האם השכולה הגיבה לבקשת נתניהו בפייסבוק: "תבוא, נדבר"

האם השכולה הגיבה לבקשת נתניהו בפייסבוק: "תבוא, נדבר"

אמו השכולה של החייל יובל מור יוסף הי"ד שנרצח לפני שלושה חודשים בפיגוע ירי בגבעת אסף השאירה תגובה לראש הממשלה: "בוא אלינו לאשקלון", וזאת לאחר שנתניהו פרסם קמפיין ביקור הפתעה של משפחות ברחבי הארץ

האם השכולה הגיבה לבקשת נתניהו: "תבוא, נשב,  נדבר"
  הלווית יובל מור יוסף. צילום: Tomer Shunem Halevi/Flash90

כחלק מקמפיין הבחירות של הליכוד, יוצא ראש הממשלה נתניהו לבקר בהפתעה משפחות ברחבי הארץ.  לאחר הביקור היום (ראשון) בבאר שבע, הוא קרא בחשבון הפייסבוק שלו: "רוצים שאבקר אתכם? כתבו לי"! כשהוא מזמין את מיליוני הישראלים לכתוב לו בפיד ואולי לזכות בביקור.

תגובה מפתיעה לנתניהו, שנרשמה בין שלל אלפי הגולשים הייתה מאילנית, אימו השכולה של החייל יובל מור יוסף הי"ד שנרצח לפני שלושה חודשים בפיגוע ירי בגבעת אסף.  "בוא אלינו לאשקלון", קראה לו, כשהיא מספרת: "אני אמא של החייל יובל מור-יוסף הי"ד. הוא השאיר אותנו ו – 3 אחיות. תבוא, נשב, נדבר", התחננה מור יוסף.

הציוץ של האם השכולה

קודם לכן אמר נתניהו כי "הפתיע משפחה ישראלית צעירה מבאר שבע. הם לא ציפו לזה", טען. עם כי, על פני המארחים לא הייתה נראית ההפתעה אך הגימיק חמוד ומשכנע.

סמ"ר יובל מור יוסף הי"ד מאשקלון נרצח בפיגוע בגבעת אסף לפני שלושה חודשים יחד עם יוסף כהן הי"ד מבית שמש.

מור יוסף היה בוגר של ישיבת ההסדר בקריית אונו המשמשת כשלוחה של ישיבת ההסדר במודיעין.

גורמים בישיבה סיפרו לסרוגים על דמותו של יובל: "בשנת לימודו בישיבה יובל הי"ד הגיע לישיבה מבי"ס התיכון באשקלון והתבלט בישיבה באופיו המיוחד, במידותיו ובאהבתו ללימוד התורה. הוא החליט שהוא מעוניין לשרת שירות מלא ונשלח לשרת בגדוד 'נצח יהודה'".

בישיבה מספרים כי "גם בשירותו בגדוד היה אהוב על חבריו לנשק. גם במהלך שירותו הוא הקפיד לשמור על קשר עם הישיבה בקריית אונו ועם הרבנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו