הפיקניק הסודי של תל אביב – השנה גם כשר

הדפסה
26.06.16 10:55  כ' בסיון תשעו

ביום רביעי יתקיים 'פיקניק לבן' בתל אביב. למרות שמדובר באירוע המוני, המקום עדיין סודי ויימסר רק שעה לפני תחילתו. השנה יהיה האירוע בכשרות, כך שגם הסרוגים יוכלו להנות. שימו לב - הכניסה בבגדים לבנים בלבד

הפיקניק הסודי של תל אביב – השנה גם כשר
  לילה לבן בתל אביב (ארכיון מרים אלסטר/פלאש90)

 ביום חמישי יתקיימו בתל אביב אירועי 'לילה לבן' במה שכבר הפך למסורת (השנה יחגגו בר מצווה), עם הופעות רחוב, תערוכות ואירועים מיוחדים הנמשכים לאורך הלילה בעיר ללא הפסקה.

ערב קודם, ביום רביעי יתקיים 'פיקניק לבן' – שהשנה גם יהיה כשר ומיועד לציבור הדתי.

אז במה מדובר? כמו בכל פיקניק, יוצאים לארוחה בפארק או בטבע, אלא שכדי להגביר את האדרנלין, המיקום של הפיקניק ההמוני, עדיין סודי והוא יפורסם כשעה לפני תחילתו ומיועד למי שנרשם מראש.

המטרה של הפיקניק היא חיבור קהילתי ואנושי במרחב הציבורי, כשאנשים שונים בעלי רקע שונה וטעמים שונים, יתחברו בזכות האהבה ליופי ולטעם טוב.

המארגנים מבקשים להצטייד בשולחן מתקפל, במפה לבנה, ב-2 כסאות, בסל פיקניק המתאים לארוחה בת 3 מנות, והכי חשוב יש להגיע בלבוש לבן מכף רגל ועד ראש.

בעיריית תל אביב שמפעילה את הלילה הלבן אומרים כי מספר המשתתפים מוגבל! וההשתתפות בתשלום: 25 ₪ לאדם. 20 ₪ למחזיקי כרטיס דיגיתל.

ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש בקישור הזה. יש לשים לב כי ההרשמה בזוגות בלבד (בני זוג, חברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה…). למי שאין לו ציוד מתאים אפשר לשכור בעת ההרשמה שולחן וסל פיקניק.

כאמור נקודת המפגש לפיקניק, תימסר בעת ההרשמה, אך מיקומו הסופי יישלח רק בשעה שלפני תחילתו – באזור השעה 18:30.

אירועים נוספים ב'לילה לבן 2016'

חוגגים 50 שנה לטלוויזיה החינוכית במסיבת אוזניות בשקט בשקט

מסיבת אוזניות בסמרטפונים שלכם, באמצעות האפליקציה של רדיו תל-אביב 102FM תוכלו לשכור אוזניות בכיכר או להגיע עם הטלפון החכם שלכם וזוג אוזניות, להוריד בחינם את האפליקציה ולהשתתף במסיבה.

מתחילים בשקיעה, בשקט בשקט… הכניסה חופשית כיכר רבין בשעות : 20:00 – 02:00

קרדיט ישראל מלובני

מופע רחוב בלילה לבן (ישראל מלובני)

 

אוניברסיטת תל אביב חוגגת 60 שנה בעקבות הלא נודע עם אמן החושים ליאור סושרד

מיטב החוקרים של האוניברסיטה, מכל התחומים, יקחו את הקהל למסע מרתק לגילוי הדברים שאנחנו עדיין לא יודעים.

הרצאות בנושא מדע ומחקר משולבות במופע בידור על-חושי, ניסויים מדעיים, מופעים והפתעות נוספות

נמל תל-אביב (ארגז החול) בשעות : 19:00 – 24:00

לילה לבן בגן הפסגה: מופע הארנבות של ד"ר קספר "מנגינות" – מופע חדש!

אורן ברזילי ושי להב, הלא הם מופע הארנבות של ד"ר קספר, מציגים מופע חדש!

אחרי יותר מעשרים שנות יצירה, אינסוף שירים גדולים ובלתי נשכחים, להיטים שהשפיעו על המוזיקה הישראלית, הופעות שהפכו לקאלט בקרב דורות של מעריצים, ואלבום חדש ומשובח – הקספרים, ביחד עם הרכב ההופעות המשובח שלהם, מגישים מופע חדש עשיר בלהיטים מכל התקופות:"אחלום לנצח", "תראו אותי", "עולם שקט", "שמלה אדומה"," הכול יהיה בסדר", שירי האלבום החדש "מנגינות", "עד בלי די", "בוקר חדש" ועוד.

גן הפסגה, יפו העתיקה מ- 21:00 – 22:15

ערב שירה בציבור, מתחם "התחנה" משה להב – "הטיש הגדול" שירים ישראליים ושאר רוח

הטיש הגדול הוא מופע של איש אחד שהפך לתופעה ישראלית יחידה במינה. גם הקהל מתווה את הדרך ומוצא עם להב את הזויות הייחודיות לכל מופע ומופע. "התחנה" מ- 23:00 – 01:30

צילום מושיק לינדבאום (2)

מופע לילדים ב'לילה לבן' (מושיק לינדבאום)

 

אנשי הארון

במלאת 40 שנה למופע "סיפורי פוגי" – תכניתה הראשונה והפנומנלית של להקת "כוורת", שעיצבה את זהותו של הרוק הישראלי – חברו יחד מוסיקאים ויוצרים צעירים ויצרו הרכב מחווה מיוחד שנותן שוב במה לשירי האלבום בתוספת להיטים והפתעות.

רחבת המשכן לאמנויות הבימה, שד' שאול המלך 18, מ- 21:30 – 23:00

בית החולים איכילוב

המרכז הרפואי פותח את שעריו ומעניק לקהל הרחב הזדמנות נדירה להיכנס אל בית החולים, להאזין להרצאות, להשתתף בסיורים חד פעמיים, לפגוש את המומחים ישירות, וכל זאת בליווי מוזיקה ובאווירה שמחה ובריאה במיוחד.

המרכז הרפואי תל-אביב, רחוב ויצמן 6

 לילה לבן לילדים בקרית ספר

הפנינג בועות סבון לילדים ולכל המשפחה

"אופרת סבון" – פסל חי המשלב מוזיקה, תאטרון פיזי ובועות

Doctor Bubble – מופע ליצנות בועות מדהים של דוקטור באבל, דמות קומית ומרגשת שמקדישה את חייה למחקר בועות הסבון. להטוטים, תרגילים פנטומימה וליצנות מודרנית המשלבים בועות וכלים מיוחדים. בועז ניר שלום הוא אמן הבועות העברי הראשון בארץ.

סדנת בועות סבון – נלמד ליצור בועות בגדלים שונים, לשחק עם בועות בדרכים שאפילו לא חשבנו שהן קיימות ולהפריח בועות סבון ענקיות!!

סדנת הולה הופה – פעילות קצב ותנועה ייחודית בה לומדים המשתתפים כיצד לסובב חישוקים והולה הופ. הסדנה מועברת ע"י אמנית חישוקים מקצועית ומנוסה.

גן קרית ספר – יהודה הלוי 17:00 – 19:30

כתיבת תגובה

הוספת תגובה - סרוגים
הדפסה

שם

נושא

תוכן

2 תגובות
הצג את כל התגובות