הסרט שיצר יחד בשיתוף פעולה עם המפיק דניאל נתנאלוב, נוגע בנקודות שעד כה בקושי התעסקו בהם סרטים של המגזר החרדי, בהם: הפרעת קשב וריכוז, אמון ודחיית סיפוקים.

זו תהיה הפעם הראשונה שרנד המועמד בימים אלו לפרס אופיר על תפקידו ב"הבלתי רשמיים", ישחק לצד השחקן תומר קאפון שכיכב בשלל סדרות ישראליות ובינלאומיות, בהן: 'פאודה', 'תאג"ד', 'בשבילה גיבורים עפים' ועוד.

קאפון לא יהפוך לכוכב חדש רק בקרב המגזר החרדי, בקרוב הוא אף צפוי לככב בסדרת גיבורי על חדשה של אמזון, 'The Boys' שתהפוך אותו לכוכב גם בהוליווד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ומה עם עזיבת ילדיו ורעייתו ברחוב ולל פרוטה???
Bery | 01-08-2019 22:09
לא מוסרי ולא ערכי לשבח בנאדם שבין כתלי הבית כבר לא בנאדם. מה אתם רוצים להעביר לדור הצעיר ? שאפשר להפריד בין הצלחה חיצונית, כלכלית וכישלון פנימי, ערכי? טעות ענקית, בעולם היהדות משבחים קודם כל ערכים, מידות טובות, מוסריות ... לא הצגות!!!