יעלון על ליברמן: "שיח של שנאה לציונות הדתית" - סרוגים

יעלון על ליברמן: "שיח של שנאה לציונות הדתית"

יו"ר ישראל ביתנו תקף את המכינות הקדם צבאיות, במערכת הפוליטית הגיבו בחריפות: "מדינת ישראל זקוקה למנהיגות מאחדת", אמר יעלון. אופיר סופר: "זעקתו של רועי קליין הי''ד מהדהדת. תתבייש"

author-image
יעלון על ליברמן: "שיח של שנאה לציונות הדתית"
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

יו"ר ישראל ביתנו תקף את קיום המכינות הקדם צבאיות, במערכת הפוליטית הגיבו לו בחריפות: "‏שמעתי את דברי ליברמן על המכינות הקדם צבאיות, מדינת ישראל זקוקה למנהיגות מאחדת", אמר ח"כ בוגי יעלון "ולא כזו שמבססת את כוחה על שיח של שנאה כנגד ערבים, חרדים או ציונים-דתיים".

‏גם ח"כ ניר ברקת תקף את ליברמן, ש"בחר בשיסוי מול המגזר החרדי וכעת מול המגזר הממלכתי- דתי", וקרא לו: "כך לא נוהגים. הדרך חייבת להיות של חיבורים ואחדות בעם".

"איווט, מתי בחייך ראית דם חללים ופצועים שאתה מעז לייצר כאלה כותרות שפלות?", זעם ח"כ אופיר סופר מהאיחוד הלאומי. "זעקתו של רועי קליין הי"ד מהדהדת בעצמה למשמע כותרות כאלו. תתבייש".

מנכ"ל מועצת המכינות דני זמרי: "מועצת המכינות הקדם צבאיות, מצטערת על דבריו הבוטים של ליברמן. המכינות ימשיכו לחנך את תלמידיהן ובוגריהן לשירות משמעותי מגשים ומוביל, בצבא ובחיים האזרחיים במגזר הציבורי והחינוכי, ולהתיישבות בפריפריה החברתית והגאוגרפית. זאת ועוד ככל הנדרש לקידומה ושגשוגה של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הציונות הדתית התאבדה באמצעות רעל כהניסטי
יהי זכרה ברוך | 02-07-2019 11:00
בגן עדן תהא מנוחתה
אבל מעדיף כהניסטים על שונאי כהניסטים כמוך
ממש לא כהניסט | 02-07-2019 11:13
אבל מעדיף כהניסטים על שונאי כהניסטים כמוך
2
המכינות הכפופות לחרדלים- פגומות מיסודם
שלמה | 02-07-2019 11:19
הכנה לצבא צריכה להיות נטו, בלי ההבלים של סדן וטאו ודומיהם. קשקושי הרב קוק טובים לימי עיון ולא לביצועים. נמאס מהמטורללות של רבני הציונות הדתית . עובדה- בניהם בורחים מהם והבנות מתגייסות.
3
אין בעייה עם המכינות. יש בעייה עם ההסדר
בהחלט | 02-07-2019 11:53
ההסדר הוא קומבינה מסריחה שמאפשרת פטור מחצי שירות.