גליק חושף: למה ביטלו לי ריאיון בגל"צ? - סרוגים

גליק חושף: למה ביטלו לי ריאיון בגל"צ?

יהודה גליק טוען שהיה שריאיון שהיה אמור להיערך איתו הבוקר בגל"צ בוטל וזאת בעקבות הבהרתו כח אין בכוונתו לתקוף את ראש הממשלה. "במקומי לקחו את דניאלה וייס, שאינה תושבת עתניאל ואינה מבטאת את הלך הרוחות של היישוב"

גליק חושף: למה ביטלו לי ריאיון בגל"צ?
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

פעיל זכויות האדם, הר הבית והמקדש, יהודה גליק, המתגורר בעתניאל בשכנות לביתה של דפנה מאיר הי"ד שנרצחה בתחילת השבוע בפיגוע דקירה בביתה שבעתניאל, טוען הבוקר (רביעי) כי ריאיון שהיה אמור להתקיים איתו בגל"צ בוטל מכיוון שהבהיר למערכת התכנית שאין בכוונתו להשתלח בראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראוי לציין כי גליק עצמו הוא חבר ליכוד הממוקם במקום ה – 32 ברשימת הליכוד לכנסת. גליק היה אמור לעלות לריאיון בעקבות הדיווחים לפיהם נתניהו החליט על הקמת גדר סביב היישוב עתניאל וזאת בניגוד לעמדת התושבים.

"בגלי צה"ל תיאמו איתי לבוקר ראיון, בעקבות ביקור התנחומים המבורך של רוה"מ, אתמול ביישוב עתניאל", סיפר גליק.

בנוסף, גליק טוען כי "בעקבות התחקיר המוקדם, בו התברר, למורת רוחם, שאין בכוונתי להשתלח ברוה"מ, או במישהו אחר, הוחלט לבטל אתי את הראיון. במקומי לקחו את דניאלה וייס, שלמרות זכויותיה הרבות אינה תושבת עתניאל ואינה מבטאת את הלך הרוחות של היישוב. כנראה שזה משרת את האג`נדה של גלי צה"ל להציג את פני המתנחל האופייני".

בנוגע לדיווחים אודות המתח בין ראש הממשלה לתושבי עתניאל כתב גליק: "אז מי שבכל זאת רוצה לדעת מה קורה בעולם האמתי הרי שהביקור של רוה"מ ביישוב היה מוערך מאוד. נאמרו דברים מתוך הערכה הדדית. עלו סוגיות בטחוניות שיידונו, כפי שנהוג מאז ומעולם בעתניאל, בתיאום מלא בין היישוב, המועצה, צה“ל ויתר כוחות הביטחון. יופקו לקחים מהפיגוע וכולנו עם מבט פני קדימה".

גליק בחר להציג דווקא את הצד החיובי של חברי הכנסת שעלו לבקר בעתניאל: "בעולם האמיתי היה אתמול ביקור חשוב לא רק של רוה"מ,שרי הביטחון, החינוך, החקלאות ויו"ר הכנסת אלא לא פחות חשוב מכך ביקורי תנחומים של ח“כים מכל צדדי הקשת".

גליק ציין כי "בבוקר הגיעה חברת הכנסת נורית קורן מהליכוד. בהמשך אני יכול לומר שמי שנכח בביקור התנחומין של חברי הכנסת סתיו שפיר ועומר בר לב וראה את ההערכה ההדדית ואת החיבוק, למרות כל חילוקי הדעות יודע שיש המון תקוה לעם הנפלא שלנו והעולם הזה הרבה יותר אמתי מעולם ההשתלחויות המשתקף בתקשורת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יהודה היקר כולכם אהובים - רק לא לירות בנגמ"ש של כולנו
אורחת | 20-01-2016 12:45
2
נהוג לתת תגובה - עיתונאים לא?
אוהד | 20-01-2016 23:09
מעניין אותי מה גלי צהל היו אומרים. לא חושב שזו קנוניה כזאת.