לאחר ששבה ליהדות: נוי חזרה לבן זוגה הבדואי - סרוגים

לאחר ששבה ליהדות: נוי חזרה לבן זוגה הבדואי

לפני כחודש נחשף ברשת סיפורה של נוי שטרית מאשקלון שהתחתנה עם צעיר בדואי מרהט בשם עלאא. ארגון להב"ה הצליח להחזיר אותה לחיק היהדות, אך כעת היא חזרה לבן זוגה המוסלמי

לאחר ששבה ליהדות: נוי חזרה לבן זוגה הבדואי
  נוי ובן זוגה המוסלמי, לאחר טקס ההתאסלמות בהר הבית (צילום: מתוך ערוץ 10)

לפני כחודש נחשף ברשת סיפורה של נוי שטרית מאשקלון שהתחתנה עם צעיר בדואי מרהט בשם עלא'. בעקבות תמונה שהעלתה שטרית לרשת, אנשי ארגון להב"ה בראשות בנצי גופשטיין, יצרו עמה קשר והעבירו אותה לדירת החירום שלהם.

בתחילה נראה כי המהלך של להב"ה צלח ושטרית הודיעה הודיעה על "חזרה לחיק היהדות". שטרית אף הודתה לגופשטיין על גבי הרשת החברתית: "תודה שעמדת איתי כל הזמן ולא נתת לי למעוד. שה' ייתן לנו כוחות להציל עוד נפשות יהודיות מהמקומות הלא נכונים".

בנוסף, על פי הדיווח בערוץ 10, בערב ראש השנה התכתבו שטרית וגופשטיין בווטסאפ. גופשטיין שיבח אותה על "הצעד האמיץ" שעשתה בניתוק הקשר עם עלא', והיא השיבה: "אתם מרגשים אותי. אין לי דרך להודות לכם על כל התקופה הזאת".

אלא שכעת נראה כי המהלך של גופשטיין לא צלח. אמש (ראשון) פרסמה שטרית תמונה משותפת חדשה עם עלאא. הדבר נודע לגופשטיין ואנשי ארגון להב"ה. גופשטיין עצמו אמר: "אנחנו לא מתחרטים ונעשה זאת שוב בכל רגע לכל יהודיה שתרצה". גופשטיין אף טען כי שטרית חסמה אותו בטלפון לאחר מכן.

עוד הוסיף גופשטיין באשר לשטרית: "מאז שסיפור החזרה של נוי התפרסם הצלחנו להשיב ארבע בנות חזרה לעם היהודי וכרגע הן בדירות של להב"ה. והתחלנו לטפל בעוד 16 מקרים שהגיעו אלינו השבוע". בנוגע לשטרית עצמה, הדגיש גופשטיין: "חיכינו והיינו בקשר עם המשפחה ואיתה ללא הצלחה בינתיים. ולכן לא פרסמנו עד שהיא בחרה להעלות תמונה שלה עמו".

צפו: נוי שטרית חוזרת ליהדות

סיפור ההתאסלמות בכתבה של ערוץ 10 מלפני כחודש וחצי

https://www.youtube.com/watch?v=fa6_h0Wmjuw

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
מה הבעיה? רוב אבותינו נשאו נשים נוכריות
רות המואביה | 25-09-2017 11:41
למה שנשים וגברים לא יוכלו להנשא לבן עם זר במידה והם חפצים בכך?
2
תגובות מגעילות
אבי | 25-09-2017 12:40
אישה בוגרת ומבוגרת יש לה זכות על חייה ועל מי היא בוחרת כבן זוג תפסיקו להתערב
3
בחורה אומללה
מוחמד | 25-09-2017 14:55
חסר יהודים? מילא היה חתיך אבל כזה מכוער..... וזאת לא אשמתך הוא בטח נתן לך שחור עם הפיפי שלו מעורבב בלטאה וקורטוב קקי... רק כך הם מצליחים להשיג בנות וצריך שכל בת ישראל תדע שאסור לאכול ואסור לשתות כלום עם גוי כי הם אלופים בכשפים מצד הטומאה...אבל בקרוב בעז"ה הקב"ה יהפוך את כולכם לגל עצמות כולל אותך אם לא תחזרי לעם ישראל
4
שהשם ירחם ויציל אותה
מנחם | 25-09-2017 15:54
פשוט מסכנה
5
סכנה
סמי | 25-09-2017 16:28
אם נוי חזרה לבן ז זוגה 90 % שהיא מאימת ממשפחתו של בנן זוגה הרי ידוע בחברה ערבית שאשה שתעזוב את בעלה דינה ו מוות או (רצח כבוד המשפחה ) כניראה שאמו עלה שעם היא לא חתזור לבין זוגה דונה ו מוות ו
6
צריך להיות טיפש לאמין לה
ימה | 25-09-2017 17:27
הכל היה משחק היא אשה לא רצינית אין לה יציבות נפשית כך לא חוזרים בתשובה כך עושים פרסומת עצמית בלי להשקיעה גרוש
7
כל הסיפור הזה זה בולשיט ...
מיכאל | 25-09-2017 18:20
אני מקווה שהתקשורת תפסיק לחפור על זה כל הזמן ... לדעתי כל המשחק הזה ביהדות זה לא פחות מחילול השם, די הבנו לא רוצה בסדר לא צריך הכל מצוין .. עוד דבר נוסף המעבר של נוי אומר שמעכשיו היא נגד ישראל והכיבוש וכל מה שזה מביא איתו זה אומר שהיא סוג של אויבת כבר ולא להתבלבל היא חלק מהם כבר זהו וכך צריך להתייחס עליה אם בכלל מתייחסים ... ואני מבקש סליחה אם טעיתי בדבריי כלפי אלוהים..
8
בסך הכל מסכנה
שמעון | 26-09-2017 1:41
לכל אלה שטוענים שהיא בוגרת וזכותה להתחתן עם מוסלמי, אומר 2 דברים, א.מעניין למה המוסלמים לא מסכימים שהבת שלהם תתחתן עם יהודי, ועם היא עושה את זה הם רוצחים אותה, ב. למה כשהיהודיה מתחרטת ורוצה לחזור ליהדות היא צריכה לחיות בדירת מסתור?. אז תלכו עם האמת עד הסוף ואם אני יודע בפרוש שיהודיה שרוצה לעזוב מוסלמי דינה מוות אז אני יעשה הכל שהיא לא תתחתן איתו, כמו לראות בן אדם קופץ מהחלון ולהגיד "הוא בוגר ויודע מה שהוא עושה" ולסיום: הזוהר כותב שבת ישראל שנטמאה עם גוי היא קשורה בו ככלב ולכן היא חוזרת אליו.
9
רבותינו אמרו על זה, כי סימן הוא שאיננה מזרע יהודי כשר
עידן | 27-09-2017 7:16
אם היא נמשכת לישמעאלי, אות וסימן הוא שהיא באה מישמעאל, אחד מהסבים שלה במשך הדורות היה ישמעאלי ''שנקלע'' לעם היהודי, ועתה נסגר המעגל
10
הן לא מבינות...
רונית | 20-04-2021 8:04
הן לא מבינות שהן חוזרות הן מחמירות את המצב שלהן
11
שאלוהים ישלם לך...
יוני גבאי | 13-05-2023 23:44
שאלוהים ישלם לך יא בוגדת - הייתי שולל לך את האזרחות, ומחזיר אותך למרוקו.