לא רק סמסונג: גם וואוויי תציג סמארטפון מתקפל - סרוגים

לא רק סמסונג: גם וואוויי תציג סמארטפון מתקפל

לאחר שסמסונג הציגה סמארטפון מתקפל חדשני, כעת עולה כי גם חברת וואוויי הסינית תציג מכשיר דומה משל עצמה. על פי ההערכות, הטלפון יכלול שני מסכים שיתחברו למסך ענק אחד, וכן תמיכה בדור הבא של האינטרנט הסלולרי

לא רק סמסונג: גם וואוויי תציג סמארטפון מתקפל

טרנד הסמארטפונים המתקפלים מתחיל לתפוס תאוצה: לאחר שסמסונג הציגה גרסה מוקדמת של הסמארטפון המתקפל שיושק בשנה הבאה, כעת מדווח כי גם חברת וואוויי הסינית מפתחת מכשיר מתקפל משלה אשר יציב תחרות למכשיר של החברה הקוריאנית.

באתר הטכנולוגיה "Android Authority" דיווחו כי וואוויי כבר הכינה גרסה סופית של המכשיר, כשהנהלת החברה הציגה אותה לספקיות הסלולר בדרום קוריאה ובסין. על פי ההערכות, הסמארטפון המתקפל של וואוויי יכלול שני מסכי מגע, אשר יוכלו להתחבר למסך ענק בגודל של 8 אינץ'. כמו כן המכשיר יכלול גרסה ייחודית של מערכת ההפעלה אנדרואיד, שפותחה בשיתוף פעולה עם גוגל על מנת להתאים את תצוגת האפליקציות למסך המתקפל.

עוד נטען כי המכשיר החדש של וואוויי יכלול תמיכה בדור החמישי של האינטרנט הסלולרי, אשר מפותח בימים אלה וצפוי להתחיל בפעולה בשנה הבאה בדרום קוריאה. בכך וואוויי תעקוף את סמסונג, שהחליטה לא לכלול תמיכה בדור החדש במכשיר הראשון שהוצג- אך כנראה תשיק בהמשך דגם נפרד שיתמוך בדור החמישי.

בשלב הזה לא ידוע מתי המכשיר המתקפל של וואוויי יתחיל להימכר, אך גורמים בחברה העריכו כי המכשיר יוצג לראשונה בכנס הטכנולוגיה MWC שייערך בברצלונה בפברואר הקרוב. גם המחיר אינו ידוע בשלב הזה, אך רבים מקווים שהוא יהיה זול יותר מזה של סמסונג, שצפוי לעלות 2,000 דולר (כ-7,500 שקלים).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו