אישום: תושב רחובות סחט מנערה תמונות מיניות דרך הווטסאפ

אישום: תושב רחובות סחט מנערה תמונות מיניות דרך הווטסאפ

היום הוגש כתב אישום נגד תושב רחובות שסחט נערה בת 16 שתשלח לו תמונות מיניות. הסחיטה המשיכה עד לשירותה של הנערה בצבא, אז התלוננה בפני מפקדיה והוא נעצר

author-image
תושב רחובות סחט מנערה תמונות מיניות דרך הווטסאפ
  Alex Ruhl / Shutterstock

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט השלום ברחובות כתב אישום נגד שי אהרון, בן 31 מרחובות, בגין ריבוי עבירות של סחיטה באיומים, מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, הפרת צו פיקוח, הטרדה מינית ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, במהלך חודש מאי 2017 פנה הנאשם למתלוננת א.א., קטינה בת 16 באופן זמן, איתה לא היה לו היכרות מוקדמת, באמצעות whatsapp והשניים החלו להתכתב. הנאשם ביקש מא.א. להיפגש עמו וכן לשלוח לו תמונות בעלות אופי מיני.

עוד באותו נושא

נלכד תושב כפר עזון שתקף מינית מתנחלת בטרמפ

בכדי לגרום לא.א. להסכים לבקשותיו ולהפחיד אותה, הדגיש הנאשם כי ידועים לו פרטים שונים לגביה וכי הוא עלול לשוחח עם הוריה ולפגוע בשמה הטוב. הנאשם אף פנה להוריה, למכריה ולגורמים שונים בבית הספר בו למדה, הציג בפניהם מידע אישי, וכן מידע שקרי אודותיה, ואף יידע את א.א לאחר שעשה כן. בשל איומיו נעתרה א.א. לחלק מבקשותיו והמשיכה להתכתב איתו במשך מספר חודשים.

על פי אישום נוסף, לאחר שנותק הקשר בין השניים, במהלך חודש אוקטובר 2020, כאשר א.א. הייתה חיילת, הנאשם שב לפנות לא.א. כשהוא מציג עצמו בכזב בתור מכרה שלה. כיוון שא.א חשבה שהנאשם הוא זה שעומד מאחורי ההתכתבויות, היא ביקשה ממנו לנתק עמה את הקשר והבהירה לו שאם לא יעשה כן תפנה למשטרה.

למרות זאת, הנאשם שלח לא.א הודעות נוספות ואף רמז לה שיש בידיו חומרים שעלולים להביך אותה, וכל זאת במטרה להפחיד אותה. בין היתר אמר: "עשית טעות ואת יודעת מה התוצאות.. השם שלך לא יהיה כמו פעם… ".

בשל איומי הנאשם והפחד של א.א ממנו, א.א הסכימה לבקשות הנאשם להישאר איתו בקשר, בתנאי שהקשר לא יהיה זוגי, וביקשה ממנו שלא יפגע בשמה הטוב. בהמשך, הנאשם ביקש להיפגש עם א.א, ביקש ממנה שתשלח לו תמונות בעל אופי מיני, ואף לבסוף הגיע לבסיס בוא היא משרתת, כשהוא טוען בפני המאבטחים כי הגיע לפגוש את א.א.

משהתברר לא.א כי הנאשם הגיע לבסיס, דיווחה על כך למפקדיה שפנו למשטרה. כוח משטרה שהגיע למקום עצר את הנאשם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ככל הניראה תומך...
עוד אחד? | 19-11-2020 18:29
ככל הניראה תומך ביבי
2
ככל הנראה תומך...
טויוטה | 20-11-2020 15:25
ככל הנראה תומך יש עתיד
סטטיסטית לפי...
לא בטוח | 21-11-2020 20:10
סטטיסטית לפי תמיכה ברחובות, או ליכוד או שס