נותן למוזיקה לדבר: סאבלימינל בסינגל חדש נגד הגזענות

נותן למוזיקה לדבר: סאבלימינל בסינגל חדש נגד הגזענות

הראפר סאבלימינל שמככב בימים אלא כשופט בתכנית 'אקס פקטור', בחר לשחרר היום את הסינגל 'תן למוזיקה לדבר', העוסק בגזענות ואפליות שקיימות בחברה בין מגזרים ועדות. האזינו עכשיו 

בתקופה בה עדין ביטויי גזענות ואפליה נשמעים מעת לעת, הראפר סאבלימינל , המככב בימים אלה כשופט בתכנית 'אקס פקטור' בחר לשחרר סינגל חדש העוסק באיחוד, בחיבור ובקבלת האחר/השונה.

"עוד יהיה שיוון, עוד יהיה צדק, עוד יהיה פה טוב, בלי קשר לרקע או צבע. אם במילואים, או בתוך ישיבות- פה כולם אחים…", שר הראפר סאבלימינל בסינגל החדש שלו 'תן למוזיקה לדבר'. כשאת הקליפ לסינגל בחרו לצלם ב- town Cape , בדרום אפריקה ."הגעתי לאחד המקומות המקופחים וקשים בעולם ועברתי שם חוויה מכוננת" סיפר סאבלימינל על צילומי הקליפ "גיליתי אנשים חמים, מלאים בשמחת חיים, אהבה וצניעות , שמוזיקה זורמת להםבדם. באתי לחזק, וחזרתי בזכותם מחוזק , מלא תקווה ואופטימיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גיזענות
בני | 05-01-2018 12:38
שיר נכון מאוד! אולי הזמר יצא מחוזק משמה אבל גם שאם אין מה להשוות בין ישראל המפותחת לעומת המקום בו הוא צילם את הקליפ ! אבל עדיין יש פערים גדולים בין השכונות בארץ לבין העיר שבו מתגוררים! שמה כולם באותו מצב אבל בארץ מורגש הפערים והיחס שנותנים לשכונות ולבין האלה שלא גרים בשכונות! הכל יחסי למדינה!
2
סבלימינל אחד בדור
מעריץ | 11-06-2018 19:57
סבלימינל, שמעוני היקר . תודה לך על קליפ מדהים בקצב שלו ובצילומים המרהיבים.שמחתי לראות אנשים פשוטים עם שמחת חיים עם אושר ניצחי מרוח על פניהם.המילים נוגעות ללב , הביצוע שלך זורם וקולח.אתה אישיות נדירה.מעריץ ומוקיר אותך