נרשמתם לנישואין? מזל טוב - קבלו צ'ופר - סרוגים

נרשמתם לנישואין? מזל טוב – קבלו צ'ופר

'חוק צוהר' גורר מלחמה חיובית בין לשכות הרישום לנישואין. בירושלים יעניקו ערכת טיפוח לכלה ומטען נייד לסלולרי של החתן. רק תרשמו

author-image
נרשמתם לנישואין? מזל טוב - קבלו צ'ופר

'חוק צהר' המאפשר לכל זוג להרשם לנישואין בכל לשכה בארץ, ולאו דווקא במקום מגוריו, פתח מלחמת הטבות בין הלשכות השונות, כשבמועצה הדתית בירושלים, מציעים מתנות לזוגות הנרשמים לנישואין.

יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי הורה לחלק מתנות לזוגות הנרשמים לנישואין במועצה הדתית. כלות יקבלו ערכת טיפוח וחתנים יזכו למטען נייד למכשיר הסלולרי שלהם, וזאת במסגרת השירותים שהוכנסו בשנה האחרונה בהם התאפשר לבחורי ישיבה וסטודנטים להירשם לנישואין בישיבות ובקמפוסים על ידי רשם מיוחד שמגיע אליהם, במקום שיצטרכו להגיע למשרדי המועצה הדתית ובכך לחסוך להם זמן רב.

בנוסף הוארכו שעות הקבלה במטרה לאפשר לזוגות הנרשמים לנישואין ולעדים שלהם, להגיע לאחר שעות העבודה למשרדי המועצה הדתית ולא לגרום להם לבזבז יום עבודה.

לדברי ישי ״מאז סיום הטיפול בהבראת המועצה הדתית מהגירעונות של למעלה מחמישים מיליון שקלים שהיו עם כניסתי לתפקיד התחלנו לטפל בהענקת שירות ויחס מסביר פנים לנרשמים לנישואין במטרה להעניק להם חווית שירות בממשק שלהם עם שירותי הדת ברגע היפה בחייהם. לכן במסגרת סל השירותים חשבנו לנכון להביא לזוגות הנישאים מתנות סמליות להמתיק להם את החוויה ולהאיר להם פנים בקשר עם שירותי הדת”.

יש לציין כי המשרד לשירותי דת, מתקצב מחלקות לרישום נישואין לפי כמות הנרשמים. מוקדם יותר היום פרסמנו בסרוגים כי גם ארגון צהר, הרחיב את תחומי פעילותו ומקים סניף לרישום נישואין גם בירושלים. המשרד בירושלים הוא בסך הכל המשרד השני שיוצא מגבולות משרדי צהר הנמצאים בלוד כאמור, קדם לו המשרד בחיפה שנפתח לפני חודשים ספורים, בשבועות הקרובים המשרד שממוקם בתוך מתחם בית הכנסת של האוניברסיטה יהיה פתוח יומיים בשבוע. בעתיד, ולאור הביקוש אומר הרב אלטשולר ירחיב המשרד את שעות פעילותו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו