חקירת המשטרה: הצעיר בבלפור לא התכוון לדרוס - סרוגים

חקירת המשטרה: הצעיר בבלפור לא התכוון לדרוס

לאחר שנעצר הצעיר בן ה-21 שנחשד בנסיון דריסה כנגד מפגיני בלפור, חקירת המשטרה מעלה כי לא הייתה בכוונתו לדרוס מפגינים, כתב אישום הוגש נגדו על נהיגה פוחזת ואיום כלפי שוטר

חקירת המשטרה: הצעיר בבלפור לא התכוון לדרוס
  צילום: דוברות המשטרה

חקירת המשטרה בעקבות הצעיר בן ה21 תושב ירושלים שנעצר בחדש שניסה לדרוס מפגינים במחאה בבלפור במוצאי ראש השנה, מעלה כי לא הייתה בכוונתו לדרוס מפגינים, כך על פי הפרסום בחדשות 12.

יחד עם עם זאת, כתב אישום יוגש השבוע נגד הצעיר בגין נהיגה פוחזת, איומים על שוטר והפרעה לשוטר.

עוד באותו נושא

תיעוד: אלפים הפגינו בבלפור, עשרות בודדות בכותל


19

פרקליטו של הנהג, עו"ד בן גביר הגיב על הצהרת התובע של המשטרה המבקשת להעמיד לדין את הנהג מבלפור על אישומים ללא כוונת פגיעה: "לאורך כל הדרך טענתי כי מרשי פעל ללא כוונה וכי קיימות אצלו מצוקות אשר מובילות לפטור מהגשת כתב אישום. אני סבור כי המשטרה טועה בכוונתה להגיש נגד החשוד כתב אישום אך שמח שגם במשטרה מבינים שלא הייתה לו כל כוונת פגיעה".

בן גביר דרש לשלוח את הצעיר לבדיקה פסיכיאטרית ואמר: "לפי הסרטונים רואים מפורשות שלא מדובר בניסיון פגיעה. מי שרוצה לדרוס לא עוצר בחריקת בלמים ולא נוסע לכיוון הכותל אבל בכל מקרה נוכח מצבו נבקש לשלוח אותו לבדיקה"

בזמן ההפגנה כוחות המשטרה שפועלו ברחוב קינג גורג' המוביל לכיכר פריז, עצרו חשוד שהגיע במהירות עם רכב לכיוון מחסומי המשטרה והיווה סכנה למפגינים והשוטרים.

בתנועת 'קריים מיניסטר' הגיבו לדברים: " ההסתה מבלפור כלפיי המפגינים בנס לא עלתה היום בחיי אדם. על הנאשם לגנות מיד את ניסיון הרצח ולקחת אחריות. מילים יכולות להרוג. יש למצות את מלוא הדיו עם האחראים."

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מלכתחילה, זה עלה מהסרטון
פייק של יח"ץ | 27-09-2020 10:28
לא ברור, איך התקשורת פרסמה בחדווה את כוונת הדריסה כאשר לא היה אפילו רמז לכך... (יאללה, עוד קצת ריייטינג). והמגיבים, נסחפו (עדר) וציקצקו את שינאתם, ימינה ושמאלה...
- לא...
נטל ההוכחה | 27-09-2020 11:17
- לא היה רמז??? מופיע נהג בדהירה לעבר המפגינים ועוצר בשנייה האחרונה למראה שוטרים. רמז היה. אולי לא הייתה הוכחה מוחלטת. על פחות מרמז כזה כבר פירסמו ידיעות שונות, להכא ולהתם.
2
הנושא הזה לא...
הגורמים המקצועיים יטפלו בזה | 27-09-2020 17:53
הנושא הזה לא מעניין אותנו