הפיגוע בעפולה: מקווה שהסכין הייתה מספיק ארוכה ומשוננת - סרוגים

הפיגוע בעפולה: מקווה שהסכין הייתה מספיק ארוכה ומשוננת

אני מקווה ממש, ממש מקווה. שהסכין הייתה רחבה. שהסכין הייתה ארוכה וחדה מספיק. והאמת זה ממש מזל שהיו תשע דקירות. ולא אחת כזו שמשאירה ספק. ועוד יותר מזל שזה היה באיזור הלב ולא חלילה בגב

הפיגוע בעפולה: מקווה שהסכין הייתה מספיק ארוכה ומשוננת

ערבוב הדברים הוא קשה, קשה עד כדי שיגעון הן שכלית, והן רגשית. כשנגשתי אל הדף חשתי את לבי מתפלח את נשימותיי כבדות, ובכלל ביני לבין עצמי החל דיון לא רצוני מה בכלל אני עושה? מה הטעם לשבת לכתוב בעת הזאת? או שתיקח את רגליך לנתיב האבות או שתחסום כביש על דקירתה של שובה מלכה.

ואז נתקלתי בדברים שפרסמו בשמה של של שובה: "אל תתפללו עליי, אני בסדר. תתפללו על עם ישראל". שם מצאתי הכל מאוחד- את הארץ כואבת את דמה של שובה ואת שובה כואבת את שברון הארץ, מתוך כך חשבתי כי מה באמת קודם למה? והיה ברור לי כי החרפה שמאפשרת לדקור נערה תמימה, מביאה אותנו למציאות העגומה של חורבן הארץ. לכן אני מבקש לגעת בפיגוע ולא בכלל המתחולל כעת אי שם בגוש עציון שיודעת היא דמים הרבה.

מאז אמש ברחבי הרשת הגדולה שוב פזורים תמונות שאנו מסרבים לקבל, הלב היהודי עדין ורגיש עד מאוד כיאה לבני ובנות אברהם אבינו, ואף יש הכועסים ורוטנים על מפרסמי התמונות וטוענים שאין זה כבודם של הנפגעים או משפחותיהם. גם אני נתקלתי בתמונתה של שובה מלכה שרועה ברחובה של עיר. צנועה, טובה, בדרכה לבגרות, לחיים שלמים.

אז זה הכה בי כמעט כמו דקירת סכין. הצניעות והלב העדין שלנו, הן מידות כל כך נשגבות וטובות המאפיינות אותנו בהחלט, אך לא כאן. לא עכשיו. כעת זה הופך את הסיוט הזה להרגל, לעוד דפדוף במסך במקרה הרע, ובמקרה הטוב לכמה פרקי תהילים וקבלות טובות לרפואתה. וצרחה פנימית; 'רק לא עוד הלוויה'. ומיד חשבתי על המשפט השגור כל כך על לשוננו עד כי אפשר לחשוב שמקורו באיזה גירסה דינקותא: 'אנחנו לא כמוהם' אני ואנחנו מתים על המשפט הזה, מתים תרתי משמע.

אז סליחה. ואין סליחה

אני מקווה ממש, ממש מקווה. שהסכין הייתה רחבה. שהסכין הייתה ארוכה וחדה מספיק. והאמת זה ממש מזל שהיו תשע דקירות. ולא אחת כזו שמשאירה ספק. ועוד יותר מזל שזה היה באיזור הלב ולא חלילה בגב. ובכלל לגמרי ניסי ניסים שאיכות הסכין הייתה טובה הפעם. והסכין לא נשברה בדרך אל תוך גופה של שובה מלכה הצעירה שהעזה ללכת ברחובות עפולה בעודה חושבת על בגרות, עתיד וקיום.

אבל בתאכל'ס זה לא משנה. הוא חי קרי "מנוטרל". שובה מלכה נאבקת על חייה. ככה הם אוהבים אותנו. כאלה שנאבקים על החיים. 'מי', אתם שואלים? בתי המשפט שלנו "הגבוהים לצדק", כאלו שמסתובבים עם לא אחת אלא שתי ידיים שמאליות, תרתי משמע.

"אין מדובר בסכין גדולה מאוד,רחבה מאוד, או משוננת".

"הבריחה שלו עשויה ללמד כי הוא חדל מרצונו לפגוע במתלוננת "

כך כתבו- וזיכו מאשמת רצח- שופטי בית המשפט בפעם האחרונה שנדקרה אמא/אישה יהודיה בשם נירית זמורה כאשר ניגש אליה מחבל מאחור וניסה לדקור, אממ… לדקור.. אממ ..לרצוח אותה.

אז כולי תקווה שכל הנ"ל יהיה קביל הפעם, רק הפעם להוצאה להורג. מספיקה פעם אחת מכה אחת טובה ומכוונת שתשיב את הטירוף הזה אל ההיגיון.

בינתיים סליחה בשם שובה מלכה שהיא אשכרה נלחמת על חייה, ולא עטופה בטלית, בשקט, בלי לזוז.

אפקט זמורה לעולם לא עוד. הפקרות על גב העדינות שלנו לא עוד.

=======

אלישוב הר שלום, בן 29 תושב השמרון, כותב דעות ומדריך נוער בסיכון

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
קביל
יו יו, גם | 12-06-2018 17:31
קביל
2
השוטים
Nissjm | 12-06-2018 17:42
רק שחלילה לא תיפול שערה מראשם או תפגע ציפורנם הקטנה של מי מהקרובים אליהם או אז תעלה חמתם באפם שהרי אינם כשאר האדם ודמם חלילה אינו מן המניין צדקו אלה שאמרו ״יש שוטים. בישראל״ וקבעו עצמם ״עכרה ״ לראשנו
3
פגוע
עפרה | 12-06-2018 19:28
תגובות לפעמים חכמות ואהובות ולפעמים רעות ומרגיזות זה טבעו של העם היושב בציון אך מאחרי כל תגובה יש מי שנפגע ואילו ליבי איתו אהבתי מחבקת ומתפללת לרפואה הכעס והאמירות אינן עוזרות יש לנו שלטון רופס ומתרפס אשר כל אחד מהנבחרים את דמותו רואה ואת שכרו אנו רק משרתיו בעת הבחירות מעבר לכך אנו זניחים וזה הכוח ששואבים אויבינו בואו ונתחזק מחבר ונאהב לא את השלטון המזוינים את האמת שבנו העם הנבחר לנו ארץ קטנה ולא נוותר כי ניתנה לנו ההבטחה של אבינו מלכינו מי שיש יהודי יצטרף לתפילה חבור עצבים אפריים אנחנו לו
נחזק אחד את השני
מיכל מלכה | 12-06-2018 21:39
שובה היתה חשופה לפגיעה כי היתה לבד ברחוב. כשאנחנו יחד אין עלינו. כל דבר אפשר לומר - ככה זה בין אחים. אבל מתוך אחדות. בואו נחזק אחד את השני- הנהגה: אנחנו סומכים עליכם. תהיו חזקים! אנחנו פה מאחורה. מיכל מלכה
4
שנים של זעקה לבורא עולם
נעמה | 12-06-2018 20:37
וכבר אין לי כוח, כל פעם מחדש אותה סכין שננעצת בלב כשאני שומעת על פיגוע ואז הכאב כשפסיקות בית המשפט מסתובבות את הסכין שנערכה בלב. לפעמים אני מרגישה שאני חיה במדינת אויב הכי מסוכנת לעם היהודי, מדינת ישראל. בלתי נתפס עד כדי שיגעון, ואלו האנשים שרוצים לתקן את המדינה? בשביל מי בדיוק? כי על פי הפסיקות שלהם נראה שהם רוצים להכשיר את השרץ, לנקות את הדם מידי המחבלים, לפרק כל ישוב יהודי בארץ, להביט עלינו אסון ולמחוק את זכר היהדות מהמדינה שהוקמה לעם היהודי. אם היינו כחולמים מתייחס לגאולה, אז נראה לי שעד שנגיע לשם נחייה בסיום מתמיד.
5
חבל שכותב המאמר הבכייני לא היה בעפולה במקום ה
מוני יקים אנטיציוני | 12-06-2018 22:00
מוני יקים אנטיציוני
בכל זאת
דוד | 13-06-2018 7:16
היינו מעדיפים נפשך תחת נפשה
6
היא הייתה מספיק ארוכה ומשוננת לכל הסר ספק
מיכאל | 13-06-2018 0:37
עם ישראל היקרים זו הסכין שבאה לפגוע בבטן הרכה של עם ישראל,שלא נטבלב הילדה הצדיקה הזו שובה בת מיכל מכוח גדולתה וצידקותה היא זו שהגנה ומגינה על עם ישראל
7
תודה
דוד | 13-06-2018 7:15
תודה שזעזעת אותנו והוצאתנו מנמנום קל בשל חיי השגרה - לקום ולזעוק 'משפט האוילים לא עוד' משפט זמורה יהיה חילול השם האחרון
8
כוונתך רצוייה, מילותיך הרבה פחות
דב | 13-06-2018 8:49
אני מאוד מקווה שהכותב יוריד את המילים האלו מהאתר. האמת שהזדהתי עם הנאמר בתחילת הכתבה, בדיוק עד שהכותב מייחל שהנדקרת התמימה תידקר אלפי פעמים רק כדי להצדיק את ההשקפה שלו. יפה יהיה אם תורידו את המאמר המזעזע והמבחיל הזה מהאתר.
נראה שהמגיב הנכבד לא אמשיך לקרוא
אלישוב | 13-06-2018 12:07
צר לי ההתחלה הייתה עדינה ופסטוראלית כזו נכון? דיבורים על אחדות ורגשות בהחלט נפלא אך רחוק מהמציאות. אם לא נעמוד על העוול ונקרא לה בשמו שובה מלכה לא תהיה האחרונה.
9
כמו שעמלק הוא המקל של הקב"ה
יפה יוסף | 13-06-2018 13:19
ואנחנו מסכימים עם זה כי זה היה מזמן וחכמים של מזמן כתבו את זה. האם הבגץ הוא לא המקל של הקב"ה? האם בגלל שזה עכשוי אנחנו לא מוכנים לקבל את הפירוש הזה? אנחנו רואים את הבגץ בעיננו.הבגץ מציאות בפני עצמה וזה מה שנקרא ע"ז.
10
סרוגים-פיחססססססססססססססססססס
עזרא | 14-06-2018 11:59
מלאתי בפיחסססססססס
11
סחתיין על הציניות המרומזת - והמבין יבין.
אוראור | 28-06-2018 13:30
אבל בנימה של רצינות: נראה לך שלשופטים הסתומים והדפוקים האלו כל זה משנה????????? עוד לא הבנת שמבחינתם גודל הסכין , מספר הדקירות ואיפה שהסכין פגעה - אלו רק תירוצים צולעים וזולים? הרי לשופטים זה לא משנה בכלל: הם מוצאים תמיד תירוצים בכל מקרה - אתה באמת חושב שלו היו קוראים את הכתבה הסרקסטית הזאת שמכוונת אליהם היו מתרגשים מזה ומבינים את הפיגור השכלי שלהם? אל תהיה תמים.