נלחם על חייו: אמיר גוטמן הציל את אחייניתו וטבע - סרוגים

נלחם על חייו: אמיר גוטמן הציל את אחייניתו וטבע

המוזיקאי והזמר אמיר פרישר (פיי) גוטמן מאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה מאוד לאחר שטבע בצהריים בחוף לא מוכרז סמוך לחוף נווה ים בעתלית

נלחם על חייו: אמיר גוטמן הציל את אחייניתו וטבע
  (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

המוזיקאי והזמר אמיר פרישר (פיי) גוטמן טבע בצהריים (שבת) בחוף לא מוכרז סמוך לחוף נווה ים בעתלית ואושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה מאוד.

חובשים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותו ללא דופק וביצעו בו פעולות החייאה בחוף. לאחר מכן הוא הובהל לבית החולים כשהוא ללא דופק ומונשם, תוך כדי פעולות החייאה, ובבית החולים שב לבו לפעום. מבית החולים רמב"ם נמסר כי הוא מטופל במחלקת טיפול נמרץ. "הוא עדיין בסכנת חיים", אמר פרופ' ירון בר לביא, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ נשימתי ברמב"ם. "הצלחנו להחזיר לו דופק וכרגע הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה, עדיין לא יציב".

מיכל אמדורסקי, חברתו של גוטמן, הייתה עדה לאירוע ובסטטוס שפרסמה בפייסבוק כתבה: "הים היה אכזרי. אמיר נכנס עם האחיינית ועוד חברה למים, ותוך שנייה נסחפו. אמיר החזיק את האחיינית מעל המים, כדי שלא תטבע. הוא הגיע לאפיסת כוחות. בעלי ועוד שני בחורים נכנסו למים להוציא אותם, אמיר בלע הרבה מים. האחיינית בסדר, הוא מונשם".

המשטרה הודיעה כי פרישר גוטמן, ששהה בחוף ללא מציל באזור נווה ים, נסחף ביחד עם אחייניתו בת ה-5 וחברה נוספת. חבורה של גולשים הצליחה להציל את הבנות, אך פרישר גוטמן נמשה מהמים במצב קשה.

"כשהגענו למקום ראינו על קו המים גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, אנשים שהיו על החוף משו אותו מהמים והחלו לבצע פעולות החייאה בסיסיות", סיפרו החובשים שטיפלו בו במקום, "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, לאחר מכן העלינו אותו ליחידת טיפול נמרץ ופינינו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים – שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איחולים לרפואה שלמה יהודי יקר.
| 23-07-2017 8:27
2
שימו לב לכפל הלשון המעניין מתחת לכותרת:" הזמר
אוראור | 28-08-2017 16:09
והמוזיקאי" - מה זה זמר ומוזיקאי? הרי זמר זה ס ו ג של מוזיקאי - מה זה המשפט הזה. כפל לשון.