''זוכרת'': המחווה המרגשת של גל גדות לניצולת השואה - סרוגים

"זוכרת": המחווה המרגשת של גל גדות לניצולת השואה

הוונדר וומן הישראלית נענתה אמש (שבת) בחיוב לפנייתה של טובי לוי, ניצולת שואה בת 84 שפנתה אליה בטוויטר • המחווה הצנועה של גדות לזיכרון השואה ריגשה מאות אלפי אנשים ברשת

''זוכרת'': המחווה המרגשת של גל גדות לניצולת השואה
  (צילום: שטארסטוק)

השחקנית הישראלית, גל גדות שהפכה לאחת מהכוכבות הגדולות של הוליווד רגילה לקבל לא מעט בקשות מידי יום. לאחרונה ניצולת השואה טובי לוי בת ה84 החליטה לפנות אל גדות עם בקשה אחת מיוחדת וקרובה לליבה למען זיכרון השואה.

"אני ניצולת שואה בת 84 – קצת וונדר וומן בעצמי, אני מניחה" רשמה טובי לגדות בחשבון הטוויטר "אני פועלת על מנת לוודא שהשואה לא תישכח לעולם. האם תוכלי לעודד אנשים להצטרף לקמפיין #WeRemember לקראת יום הזיכרון הבינלאומי לשואה?". הציוץ המרגש הפך לויראלי במיוחד והגיעה עד הוונדר וומן שהסכימה מיד לבקשה הצנועה.

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

גדות העלתה אמש (שבת) לרשתות החברתיות בהן היא פעילה תמונה עם האשטג #WeRemember (אנחנו זוכרים) שיזם הקונגרס היהודי העולמי לזיכרון השואה לצד הכיתוב: "היום יום הזיכרון לשואה ולגבורה. יום לכבוד קרבנות השואה שלעולם לא נשכח". התמונה זכתה לאלפי לייקים ושיתופים ונחשפה ללמעלה ממיליון איש בעולם שעוקבים אחרי גדות.

כוכבים נוספים הצטלמו לקמפיין כשהם נושאים שלט ובו ההאשטג #WeRemember, לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה. התמונות הוקרנו על קירות מחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו לפני ובמהלך היום.

רוברט זינגר, מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי מסר כי: "אני מברך את גל גדות על הצטרפותה לקמפיין. להצטרפותה ולהצטרפותם של משפיענים נוספים ישנה חשיבות רבה, הן בתהודה שהם יוצרים לזיכרון השואה ולמאבק באנטישמיות והן בהשפעה שיש להם על מיליונים ברחבי העולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו