כתב אישום הוגש כנגד קטין ששהה ברמת מגרון - סרוגים

כתב אישום הוגש כנגד קטין ששהה ברמת מגרון

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד קטין ששהה בשטח המאחז רמת מגרון, לאחר שמפקד אוגדת איו"ש אסר זאת. ארגון חוננו: "מדהים לראות כמה משאבים משקיעה המשטרה ברדיפת נערים במאחזים"

כתב אישום הוגש כנגד קטין ששהה ברמת מגרון
  (צילום: שאטרסטוק)

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים כנגד קטין כבן 15 שנעצר בחשד שהפר צו שטח צבאי סגור ונכנס לשטח המאחז רמת מגרון. על פי כתב האישום, לאחרונה הוצא צו תיחום על אזור "רמת מגרון דרום", ולאחריו הוציא מפקד אוגדת איו"ש תא"ל ליאור כרמלי צו שטח צבאי סגור נוסף.

לטענת המשטרה, בלשי המפלג לפשיעה לאומנית ביחידה המרכזית של מחוז ש"י, אשר פושטים על המאחז על בסיס יומיומי, מסרו לפני מספר ימים את הצו לקטין, אולם אתמול (ב') הוא נעצר שוב בשטח המסומן בצו.

המשטרה ביקשה לשחרר את הקטין בתנאי הרחקה מרמת מגרון עד לתום ההליכים והפקדה כספית. עו"ד יוסי נדב ייצג את הקטין מטעם ארגון 'חוננו' בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים, ובסיומו שוחרר הקטין בתנאי הרחקה מרמת מגרון והפקדה של 750 ש"ח, וזאת עד לדיון נוסף שיערך בתיק ביום חמישי.

בנוסף מדווח ארגון חוננו כי במאחז הבלאדים סמוך לכוכב השחר נעצר צעיר תושב המקום במהלך פינוי המאחז שנערך היום. הוא נלקח למשרד המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י ונחקר בחשד להפרעה לשוטר והעלבת שוטר.

מארגון חוננו המייצג את הקטין נמסר בתגובה: "מדהים לראות כיצד עשרות שוטרים ובלשים של היחידה המרכזית המחוזית, אשר בכלל המחוזות בארץ עסוקים בפשיעה חמורה ובמשפחות פשע, מנהלים מרדפים יומיומיים ומשקיעים משאבים עצומים מכספי הציבור, בלכידת קטינים שהקימו צריף ברמת מגרון או במאחז הבלאדים. אנו מציעים למשטרה להפנות את המשאבים לטיפול בפשיעה החקלאית הלאומנית ובטרור היומיומי המופנה כנגד תושבי יהודה ושומרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אלימות לקטינים
טל | 27-08-2017 12:13
לדעתי *זה נוראי*