נחשף: כך נראה הסמארטפון המתקפל של שיאומי - סרוגים

נחשף: כך נראה הסמארטפון המתקפל של שיאומי

מנכ"ל שיאומי פרסם סרטון בו הוא מציג את הסמארפון המתקפל של החברה, שנמצא כעת בשלבי פיתוח. בסרטון מוצג כיצד המכשיר העתידי נפתח ונסגר כדי להפוך מסמארטפון רגיל לטאבלט, לצד פרטים נוספים

נחשף: כך נראה הסמארטפון המתקפל של שיאומי
  (צילום מסך)

עתיד הסמארטפונים נחשף? מנכ"ל חברת שיאומי לין בין פרסם סרטון קצר, בו הוא מציג את הסמארטפון המתקפל החדש של החברה שנמצא כעת בשלבי פיתוח.

בסרטון מוצג הממשק של הטלפון המהפכני, שכולל שלושה מסכים נפרדים המתקפלים ומתחברים יחד. שני צדדי המכשיר יכולים להתקפל אחורה כדי להפוך את המכשיר מטאבלט לסמארטפון רגיל- זאת בניגוד להדלפות שפורסמו על סמארטפונים מתקפלים אחרים, ביניהם סמסונג ו-וואוויי, שם המכשירים שהוצגו מכילים רק 2 מסכים שמתקפלים בחצי.

צפו: כך נראה המכשיר המהפכני של שיאומי:

החברה הסינית לא סיפקה פרטים נוספים, אך המנכ"ל כן ציין בסרטון כי מדובר בדגם פיתוח שנועד לבחון את המערכת- כשבשלב הזה לא בטוח שהמכשיר אפילו יגיע לשוק. לדברי בין, החברה נתקלה בקשיים רבים במהלך הייצור, הקשורים בין השאר לדרכי קיפול המסך, ציפוי הזכוכית למסכים, ועדכון מערכת ההפעלה לממשק החדש. בפוסט שכתב ברשת החברתית הסינית "ווייבו", בין אמר כי "אם אתם אוהבים את המכשיר- נשקול ייצור המוני שלו בעתיד".

כזכור, כבר בתחילת החודש נחשף לראשונה כי שיאומי מפתחת סמארטפון מתקפל, לאחר שאוון בלאס, שנחשב לאחד המדליפים האמינים ברשת בכל הנוגע לסמארטפונים חדשים, פרסם תיעוד שהציג לכאורה את המכשיר. עם זאת, הטלפון שהוצג בסרטון שלו לא היה דומה לטלפון שהוצג כעת על ידי החברה.

סמארטפונים מתקפלים מסתמנים כטרנד הבא שיכבוש את שוק הסמארטפונים, כשכל חברה מפתחת גרסה משלה. הראשונה שהציגה מכשיר מתקפל הייתה סמסונג, שחשפה בוועידת המפתחים שלה בסן פרנסיסקו מכשיר עם מסכים בשני הצדדים- כשכל אחד מהמסכים הוא בגודל 4.5 אינץ'. החידוש העיקרי נגזר מכך שניתן לקפל את המכשיר ולחבר את המסכים למסך אחד ענק בגודל של 7.8 אינץ'- כמעט בגודל של טאבלט קטן.

גם חברת וואוויי הסינית מפתחת מכשיר מתקפל משלה אשר יציב תחרות למכשיר של החברה הקוריאנית. על פי ההערכות, הסמארטפון המתקפל של וואוויי יכלול שני מסכי מגע, אשר יוכלו להתחבר למסך ענק בגודל של 8 אינץ'. עוד נטען כי המכשיר החדש של וואוויי יכלול תמיכה בדור החמישי של האינטרנט הסלולרי, אשר מפותח בימים אלה וצפוי להתחיל בפעולה בשנה הבאה בדרום קוריאה.

הסמארטפונים המתקפלים שיוצגו השנה צפויים לכלול גרסה ייחודית של מערכת ההפעלה אנדרואיד, שפותחה בשיתוף פעולה עם גוגל על מנת להתאים את תצוגת האפליקציות למסך המתקפל. בשלב הזה לא ידוע מתי המכשירים המתקפלים יתחילו להימכר, אך גורמים מעריכים כי החברות יודיעו על תאריכי השקה בכנס הטכנולוגיה MWC שייערך בברצלונה בפברואר הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו