דרמה: בדרך לבחירות חוזרות בהסדרות? - סרוגים

דרמה: בדרך לבחירות חוזרות בהסדרות?

על פי הדיווח בחדשות 2, הבדיקה התחילה בהנחיית פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. הבדיקה המשטרתית מתקיימת ביחידה הארצית לחקירות הונאה ונועדה לקבוע אם יש תשתית שמצדיקה מעבר לחקירה פלילית

דרמה: בדרך לבחירות חוזרות בהסדרות?
  (צילום: פלאש90)

משטרת ישראל החלה לבדוק טענות לזיופים בבחירות לראשות ההסתדרות שנערכו לפני כשלושה חודשים. בבחירות שנערכו בחודש מאי ניצח אבי ניסנקורן את שלי יחימוביץ' לאחר שזכה בכמעט 63% מקולות המצביעים. מיד לאחר מכן הודיעה יחימוביץ' כי בכוונתה להגיש תלונה על זיופים.

על פי הדיווח בחדשות 2, הבדיקה התחילה בהנחיית פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. הבדיקה המשטרתית מתקיימת ביחידה הארצית לחקירות הונאה ונועדה לקבוע אם יש תשתית שמצדיקה מעבר לחקירה פלילית מלאה.

הבדיקה מתמקדת כעת בחומרים שהועברו ליחידת להב 433. בין השאר חומרים שהועברו ממשרדי חקירות שמצביעים לכאורה על חשד לזיופים ואי סדרים בשלבים השונים של מערכת הבחירות. היועץ המשפטי לממשלה שנחשף לחלק מחומרי החקירה אמר שעל פניו נשקפת מהם חומרה וצריך לבררם בהקדם.

לאחר פרסום תוצאות הבחירות טענה ח"כ שלי יחימוביץ' שהבחירות לווו באי סדרים וזיופים ואמרה כי "אנחנו חיים במדינה דמוקרטית שהליך הבחירות בה הוא תקין ומפוקח. לכן קשה להסביר למתבונן מבחוץ שלא מדובר במערכת בחירות כפי שחווה אותה אדם נורמטיבי שהולך לקלפי ומצביע לכנסת כרצונו".

יחימוביץ' הבהירה כי "הפעם, למרבה הצער, איני יכולה להשתתף בטקס המכובד של 'בירכתי את המנצח', משום שבוצעה גניבת בחירות ממוסדת ושיטתית מהמסד ועד הטפחות, מתוכננת בקור רוח, ונעדרת לחלוטין מנגנון בקרה ופיקוח ממלכתי, שיפוטי או אובייקטיבי. נגיש עתירה לבטלות הבחירות וקיומן מחדש תחת חוקי המדינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איך כתוב ?''וסכסכתי מפא''י במפא''י ומרץ בשרץ''
עמך | 15-08-2017 23:49
ואנו נשב עם נרגילה ונהנה. רק שיהיה אקשן לכבוד החופש ולכבוד החגים מפא''י זה מין יצור שמוליד וולד ועורף את ראשו